Digitalna realnost • Napredni

četrtek, 11. oktober 2018 • Ljubljana

Digitalna realnost za e-commerce

Kaj nas čaka v bližnji prihodnosti? Kakšni so trendi? Kakšne so tipične pasti s katerimi se srečujemo?

Digitalni trendi in spremenjeno vedenje potrošnikov nam narekujejo vse hitrejši tempo sprememb na področju spletnih trgovin. Kaj je treba spremeniti in zakaj je nujno, da celotno uporabniško izkušnjo na spletu prilagodimo posameznemu segmentu? Kako izkoristiti hitre spremembe sebi in svojemu poslu v prid?


Digitalna realnost za e-commerce
Dogodek je potekal 11. 10. 2018.

O dogodku

Kaj bomo počeli?

Vse hitrejši tempo na področju maloprodaje in vse večja pomembnost digitalnih kanalov, tako pri komunikaciji s potrošniki kot tudi pri prodaji, tudi trgovcem narekujeta korenite spremembe v njihovi dejavnosti. Izvedeli boste, kako se prilagoditi novi realnosti.

Vse prepogosto opažamo, da naročniki pripravijo za vse ciljne skupine enake oglase in pristajalne strani. Na seminarju bomo govorili o tem, kako pomembno je ločevanje med različnimi segmenti uporabnikov.

Dotaknili se bomo tudi povezave med spletnimi in klasičnimi kanali, ki nikoli ni bila pomembnejša kot zdaj. Število uporabnikov, ki se o svojem nakupu informirajo in odločajo na spletu, nakup pa opravijo v fizični trgovini, iz leto v leto narašča. Pogledali si bomo, kako pravilno oceniti uspešnost aktivnosti, ki jih izvajamo na spletu.

Predstavili bomo tudi "chatbote", za katere pričakujemo, da bodo v prihodnjih letih postali ena glavnih smernic na področju e-commerca.

Končali bomo z okroglo mizo z gosti, katere tema bodo izzivi in težave pri gradnji in širitvi uspešne spletne trgovine.

O seminarju

Kaj vse boste izvedeli?

  • Kaj naš čaka v bližnji prihodnosti?
  • Kakšni so trendi?
  • Kakšne so tipične pasti, s katerimi se srečujemo?
  • Kako pomembno je ločevanje med različnimi segmenti uporabnikov, kako jih nagovoriti, pripraviti boljše oglase in načrtovati boljšo izkušnjo na spletni strani (po kliku na oglas)?
  • Kako evalvirati svoje spletne aktivnosti?
  • Kako meriti ROPO?
  • Kako se lahko trgovci prilagodijo novi realnosti in s spremenjeno strukturo in načinom dela stopijo v smer digitalne transformacije?
  • Kako delujejo "chatboti" in kaj lahko od njih pričakujemo?
  • Kakšni so izzivi in težave pri gradnji in širitvi spletne trgovine? Kje se tipično zalomi/ustavi? Katere so kritične točke uspeha ter kako so te težave reševali drugi?

Kje in kdaj

Oktober, Ljubljana

11. oktober 2018, Tehnološki park Ljubljana, stavba B, Tehnološki park 19, 1000 Ljubljana, Slovenia

Agenda

 8:30 – 9:00 Registration
 9:00 – 9:20 The shift, Andraž Štalec, Red Orbit
 9:20 – 10:00 3 Imperatives to win in a changing World of Retail, Nicole Bargmann, Google (predavanje bo potekalo v angleščini)
 10:00 – 10:35 Building an optimized post-click experience, Anja Rus, Red Orbit
 10:35 – 11:10 ROPO: the new measure of a retailer's digital success, Črt Podlogar, Red Orbit
 11:10 – 11:40 Coffee break
 11:40 – 12:20 The Digital Transformation of Traditional Retail Organizations, Matija Torlak, Digital School
 12:20 – 12:50 Enhancing the Customer Experience with Chatbots, Boštjan Hozjan, Red Orbit
 12:50 – 13:30 Panel discussion: how to scale your e-commerce?
 13:30 –  Networking

 

Lokacija dogodka