Red Orbit deli znanje

Objavljeno v četrtek, 23. aprila 2020 v kategoriji goDigital. Članek za 6 min branja • Piše:

Mojca Longar

V Red Orbitu smo vedno verjeli, da kolektivno znanje premika gore. V danem položaju je še toliko bolj pomembno, da kot (digitalna) skupnost stopimo skupaj in začnemo to znanje deliti. S tem namenom v Red Orbitu poleg serije blogov, izvajamo tudi spletne seminarjev z različnimi temami, ki ponujajo vpogled v »novo realnost« in spremenjene navade potrošnikov.

Na tem seznamu si lahko ogledate vse naše pretekle webinarje.

Inovativnost in agilnost organizacij v času krize – Miha Škerlavaj

Svet, v katerem živimo danes, ni svet v katerega smo se prebudili včeraj. Kot družba in kot posamezniki doživljamo temeljite vedenjske spremembe, ki številne postavljajo v težke osebne položaje in nam vsem povzročajo precejšen stres. Vse te spremembe močno vplivajo na to kako se vedemo, delamo, komuniciramo in nakupujemo. Hitrost sprememb je neverjetna. Kako se lahko tej novonastali situaciji začnemo prilagajati že danes? Ali se bo stanje sploh normaliziralo ali govorimo o temeljitih spremembah načina dela? Kako lahko kot organizacija postanemo bolj agilni? O vsem tem in še čem drugem smo govorili s prof. dr. Miho Škerlavajem, prodekanom Ekonomske fakultete in rednim profesorjem na katedri za management in organizacijo Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani.

AMA: Kako prilagoditi digitalno strategijo v času krize – Črt Podlogar & Andraž Štalec

Digital je skoraj čez noč postal središče našega sveta. Celotni poslovni procesi in večina nakupovanja so se v izredno kratkem času preselili na splet. Na drugi strani je večina fizičnih trgovin, ki so včasih predstavljale levji delež prihodkov trgovcev, zaprtih. Marketinški splet in nakupni kanali so se popolnoma spremenili. O tem kako se prilagoditi tem spremembam in kam investirati  in kako prilagoditi digitalno strategijo smo govorili na naši prvi izvedbi AMA (Ask Me Anything) webinarja, v kateri sta sodelovala Črt Podlogar in Andraž Štalec .

7 korakov za uspešno vodenje podjetja skozi krizo – Darko Butina

Trenutna situacija ima vsekakor izjemen vpliv na celotno gospodarstvo. Čez noč so se porušile dobavne verige in izginile tipične prodajne poti. Podjetja se morajo v tem času odzvati hitro in preudarno. Na eni strani je potrebno čim hitreje poiskati finančno vzdržnost, na drugi strani pa začeti s spremembo procesov in delovanja. Tokrat je bil z nami Darko Butina, izkušen menedžer, ki se osredotoča na uvedbo uspešnih poslovnih strategij v podjetjih z uporabo digitalizacije in novih poslovnih modelov ter tehnologij. Predstavil nam je svojo vizijo, o tem kako voditi podjetje skozi te turbulentne čase.

AMA: Kako prilagoditi digitalno strategijo v času krize? 2nd Edition – Črt Podlogar & Andraž Štalec

Na drugi izvedbi AMA (Ask Me Anything) webinarjev sta Andraž Štalec in Črt Podlogar odgovarjala na vprašanja posvečena spremembam v vedenju potrošnikov na spletu. Govorila sta o tem kako so se spremenili vedenjski vzorci uporabnikov na spletu, kako temu prilagoditi svoje marketinške proračune ter katere aktivnosti ohraniti in katere ne.

Vedenje potrošnikov v času krize – Petra Čadež

Potrošniki smo bili v preteklosti, kljub vsakodnevni uporabi interneta, še vedno navajeni na kupovanje v fizičnih trgovinah. Trenutna situacija nas je prisilila, da se po nakupih odpravljamo na splet. Kako se sprememba prodajnega kanala odraža na druge, predhodne faze nakupnega procesa potrošnikov? Naši vedenjski vzorci so se namreč precej spremenili. Nakupujemo precej bolj premišljeno, prednost dajemo nujnejšim dobrinam, pa tudi nakupna izkušnja je popolnoma drugačna. Bi morali tudi bolj drastično spremeniti svojo marketinško strategijo? O tem smo govorili s Petro Čadež, direktorico marketinga SPP Delikatesni namazi v podjetju Atlantic Grupa / Atlantic Droga Kolinska.

AMA: Kako prilagoditi digitalno strategijo v času krize? 3rd Edition – Sabina Bevc & Andraž Štalec

Medtem ko pandemija koronavirusa spreminja pravila igre in ravnovesje moči, se mnogi oglaševalci in podjetja sprašujejo kaj narediti z oglaševalskimi kampanjami in drugimi digitalnimi aktivnostmi. Na tretji ediciji AMA (Ask Me Anything) webinarja na temo digitalnih strategij v času krize smo se posebej posvetili vedenjskim spremembam znotraj posameznih industrij. Andražu Štalcu se je tokrat pridružila Sabina Bevc.

Digitalna transformacija v času krize – Ksenija Škrlj

Živimo v novi realnosti. Digitalni svet je prevzel vodilno vlogo v podjetjih in pogosto dirigira tempo poslovanja. Podjetja, ki so že v procesu digitalne transformacije, so v tem času vsekakor v prednosti pred drugimi. Ne le digitalna prisotnost, temveč predvsem digitalno poslovanje predstavlja v novem svetu gromozansko konkurenčno prednost. Webinar je potekal v družbi Ksenije Škrlj, svetovalke uprave Red Orbita, ki je odgovorna za razvoj novih produktov in poslovnih modelov. Ksenija je strokovnjakinja na področju digitalnega razvoja podjetij, uvajanja novih poslovnih modelov in produktov ter strateškega marketinga.

Kaj nas čaka v novi realnosti – Peter Frankl

Prej ko slej bo vlada sprostila ukrepe in počasi se bomo vrnili nazaj v fizični svet. Verjetno bo ta svet precej drugačen od tistega, ki smo ga poznali. Več kot mesec dni izolacije in ukrepov bo vsekakor pustilo neizbrisen pečat tako na posameznikih, kot tudi na gospodarstvu. Na webinarju se nam je pridružil Peter Frankl, direktor in glavni urednik Časnika Finance. Peter je izjemen poliglot in že dolga leta prava avtoriteta na področju ekonomije in politike v Slovenskem in širšem okolju.

Prilagajanje spremenjenim navadam potrošnikov – Dejan Turk

Kaj so poglavitni trendi, ki nas čakajo v bližnjih prihodnosti? Kako bodo vplivali na vedenje potrošnikov? Kako se prilagoditi novim navadam potrošnikov? Kako ostati v trendu? Kakšne kompetence bomo potrebovali? Z nami je bil Dejan Turk, priznani, inovativni in vedno radovedni manager, ki danes vodi A1 v Sloveniji in Vip mobile v Srbiji. Z glavnim izvršnim direktorjem in direktorjem trženja enote skupine A1 Telekom Austria Group Srbija & Slovenija, smo govorili o njegovih opažanjih spremenjenih navad uporabnikov, digitalnem nastopu in o tem, kako so dobra podjetja pripravljena na čas nove realnosti ter kakšne priložnosti nam odstira današnja situacija.

Aktualni trendi v spletnem oglaševanju – Momčilo Radovanović, Šarūnas Sakalauskas

Digitalno oglaševanje predstavlja enega od glavnih virov obiska in prodaje na spletu. Trenutne razmere vsekakor neposredno vplivajo na učinkovitost digitalnih oglaševalskih kanalov. S priznanimi strokovnjaki s področja digitalnega oglaševanja smo govorili o trenutnih trendih, spremembah v vedenju potrošnikov in o tem, kako svoje oglaševanje prilagoditi novi realnosti.

Z nami sta bila Momčilo Radovanović z Googla in Šarūnas Sakalauskas, Global LinkedIn Lead na Httpoolu.

Kako se spoprijeti z gospodarskimi in družbenimi spremembami? – dr. Alenka Braček Lalić

Gostili smo dr. Alenko Braček Lalić, strastno raziskovalko sistemskega vodenja, s katero smo se pogovarjali o družbenih paradoksih, vodenju organizacij, ekosistemih in o tem, kaj nova realnost zahteva od vodij. S prodekanjo za raziskave na IEDC-Poslovni šoli Bled smo govorili tudi o nujno potrebnih spremembah v načinu razmišljanja, naslovili izzive, s katerimi se bomo kot vodje soočali in se dotaknili tudi kompetenc, ki bodo ključne v prihodnosti.

Česa se lahko naučimo od preteklih epidemij? – prof. dr. Zvonka Zupanič Slavec

COVID-19 ni prva in ne zadnja epidemija, s katero se soočamo. V 21. stoletju smo bili po svetu priča že vrsti epidemij, ki so tako ali drugače vplivale na lokalno in svetovno gospodarstvo. Pogostost epidemij se stopnjuje in slej ko prej nas bo pričakala nova. Česa se lahko naučimo iz preteklih situacij? Kakšne vzporednice lahko potegnemo? Kako se lahko pripravimo na naslednjo epidemijo? Kakšne posledice bo to imelo za našo družbo in naše gospodarstvo?

Tokratna gostja sredinega Red Orbit Webinarja je bila prof. dr. Zvonka Zupanič Slavec, zdravnica, specializirana za medicinsko humanistiko in zgodovino medicine.

Digitalizacija B2B poslovanja – Jaka Kladnik

Kako svoje prodajne in marketinške aktivnosti preseliti na splet? Kako na spletu generirati prodajne kontakte? Kako nadomestiti udeležbo na sejmih in konferencah? O prihodnosti marketinga in prodaje v B2B industriji ter selitvi na digitalne kanale smo se pogovarjali z Jako Kladnikom iz podjetja Better.


Želite pridobiti neprecenljivo znanje, s katerim boste izboljšali svoj posel? Potem se nam pridružite na septembrskih webinarjih, ki jih bodo vodili najvplivnejši mednarodni strokovnjaki iz sveta digitala. 

Pridružite se nam in spoznajte učinkovite taktike ter strategije za rast!

Ne zamudite naslednje objave.
Prijavite se na Red Orbit newsletter in bodite obveščeni o novem blog zapisu.
Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor