Dinamični svet oglaševanja z Google Adwords

Objavljeno v sreda, 19. december 2012 v kategoriji Google AdWords. Članek za 2 min branja • Piše:

Davor Krajec

Google Adwords velja za eno najbolj dinamičnih okolij za digitalno oglaševanje. Spremembe, izboljšave in nove funkcionalnosti si sledijo v takem sosledju, da le največji entuziasti uspejo slediti vsem spremembam, le najboljši pa te spremembe uporabljajo tudi v praksi.

Google AdWords

Sledi nekaj bolj pomembnih novosti, ki jih vsekakor velja izkoristit, če želite povečati učinkovitosti digitalnega oglaševanja.

Remarketing

Remarketing zagotovo velja za eno najodmevnejših funkcionalnosti, ki jih ponuja Google Adwords. Z remarketingom lahko občutno povečate ROI, saj vam omogoča, da zelo natančno ciljate vse tiste, ki so že obiskali vaše spletno mesto. Še več, s kreativno-strateškim pristopom lahko oblikujete specifične ciljne skupine obiskovalcev vašega spletnega mesta, kamor spadajo npr. vsi tisti, ki so nek artikel že dali v nakupno košarico, a nakupa niso zaključili. Le-te potem preko oglasov v prikaznem omrežju »lovite« z ultra ciljanimi oglasi, kar vam seveda omogoča občutno povečanje prodaje in prepoznavnosti. Celoten remarketing lahko še dodatno oplemenitite z določitvijo interesnih in demografskih specifik ciljnih skupin vaših spletnih uporabnikov.

Dynamic Search Ads

DSA predstavlja nov mejnik v svetu oglaševanja Google Adwords. Oglaševalcem omogoča avtomatično generiranje oglasov za specifične segmente produktov oz. storitev, predstavljenih na spletem mestu. Bistvena razlika med DSA in običajnimi tekstovnimi oglasi je v tem, da lahko pri DSA pozabite na ključne besede, bide in pisanje množice oglasov za specifične produkte in storitve z vašega spletnega mesta. DSA uporablja vsebino vašega spletnega mesta v povezavi z relevantnimi iskanji. Zato imajo oglaševalci pri določitvi spletne vsebine, ki se uporablja za DSA, proste roke. V DSA lahko tako vključite celotno spletno mesto ali pa zgolj podstrani, ki spadajo v specifično kategorijo, ki jo želite oglaševati. Te podstrani lahko še dodatno filtrirate z vpisom točnih naslovov ciljnih podstrani, URL naslovov, ki vsebujejo specifičen niz znakov, in podstrani, na katerih se pojavljajo določeni nizi, ki so vezani na segment, ki ga želite oglaševati:

Marsikomu bo DSA sprva zvenel povsem nejasno, a ko enkrat dobite vpogled v poročila, se dejansko začnete zavedati njegove surove moči.

Ad Extentions

Minili so časi oglasov Google Adwords brez razširitev. Vsi uspešni oglaševalci se poslužujejo ene od oblik razširitev tekstovnih oglasov. V slovenskem spletnem prostoru na popularnosti najbolj pridobivajo t. i. »sitelinki« na specifične podstrani in lokacijska razširitev oglasov. Dobro pa je vedeti, da oglase lahko razširimo tudi s prikazom telefonske številke, prikazom produktov, povezavo z Google+ ter prikazom povezave na mobilnih aplikacijah.

V letu 2013 lahko upravičeno pričakujemo nadaljevanje izjemnega razvoja oglaševalskega okolja Google Adwords. Če razkrijemo le nekaj »dobrot«, ki nas čakajo v 2013: dynamic display ads, remarketing za iskalno omrežje, razširjeni »sitelinki«, »media ads«, »comparison ads« s »CPL – cost per lead« modelom ter še mnogo drugih funkcionalnosti.

Stopite v svet oglaševalske dinamike tudi vi!

Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor