5 zapovedi za učinkovito Black Friday e-mail marketing kampanjo

Objavljeno v četrtek, 2. novembra 2023 v kategoriji Email marketing. Članek za 6 min branja • Piše:

Andreja Fegeš

Vsi se zavedamo neizogibnega dejstva v marketingu, ki nastopi čisto vsako jesen – Black Friday se bliža!

Če pa morda ta članek berete v katerem drugem obdobju leta, pa se vam prav gotovo približuje  kakšna druga izjemno pomembna marketinška kampanja- morda božična ali novoletna, Valentinova akcija, letne razprodaje, počitniška kampanja, back-to-school ali še kaj povsem drugega…

Vsako marketinško kampanjo, ne glede na to, ali gre za Black Friday, božično ali pa kakšno tretjo, spremlja tudi e-mail marketing. Če ne, je to prvi znak, da nekaj ne delate prav oziroma, da izgubljate kar zajeten del dobička!

Vektorska ilustracija, ki prikazuje ikone in elemente povezane z elektronsko pošto in spletnim trženjem za Black Friday.

V nadaljevanju bomo zato govorili o 5 najpomembnejših korakih za uspešno akcijsko e-mail marketing kampanjo!

1.   Začnite zdaj!

V digitalni dobi je Black Friday postal pravo zlato za spletne trgovce. Vendar pa vam bo naključno in nepremišljeno pošiljanje e-mailov prineslo samo zmedene stranke in prazne košarice. Rešitev? Strategijo postavite čim prej!

Zgodnje planiranje je ključno. Daje vam priložnost, da razmislite o vsaki podrobnosti, optimizirate vašo strategijo in preverite vsak e-mail. Prvo pravilo? Določite si časovnico. To vam ne bo samo dalo jasne slike o tem, kaj morate storiti, ampak vam bo tudi pomagalo, da boste korak pred konkurenco.

Naslednji korak je analiza preteklih akcijskih kampanj. Kaj je delovalo? Kaj ni? Kje ste lahko boljši? Ta dragocena retrospektiva vam bo omogočila, da zgradite kampanjo na preizkušenih in resničnih podatkih, ne samo na ugibanju.

2.  Povečajte bazo!

Preden pa sploh začnemo s pripravami, pa moramo govoriti o vaši bazi naročnikov. Kajti kaj sploh pomeni vrhunska e-poštna kampanja, če nimamo nikogar, ki bi jo prebral?

Zato naj bo že nekaj tednov ali celo mesecev pred kampanjo naš cilj povečanje baze naročnikov. Ne glede na to, ali že imate zavidljivo bazo naročnikov ali pa ste šele na začetku zbiranja naslovov, je zdaj čas, da jo razširite. Če se sprašujete, zakaj? Več naročnikov pomeni več potencialnih strank, več strank pa pomeni … no, računica je preprosta.

Kako pa to storimo?

  1. Vsebinski magnet (Lead magnet): Ustvarite nekaj vrednega, nekaj, kar je vašim potencialnim strankam zanimivo. Morda e-knjiga? Popust? Zanimiv video tutorial? Ponudite to v zameno za njihov e-poštni naslov.
  2. Družabna omrežja: Organizirajte tekmovanje ali kviz. Spodbujajte ljudi, da se prijavijo na vašo e-poštno listo za ekskluzivne popuste ali novice.
  3. Sodelovanje: Sodelujte z vplivneži. Tako lahko dosežete njihovo občinstvo in se predstavite novim potencialnim strankam.
  4. Vseprisotnost: Bodite vidni. Dodajte obrazec za prijavo na e-pošto na vse vaše strani, objave na blogu in družabna omrežja.

3.   Ustvarite popolno pristajalno stran

Torej ste že začeli planirati svojo Black Friday e-mail kampanjo in razmišljate o tem, kako boste pritegnili pozornost uporabnikov? Vrhunska pristajalna stran je ključna za konverzijo!

Pristajalna stran je tista, na katero bomo uporabnika pripeljali iz naših e-mailov in drugih marketinških kanalov, kjer bomo akcijo oglaševali. Vendar pa ni dovolj le postaviti pristajalno stran – ta mora biti zasnovana tako, da maksimalno izkoristi vsak klik.

  • Stran naj vizualno pritegne pozornost uporabnika

Pristajalna stran naj uporabnika takoj vizualno pritegne in obdrži njegovo pozornost.

  • Pazimo, da je pristajalna stran čista, brez odvečnih elementov

Moto “Keep it simple” ni le floskula. Uporabniki cenijo jasnost in ne želijo biti bombardirani z nepotrebnimi informacijami.

  • Kupujemo z očmi!

Slike izdelkov morajo biti visoke kakovosti, realistične in predvsem pritegniti kupca.

  • Močan in osredotočen CTA

Ne podcenjujte moči gumba CTA (Call to Action). To je tisti ključni element, ki uporabnika spodbudi k akciji.

  • Besedilo, ki se osredotoča na koristi za uporabnika

Copy oziroma besedilo mora jasno in učinkovito komunicirati, kaj bo uporabnik pridobil z nakupom. To je tisto, kar jih prepriča!

  • Dokaz vrednosti

»Social proof«, kot so mnenja strank ali ocene izdelkov, dajejo potencialnim kupcem občutek zaupanja.

  • Časovno omejena ponudba, odštevalnik

Vnesite občutek nujnosti. Če bodo ljudje občutili, da je ponudba časovno omejena, bodo prej skočili v akcijo.

  • Obljuba odlične akcije

Vsaka akcija, ki jo nudite, mora biti nekaj posebnega. Nekaj, kar si uporabnik resnično želi in mu predstavlja izjemno priložnost. Black Friday je čas za izjemne popuste! Vaše potencialne stranke pričakujejo visoke popuste in odlične akcije, ne ponujajte jim nečesa povsem vsakdanjega.

Realistična slika delovne površine z odprtim prenosnim računalnikom, ki prikazuje vmesnik spletne trgovine z izdelki, popusti in promocijami.

Ko se potopite v ustvarjanje pristajalne strani, se vedno vprašajte, ali ste vključili vse ključne elemente. Pravilno oblikovana pristajalna stran lahko pomeni razliko med izjemno uspešno Black Friday kampanjo in povprečnim pristopom.

4.   Pripravite vsebino!

Vaša pristajalna stran je popolna. Vse je pripravljeno. Toda, kakšna je korist odlične pristajalne strani, če vaši e-maili niso dovolj prepričljivi, da bi uporabnike pritegnili do nje? Sestaviti je potrebno še kakovostne e-maile, ki jih bodo bralci odpirali in klikali!

  • Poznavanje ciljne skupine

Najprej morate vedeti, kdo so vaši uporabniki. Kakšne so njihove potrebe? Kaj jih zanima? Kako z njimi komuniciramo? Ta informacija vam bo pomagala ustvariti resnično kakovostno vsebino.

  • Privlačen in jasen naslov

Naslov (Subject line) je prva stvar, ki jo bodo ljudje videli. Mora biti zanimiv, a hkrati jasen. Brez nepotrebnega olepševanja! Krajši in bolj jasen je naslov, višji bo Open rate. Ne pozabimo pa niti na Preview tekst, ki je prav tako pomemben!

  • Osebno nagovarjanje

Vsak od nas rad vidi, da nismo le še ena številka v bazi. Sestavite čim bolj osebno besedilo, uporabite tudi naslovnikovo ime. Še boljše; bazo čim bolj segmentirajte in posameznim segmentom uporabnikov popolnoma prilagodite e-mail, pomagajte pa si z avtomatizacijo postopka. Več podrobnosti o tem pa si preberite v blogu: Zakaj danes ne morete več brez e-mail avtomatizacije.

  • Kakovostne slike izdelkov

Tako kot na pristajalni strani morajo biti slike v e-mailu visoke kakovosti. Uporabniki morajo točno vedeti, kaj kupujejo.

  • Jasen poziv k dejanju (CTA)

Ponovno, CTA je ključnega pomena. Ne smete dopustiti, da se uporabnik izgubi v e-mailu. Povejte jim natančno, kaj želite, da storijo naslednje. V enem mailu tudi ne mešamo različnih sporočil; 1 e-mail, 1 jasen CTA!

  • Kratka in jedrnata vsebina

Vaš e-mail ne sme biti predolg. Uporabniki hitro izgubijo zanimanje, zato bodite neposredni, zanimivi in jedrnati. Ne zanašajte se le na popuste ali ponudbe; vaši e-maili morajo biti tudi vizualno privlačni in vsebinsko bogati.

5.  Optimizirajte sekvenco zapuščene košarice

Začnimo z dejstvom: zapuščene košarice so neizogibne. Vsak spletni trgovec se srečuje s potencialnimi kupci, ki so se v zadnjem trenutku odločili, da ne bodo zaključili nakupa. Zapuščenih na spletu je več kot 69% vseh košaric! Vendar pa je tukaj priložnost. Zapuščena košarica ni izgubljena prodaja; je priložnost za ponovno angažiranje in morda celo boljšo ponudbo.

Po-akcijsko nakupovanje po Black Friday je čas, ko pride v poštev sekvenca zapuščene košarice. Pripravite se na stranke, ki so morda v naglici in stresu prazničnih nakupov pozabile zaključiti svoj nakup. Tu nastopi vaša strategija za zapuščene košarice. Pošljite jim privlačen, a nevsiljiv e-mail, ki jih opomni na njihovo predhodno zanimanje. Ponudite jim dodatno ugodnost ali pa le poudarite, zakaj je izdelek, ki so ga izbrali, popoln za njih. Seveda, ne pozabite na močan CTA, ki jih vodi nazaj do košarice, kjer bodo s klikom na gumb končali svoj nakup.

Tablični računalnik z odprto spletno stranjo in zapuščeno košarico.

Ko razmišljate o tem, kako pristopiti k optimizaciji sekvence zapuščene košarice, se osredotočite na korist za stranko. Uporabite taktiko “kar ste morda zamudili” ali pa le pokažite, kako vreden je izdelek. In ne pozabite, vedno dajte strankam občutek, da so vredne vašega truda in pozornosti. V končni fazi je vsaka zapuščena košarica priložnost za gradnjo odnosa in povečanje prodaje.

Več o sekvenci zapuščene košarice in drugih e-mail kampanjah, brez katerih preprosto ne smete biti, pa si preberite v blogu.

Black Friday in druge marketinške kampanje predstavljajo odlično priložnost za povečanje prodaje in privabljanje novih strank. Vendar uspeh ne pride sam od sebe; zahteva premišljeno strategijo, zgodnje načrtovanje in odlično izvedbo. E-mail marketing je ključno orodje v tej enačbi, ki lahko, če je pravilno uporabljeno, pripelje do izjemnih rezultatov.

Ne podcenjujte moči osebnega pristopa, kakovostne vsebine in dobro oblikovane pristajalne strani. V času, ko so potrošniki bombardirani z informacijami, bo le najboljše zasnovana in ciljno usmerjena kampanja tista, ki bo izstopala in prinesla želene rezultate. Naj bo vaša naslednja kampanja takšna – pri strategiji in izvedbi pa vam lahko pomagamo strokovnjaki iz Red Orbita!

Kontaktirajte Red Orbit svetovalce

Ne zamudite naslednje objave.
Prijavite se na Red Orbit newsletter in bodite obveščeni o novem blog zapisu.
Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor