Bullshit detektor!

Objavljeno v torek, 23. marec 2010 v kategoriji Konference. Članek za 2 min branja • Piše:


Ekola, so mi rekli, naj napišem blogpost o nečem kar se je dogajalo na konferenci! Najbolj zanimivo je po mojem mnenju predaval Gustav Martner, izvršni kreativni direktor CP+B Europe (Crispin Porter + Bogusky Europe)

OMExpo Madrid 2010 Registracija

Konferenca OMExpo Madrid 2010: REGISTRO (pojma nimam koga un tip gleda)Torej THE mission, kakor bi zremixal svoj slajd Gustav Martner; to create the most talked about and writen about blog post in the world! Pretiravam seveda. 

Slajd - the mission

G. Martner je predaval o advertisingu, internetu, medijih, svoji mami, kabelski televiziji, otrocih, o tem kako mikrofon crkuje – ja res je, nekajkrat je odpovedal mikrofon, medtem ko je predaval, kar mi je pa bilo najbolj všeč, da je pridobil publiko na svojo stran, ko je izjavil, da je mikrofon bullshit detektor (za tiste ki ne štekajo, mikrofon neha delat, ko Gustav naklada). Publika sproščena, pozornost pridobljena.

Kaj je povedel o internetu, kot mediju? Da strnem v parih vrsticah in mal več fotkah. Opozarjam pa, da na splošno na konferenci niso odkrili tople vode, kakor se reče, pravzaprav niso povedali nič tako novega, so pa predstavili na zanimiv način. To velja za manjšino predavanj v angleškem jeziku! Žal ne vem, če so povedali kaj bolj specifičnega v špansko govorečih predavalnicah.


Gustav Martner med predavanjem

Pa kr slajdi, da si malo spočijete oči, jaz pa prste:

Slajd - the internet

 Slajd - the internet

Slajd - the internetSlajd - the internet

Slajd - the internet Slajd - the internet

Zakaj prodajalci ne marajo tega?
–    Ker se tehnologija demokratizira (je na voljo večini ljudi)
–    Ker se digitalna distribucija demokratizira (je na voljo večini ljudi)
–    Ker je lahko vsak zastopnik (ambasador proizvoda)
–    Ker se dialog in pogovor masovno producirata
–    Ker se vedno bolj izgublja nadzor

Kreativnost reklamnega izdelka, kulturo ki jo ustvarja, se ne da več tako obvladovat, kakor je šlo prej.

Ali to pomeni da imajo tradicionalni medij, kot je TV, radio ali tisk in tudi običajni oglasi na spleti konkurenčnega nasprotnika? Ali to pomeni da je konec običajnih oglasov, ki so zbrejnstormani od peščice ljudi in ki so oglaševani s surovo silo online ali offline marketinga? Za takšne kampanje je treba odšteti kar nekaj ojrotov, temu pravimo »bought media« – valjda, ker smo plačali da se nam fura nov izdelek tudi po spletu! 

Gustav Martner pravi, da NE! SPLOH NE!

Slajd - bought media

To je dokazal na primeru majic Burger kinga, kar poglejte si slajde Gustav Martner – OMExpo Madrid. 
Če je dobr advertizing, pol ga kar hitro izrabijo onlajn komjunitiji in zadeva postane viralna! Kar je genialno!
Dve stvari sta edino reskantni! 

Prva je, da ni takšne kontrole, nad tem kaj bo viralno. Potrebna so dobra predvidevanja in načrtovanja, da ponudiš komjunitiju to kar hočeš da zagrabijo. Vaba! 😉
Druga pa je to, da se naročniki bojijo negativne podobe in konotacije izdelka ali storitve, ki bi jo prinesla viralna vsebina.

Slajd - bad advertising

Sej to vemo, slaba (negativna) reklama je tudi dobra reklama. O tem je napisal dobr post Andrej Motl z naslovom Resnica o vedenju potrošnikov na spletu, preberte!

Oglejte si slajde, ki so pripeti na koncu! Powerpoint 2007 rabte!

Še tale dva slajda, ki sta mi bila najbolj všeč:

Slajd - people don't read adsSlajd - people don't read ads remixGustav Martner – OMExpo Madrid 2010 slide presentation z video materialom!

Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor