Konferenca Facebook F8 2014

Objavljeno v ponedeljek, 12. maj 2014 v kategoriji Social media marketing. Članek za 2 min branja • Piše:

Boštjan Hozjan

Letošnja Facebook F8 konferenca se je odvijala 3o. aprila v San Franciscu. Čakali smo jo kar dolgo, saj se je zadnja odvijala leta 2011. Konferenca je bila namenjena predvsem razvijalcem aplikacij, odprl pa jo je ustanovitelj Mark Zuckerberg, kot se seveda za tak dogodek spodobi.

Že Zuckerbergov uvodni nastop je podal  najbolj pomembno sporočilo konference in to je, da Facebook spreminja svojo mantro. Prejšnja se je glasila »Move Fast and Break Things«, kar je predvsem razvijalcem povzročalo precej sivih las (kar je delalo včeraj, ni nujno, da dela danes). Težave smo opazili tudi uporabniki Facebooka, saj so pogosto spremembo v izgledu in uporabniški izkušnji spremljali tudi raznorazni hrošči in nedelovanje funkcionalnosti, ki so delale pred tem, in agencije ter oglaševalci, ki nismo mogli normalno izvajati oglaševalskih kampanj.

Nova mantra se glasi »Move fast with stable infra(structure)«, kar naj bi pomenilo, da bodo Facebookovi razvijalci poskrbeli za to, da bo njihova platforma stabilna in čim manj hroščata, hkrati pa bo omogočala vsem tipom uporabnikov vedno nove in nove funkcionalnosti, v skladu z razvojem interneta in tehnologije. Bomo videli, če bo res tako 🙂

Vir: guildwest.com

Druga tematika, ki jo je Zuckerberg izpostavil, je zasebnost pri uporabi FB aplikacij. Uporabniki bodo imeli od sedaj naprej podrobnejšo kontrolo pri določanju pravic ob uporabi aplikacij, s čimer je povezana nova Facebook prijava in deloma nova možnost anonimne prijave.

Tretja bolj pomembna tematika, o kateri je bilo govora, in ki ji bodo namenili večjo prioriteto, je povezava med različnimi mobilnimi platformami za razvijalce. Želijo namreč omogočiti lažje in učinkovitejše delo, tako da enakih aplikacij ne bo potrebno razvijati večkrat.

Na konferenci je bila predstavljena še ena pomembnejša novost, ki bo razveselila predvsem oglaševalce: Audience network. Če malo poenostavim razlago, gre za oglaševanje na mobilnikih oz. mobilnih aplikacijah.

Novosti, ki sledijo v bližnji prihodnosti, je še veliko, osebno pa se najbolj veselim tega, da naj bi Facebook postala bolj stabilna platforma. Kratek povzetek dogajanja in seznam novosti z dodatnimi povezavami najdete v Facebookovem sporočilu za javnost. Upamo lahko tudi, da do naslednje podobne konference ne bodo minila spet tri leta.

Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor