Spremljajte dogajanje na družabnih omrežjih preko Google Analyticsa

Objavljeno v ponedeljek, 27. avgust 2012 v kategoriji Social media marketing. Članek za 2 min branja • Piše:

Red Orbit

Google Social Analytics

Element prefinjenega strateškega digitalnega nastopa mora dandanes vključevati družabna omrežja, kjer pa se ne velja omejiti zgolj na Facebook. Domiselni spletni strategi bodo znali v svoj digitalni miks vkomponirati tudi v Sloveniji vse bolj sprejet Twitter, ne gre spregledati niti »show off« platform, kot sta Pinterest in Instagram, v popolni digitalni mozaik pa vsekakor spada tudi Google+.

Celoten strateško načrtovan nastop na družabnih omrežjih nima pretiranega smisla, če si ne postavimo jasnih metrik, ki nam služijo kot kazalniki uspeha. Brezplačno orodje Google Analytics je pred kratkim doživelo dolgo pričakovano posodobitev. V kategorijo Traffic Sources je bil dodan »bleščeč« napis »Social«. 

S tem je Google dokončno potrdil pomembnost družabnih omrežji. Vsem navdušencem nad družabnimi omrežji se je tako odprl povsem nov podatkovni svet, ki jasno kaže dogajanje na posameznem družabnem omrežju. Še več, Google Analytics nam zdaj postreže tudi s podatki o številu podpornih in dokončno realiziranih konverzij. Vse željne rudarjenja po podatkovnem labirintu družabnih omrežji pa bo zagotovo navdušil zavihek Social Visitors Flow, s pomočjo katerega se lahko podate na raziskovanje iskalnih navad uporabnikov družabnih omrežji.

Za učinkovito spremljanje dogajanja na družabnih omrežjih vam v nadaljevanju podajamo nekaj idej, česa pri spremljanju podatkov res ne smete spregledati:

  • conversation rate (število komentarjev na posamezno Facebook objavo);
  • amplification (število retweetov na tweet, število delitev posamezne objave na Facebook-u);
  • applause rate (število klikov na »favorite« pri posamezni objavi, število všečkov pri posamezni objavi, število Google+-ov);
  • economic value (število podpornih konverzij z družabnih omrežji, število konverzij, povprečna vrednost konverzije na družabnih omrežjih v primerjavi z drugimi digitalnimi kanali, vrednost posameznega obiskovalca z družabnih omrežji).

Social Media Analytics

Kar precej časa je veljalo prepričanje, da dogajanja na družabnih omrežjih ni mogoče natančno ovrednotiti. Zavihek »Social« ponuja korak bliže k uspešnemu merjenju. Pričnite z merjenjem tudi vi in ugotovite, kako družabna omrežja prispevajo k poslovni uspešnosti vašega podjetja.

Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor