Email remarketing

Objavljeno v torek, 7. oktober 2014 v kategoriji Email marketing. Članek za 2 min branja • Piše:

Karmen Krumpestar

Vsak uporabnik je drugačen. Vsak uporabnik, ki pride na vašo stran, tja pride na drugačen način, z vnosom drugih ključnih besed in s klikanjem na druge povezave. Vsak uporabnik ima edinstvene želje in pričakovanja, kupuje drugačne izdelke in potrebuje različne sprožilce za nakup. Uporabniki, ki prihajajo na vašo stran, so v različnih fazah nakupnega procesa in jih je treba različno naslavljati. Remarketing na splošno predstavlja način, kako uporabnika nagovarjati zelo osebno in z resnično prilagojenim sporočilom. Email remarketing je odlično orodje za ponovno prepričevanje uporabnikov, da se vrnejo na vašo spletno stran in naredijo nakup. Sistem pogosto uporabljajo veliki trgovci (npr. Amazon), a je enako uporaben tudi za manjše trgovce. Pošiljanje sporočil je avtomatizirano, je pa predhodno potrebno nastaviti pravilno segmentiranje in pripraviti dobro prednastavljena sporočila, ki jih bodo uporabniki prejeli. Koliko avtomatiziranih sporočil bo sproženih je odvisno predvsem od tega, koga in kak natančno želite naslavljati. Koga lahko torej nagovarjamo?

  • Uporabnika, ki zapusti polno košarico ali ne dokonča nakupa;
  • Uporabnika, ki začne z registracijo, a je ne dokonča;
  • Uporabnika, ki si ogleduje določen izdelek ali skupine izdelkov;
  • Uporabnika, ki si ogleduje določen izdelek, a ga ne kupi v X dneh;
  • Uporabnika, ki je v preteklosti že nekaj kupil in se nekaj časa ni vrnil na stran ali pa je ponovno brskal po strani brez končne konverzije.

Se uporabniki odzovejo na remarketing emaile? Seveda. Uporabniki takšna sporočilo odpirajo še enkrat pogosteje kot sporočila navadnih mailingov, ker so bolj osebna in imajo povsem prilagojeno in relevantno vsebino. Zaradi tega email remarketing v povprečju generira do 4x več dobička  kot navadni mailingi, četudi so segmentirani. Dodatno moramo vedeti, da je strošek prepričevanja obstoječega uporabnika v nov nakup 7x nižji od stroška pridobivanja novega uporabnika. Uspešne prakse email remarketinga:

  • Pošiljanje maila v roku ene uro po tem, ko je uporabnik zapustil stran;
  • Personaliziran in popolnoma prilagojen email: nazivanje z imenom, nudenje pomoči pri nakupu;
  • Sporočite uporabniku, da bo košarica kmalu potekla ali, da boste želeni izdelek za uporabnika shranili za XX dni;
  • Jasno mora biti, kaj želite od uporabnika – kam mora klikniti. Po kliku mu morate ponuditi točko, ko lahko hitro zaključi nakup. Nikakor ne sme priti na domačo stran.

Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor