SkiBook – nova generacija Facebook aplikacij

Objavljeno v petek, 19. oktober 2012 v kategoriji Social media marketing. Članek za 2 min branja • Piše:

Andraž Štalec

Facebook se že od začetka svojega obstoja fokusira na povezovanje ljudi in njihovo medsebojno interakcijo. Vse več ljudi odkriva nove informacije preko svoje socialne mreže. Ljudje informacije, ki jih prejmemo od znancev in prijateljev, sprejemamo lažje in jim dajemo večjo težo. S tem se spreminja tudi proces odločanja. Kot smo izvedeli prejšnji teden na konferenci Google Engage for Agencies v Dublinu, povprečni spletni uporabnik preveri več kot 10 virov, preden sprejme odločitev. Ta številka se je v enem letu povečala za 100 %.

Velike spremembe doživlja tudi odnos uporabnikov do blagovnih znamk in oglaševanja. Ljudje od blagovnih znamk in podjetij pričakujejo transparentnost, odzivnost, dostopnost in čustva. Prenasičeni z oglaševanjem si želimo več uporabnih vsebin, informacij in aplikacij. O tem govori brand butler. Brand butler je koncept, ki temelji na zagotavljanju večjega udobja uporabnikom. Blagovne znamke, ki se poslužujejo koncepta brand butlerja, svojim potrošnikom ponujajo uporabne in koristne informacije.

Ko je pred dobrim letom Facebook predstavil Timeline, sta se zgoraj opisana koncept povezala. Z možnostjo integracije družbenih povezav v vse tipe spletnih aplikacij je Facebook naredil korak naprej na področju povezovanja in informiranja ljudi. S tem se je drastično spremenil tudi koncept načrtovanja in uporabe Facebook aplikacij. Z uporabo Open Graph-a lahko sedaj vsaka aplikacija posreduje informacije na Facebook Timeline.

SkiBook by Mountvacation.com

Za Mountvacation.com, vodilni evropski portal, specializiran za počitnice v gorah, smo v Red Orbitu letos poleti razvili eno izmed prvih resnično »social« aplikacij v Sloveniji. SkiBook uporabnikom omogoča, da si ustvarijo svoj personaliziran smučarski dnevnik, kjer lahko na interaktivnem zemljevidu označijo vsa smučišča, ki so jih že obiskali, in tista, ki si jih želijo obiskati v prihodnje. Poleg tega lahko označijo svoja najljubša smučišča in smučarske prijatelje ter z njimi in ostalimi uporabniki aplikacije izmenjajo mnenja glede kvalitete posameznih smučišč. SkiBook uporabnikom omogoča, da lahko na podlagi ocen in komentarjev drugih uporabnikov lažje izberejo smučišče, ki je za njih primerno in bo zadovoljilo njihove potrebe.

SkiBook zemljevid

Z integracijo aplikacije v spletno stran (še v razvoju) bomo uporabnikom omogočili ogled vseh informacij tudi na spletni strani posameznega smučišča. Torej … Če tudi omenjene aplikacije ne boste uporabljali, boste lahko na spletni strani Mountvacation.com pregledovali, kdo od vaših prijateljev je že smučal na izbranem smučišču ter kakšne so ocene in komentarji tega smučišča.

Aplikacija, ki je bila lansirana konec avgusta, do danes s pomočjo Open Graph-a vključuje že več kot 60.000 prijateljstev in več kot 190.000 medsebojnih povezav.

Z razvojem SkiBooka smo pokazali, da namen Facebook aplikacij še zdaleč ni samo organizacija nagradnih iger, temveč se da s pomočjo različnih orodij razviti precej bolj uporabne aplikacije, ki nudijo dodano vrednost tako uporabnikom kot blagovni znamki.

Več o SkiBooku si lahko preberete na naši spletni strani.

Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor