Kaj pa vi počnete? Zgodba o USP-ju.

Objavljeno v ponedeljek, 27. februarja 2023 v kategoriji Branding. Članek za 3 min branja • Piše:

Luka Godec

Vaša edinstvena prodajna ponudba (USP) je tisto, kar vaše podjetje ali storitev loči od vseh ostalih v vaši panogi. To je tisto, zaradi česar ste vi in ​​vaše ponudbe edinstveni. USP je tista ena sama misel ali zaznava, ki razlikuje podjetje od konkurentov.

V poslu je prvi vtis ključen. Če želite izstopati od konkurence in narediti trajen vtis na potencialne stranke, morate imeti močno edinstveno ponujeno vrednost oz. angleško unique selling proposition (v nadaljevanju USP).

Kaj je edinstvena ponujena vrednost (USP)?

 

USP je izjava, ki jedrnato opiše, po čem se vaše podjetje razlikuje od drugih v vaši panogi. Je bistveni del vsake tržne strategije in se lahko uporablja v vseh tržnih kanalih, od vašega spletnega mesta do objav v družabnih medijih.

Edinstvena ponujena vrednost (USP) je prepričljiv razlog za potrošnike, da kupijo vaš izdelek ali uporabijo vašo storitev. To je tisto, zaradi česar se vaša ponudba razlikuje od vaših konkurentov in je boljša od nje.

Če želite ustvariti učinkovit USP, morate najprej razumeti svojo ciljno skupino in kaj iščejo. Ko to veste, lahko oblikujete sporočilo, ki odzvanja in vas loči od konkurence.

Pomislite na vaš USP kot na temelj vaših marketinških prizadevanj. Vključiti ga je treba v vsa vaša marketinška gradiva. Od vašega spletnega mesta do objav v družabnih omrežjih, do vaših e-poštnih kampanj. In kar je najpomembneje, mora biti nekaj, na kar se lahko vedno vrnete, ko sprejemate odločitve o svojem podjetju.

Če še vedno niste prepričani, kaj je USP ali kako ga ustvariti, ne skrbite. V nadaljevanju bomo odgovorili na vsa vaša vprašanja o USP in vam dali nekaj primerov, ki vam bodo v pomoč pri začetku.

Kakšen naj bo USP?

 

Vaš USP mora biti jasen, jedrnat in vizualno privlačen. Moral bi biti v središču vašega spletnega mesta in v vseh vaših marketinških materialih. In kar je najpomembneje, mora biti zvest vaši blagovni znamki.

Ustvarjanje USP se lahko zdi zastrašujoče, vendar ni nujno, da je. Z malo premisleka in ustvarjalnosti lahko razvijete USP, s katerim bo vaša blagovna znamka izstopala od ostalih.

Nekaj primerov dobrih USP-jev

  • Canva – Empowering the world to design
  • Stripe – Payments infrastructure for the internet
  • Shopify – If you can dream it, you can sell it with Shopify
  • WordPress – Everything you need to set up your site just the way you want it.
  • WooCommerce – The most customizable eCommerce platform for building your online business
  • ConvertKit – ConvertKit helps you find your audience, turn them into true fans, and earn a living as a creator with our audience building and email marketing software.
  • GoToWebinar – The Leader in Webinar Software
  • Death Wish Coffee – The World’s Strongest Coffee

In za konec še en slovenski:

  • Della Spina – Dioptrijska očala brez posrednikov.

Slednji USP so dopolnili tudi s pojasnilom: Končno lažji nakup dioptrijskih očal. Brezplačno preizkusite troje očal s svojo dioptrijo in se po sedmih dneh v miru odločite. Preizkus na domu in poštnina sta brezplačna.

Tukaj so štirje koraki, ki vam bodo pomagali ustvariti USP za vaše podjetje:

Spoznajte svojo ciljno skupino

Preden lahko ustvarite USP, morate vedeti, kdo je vaša ciljna publika. Kakšne so njihove potrebe in želje? Kaj jih motivira? Katere bolečine imajo, ki jih lahko rešite? Poznavanje teh informacij vam bo pomagalo ustvariti USP, ki bo ustrezal njim.

Raziščite svojo konkurenco

Ko veste, kdo je vaša ciljna publika, je čas, da raziščete svojo konkurenco. Kaj pravijo o sebi? Kako se pozicionirajo na trgu? Kaj ponujajo, česar vi ne? Ta raziskava vam bo dala vpogled v to, kaj dela vaše podjetje edinstveno.

Prepoznajte svoje prednosti

Zdaj, ko veste, kdo je vaša ciljna publika in kaj počne vaša konkurenca, je čas, da prepoznate svoje prednosti. Kaj delate bolje kot kdorkoli drug? Kaj lahko ponudite, česar ne more nihče drug? To je srce vašega USP.

Pripravite svojo izjavo USP

Ko ugotovite svoje prednosti, je čas, da sestavite svojo izjavo USP. Naj bo preprosto in natančno. Osredotočite se na prednosti poslovanja z vami. In poskrbite, da bo zvest vaši blagovni znamki.

Ustvarjanje USP se morda zdi veliko dela, vendar je vredno. Močan USP bo vašo blagovno znamko razlikoval na trgu in vam pomagal pritegniti in obdržati stranke.

Zaključek

Edinstvena ponujena vrednost (USP) je ključni element vsake uspešne marketinške strategije. To je tisto, kar loči vaše podjetje od konkurence in pove vašim strankam, zakaj naj izberejo vas namesto kogarkoli drugega.

Če nimate močnega USP-ja, je čas, da ga razvijete.

Ne zamudite naslednje objave.
Prijavite se na Red Orbit newsletter in bodite obveščeni o novem blog zapisu.
Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor