Čas je za novo časovnico!

Objavljeno v torek, 15. januar 2013 v kategoriji Engagement marketing. Članek za 2 min branja • Piše:


Pri Facebooku so se odločili, da je z vstopom v novo leto napočil čas za nov dizajn časovnice. Nov izgled je zaenkrat še v povojih, testirajo pa ga lahko le novozelandski uporabniki, ki so se očitno že pri nedavnih posodobljenih varnostnih Facebook nastavitvah izkazali kot dobri poskusni zajčki.

Kaj je novega?

Pravzaprav ne veliko. Najočitnejša sprememba je v poudarjenem levem stolpcu, ki prikazuje status in sporočila uporabnika na račun pomanjšanega desnega stolpca, ki funkcionira kot neke vrste dopolnilo vsebine na levi. Na levi so torej prikazane vsebine »primarnega« pomena, na desni pa informacije »sekundarnega« pomena kot npr. »Dnevnik dejavnosti« in »Prijatelji«. V zvezi s tem velja omeniti, da se je spremenila tudi velikost polja, namenjenega prijateljem, in sicer iz formata 2×4 v format 3×3.

Najbrž se − kot posledica izražene želje vse večjega števila uporabnikov po »večji zasebnosti« − v zgornjem levem delu časovnice ne bo več izpisal stan, na desni pa bodo vizualni zavihki »Prijatelji«, »Slike«, »Zemljevid« in »Všečki« naredili mesto petim enostavnejšim (samo) tekstovnim zavihkom, in sicer: »Časovnica«, »O meni«, »Prijatelji«, »Slike« in »Več«. S klikom na zadnji zavihek se bo odprl meni, kjer bo mogoče izbirati prikaz »Zemljevida«, »Všečkov« in ostalih naloženih aplikacij (npr. Foursquare, Instagram, Spootify).

Po hitrem pregledu novosti lahko sklenemo, da so Facebookovi razvijalci vendarle uspeli uresničiti želje po boljši sistematiziranosti osebnih profilov uporabnikov. Enostavnejši dizajn je posamezne sklope informacij naredil preglednejše in vnesel dolgo pričakovani val svežine v osebne profile. Ne glede na izboljšave pa se bo zagotovo našel kakšen uporabnik, ki se bo zapičil v dokaj neizkoriščen prazen prostor, ki se pri pregledovanju vsebine prej ali slej prikaže na desni strani. Seveda ob predpostavki, da do uradnega lansiranja novega izgleda časovnice Facebookovi marketinški strokovnjaki ne bodo prepoznali potenciala tega prostora za oglasna sporočila ali oglasne pasice, kajne?

Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor