četrtek, 11. marec 2021 • Online
Customer Intelligence for eCommerce
Najdragocenejša valuta današanjega časa je pozornost. Če torej želite na svoji spletni trgovini zadržati stranke in povečati svojo prodajo, se boste morali naučiti, kako pravilno segmentirati in prilagoditi komunikacijo s potrošniki tako, da bo pritegnila pozornost obiskovalcev in potencialnih strank.
Tu igra ključno vlogo razumevanje kupcev (ang. customer intelligence) - postopek zbiranja in analiziranja informacij o strankah ter njihovih podrobnostih in dejavnostih, da bi ustvarili globlje in učinkovitejše odnose z njimi ter izboljšali odločanje prodajalcev.
O dogodku
Kaj bomo počeli?
Razumevanje strank je zelo pomembno, saj zapolnjuje vrzel med tem, kaj vaše stranke želijo, in tem, kako lahko izpolnite te potrebe. Podjetja, ki ponujajo izdelke ali storitve ljudem, ki jih ta ne zanimajo, običajno propadejo. Po drugi strani pa bodo podjetja, ki razumejo interese in potrebe svojih strank (in zaradi tega lahko segmentirajo svoje stranke in prilagodijo svojo komunikacijo) ustvarila odlične rezultate.
O seminarju
Kaj vse boste izvedeli?
Na webinarju nam bo izkušeni predavatelj André Floriano predstavil, kaj je razumevanje potrošnikov (ang. customer intelligence) ter zakaj je pomembno zlasti za spletne trgovine. Izvedeli boste, kako izvesti segmentacijo strank ter personalizacijo komunikacije z njimi. Predavatelj bo teoretični del združil tudi s prakso in predstavil najboljše primere segmentacije in personalizacije.
Kje in kdaj
Marec
11. marec 2021, 14:00 - 15:00
Online
Agenda
Dogodek bo potekal 11. marec 2021, ob 14:00 uri.
Izvajal se bo v angleščini. Sodelovanje na dogodku je brezplačno.
Agenda dogodka:
- Kaj je razumevanje potrošnikov (ang. customer intelligence);
- Zakaj sta segmentacija in personalizacija tako pomembni za spletno trgovino;
- Najboljše prakse segmentacije in personalizacije - študija primera;
- Ključni povzetki;
- Q & A (Vprašanja s strani občinstva, na katere bo odgovarjal predavatelj).