Digitalna realnost • Napredni

četrtek, 21. maj 2020 • Online

Spletna konferenca: Digitalna realnost za e-commerce

Svet okoli nas se je spremenil in to je naša nova realnost. Ste pripravljeni na spremembe, ki prihajajo? Kakšne strategije in prijemi so primerni za to novo realnost?

Digitalni svet dnevno preplavljajo spremembe, ki se odvijajo z vse večjo hitrostjo. Vedenje potrošnikov se spreminja na dnevni ravni in potrošniki bodo večino svojih navad ohranili tudi, ko kriza mine. Pojavljajo se novi pristopi, kanali, metrike in nova orodja. Velike spremembe se dogajajo predvsem na področju spletnih trgovin. Prilagajanje celotne uporabniške izkušnje novi realnosti je danes nuja. Začeti moramo prilagajati svoje delovne navade, procese, poslovanje in načine komuniciranja.


Spletna konferenca: Digitalna realnost za e-commerce
Dogodek je potekal 21. 05. 2020.

O dogodku

Kaj bomo počeli?

Vse večji pomen novih digitalnih kanalov in različni pristopi, tako pri komunikaciji s potrošniki kot tudi pri prodaji, narekujejo spremembe v svetu spletnih trgovin. Kako se prilagoditi novi digitalni realnosti? Kako izkoristiti hitre spremembe sebi in svojemu poslu v prid?

Dynamic Prospecting

Spletno oglaševanje se v zadnjih letih vse bolj nagiba v smeri avtomatizacije in personalizacije, saj je povprečen potrošnik ob poplavi spletnih in tradicionalnih oglasov postal neodziven na generična sporočila. Preverili bomo, kako v svojo spletno trgovino pripeljati nove potencialne stranke v trenutku, ko raziskujejo izdelke ali storitve iz določene kategorije. Popolnoma avtomatizirano.

Local SEO

S porastom iskanj preko mobilnih naprav je vse bolj pomembno, da se prikažete med lokalnimi zadetki in da ste potencialnim kupcem na voljo v trenutku in na kraju, kjer vas potrebujejo. Ravno zato je lokalni SEO ključ do uspeha in zmage. Ogledali si bomo, zakaj je lokalni SEO pomemben tako za obrtnike kot velika podjetja.

Marketing Mix Model

Poglobili se bomo v Marketing Mix Modeling in kako ga podjetja lahko uporabljajo kot vodilno orodje za načrtovanje svoje poslovne in marketinške strategije ter tudi izdelavo medijskega plana na podlagi rezultatov in napovedi modela.

Short-term vs long-term strategies

Razvijati dolgoročne strategije za naslednjih 10  let ali se osredotočati na hitre zmage in taktike, ki lahko vašemu poslu pomagajo jutri? Največji izziv večine podjetij? 10 letne strateške usmeritve in taktike, ki morajo zaživeti jutri so vedno v konfliktu - časa ni dovolj za oboje, večina podjetij se zato osredotoča na kratkoročne taktike in pozablja na dolgoročne strateške usmeritve. Predstavili vam bomo, zakaj morate začeti z načrtovanjem vaše 5 ali 10 letne strategije.

User behavior after COVID-19

Seveda pa se bomo dotaknili tudi vplivov posebnih ukrepov in Covid 19 na naše vedenje in nakupne navade na spletu. Primerjali bomo podatke več industrij in preverili, kaj vse se je spremenilo in kako. Pogledali bomo tudi kako se podatki spreminjajo skozi obdobje karantene in po tem, ko se določene industrije zopet zaganjajo. 

From the Trenches: Tales of Conversion Brilliance

Večanje števila konverzij je težko. Težko je že, ko imate tedne, da analizirate raziskave obiskovalcev, preučite analitiko in opravite testiranje. Poskusite vse to storiti v treh dneh, tehnična ekipa pa je sredi nadgradnje platforme Magento. Večina racionalnih ljudi bi vam povedala, da ste nori. Z vami bomo delili vpogled v podroben postopek v 14 korakih za povečanje stopnje konverzije spletnega mesta za e-trgovino.

O seminarju

Kaj vse boste izvedeli?

  • Kaj so dinamične prospecting kampanje na Facebooku?
  • Prednosti in pasti, ter dobre prakse prospecting kampanj.
  • Kako optimizirati spletno stran za lokalni SEO?
  • Zakaj je pomemben Google My Business in kako se ga lotiti.
  • Zakaj so pomembna mnenja uporabnikov?
  • Kako lahko MxM pomaga razumeti vpliv vsake posamezne spremenljivke v vašem marketinškem mixu na vaše KPI-je.
  • Kako napovedati uspešnost v prihodnosti na podlagi različnih kombinacij spremenljivk marketinškega miksa.
  • Kako definirati razvojno digitalno strategijo za obdobje 5 ali 10 let?
  • Kako združevati taktike za jutri in strategijo, ki bo pomembna čez nekaj let?
  • Kako organizirati ekipe, ki bodo kombinirale dolgoročne in kratkoročne cilje in poskrbeti, da se v podjetju izvajajo tako kratkoročne kot dolgoročne aktivnosti?
  • Kako so se spremenile naše poizvedbe na spletu, kaj več kupujemo, s katerimi napravami dostopamo do spleta, ali kupujemo prek spleta več ali manj, v katerih mestih je prodaja najvišja, kaj se je zgodilo s sejami?
  • Kako pridobiti globlji vpogled v obiskovalce vašega spletnega mesta in kaj jih pripraviti do konverzije?
  • Ustvarjanje "WOW" trenutkov, ki spletne obiskovalce spremenijo v življenjske uporabnike.

Kje in kdaj

Maj

21. maj 2020Online, 10:00 - 13:00

Agenda

Spletna konferenca bo potekala v četrtek, 21. 5. 2020 ob 10:00 do 13:00.

Kotizacija za konferenco znaša 89,00 € (DDV ni vključen). Po potrditvi prijave boste preko elektronske pošte prejeli navodila za ogled konference. Prijavo potrdite s plačilom kotizacije.

Prijava vključuje:

  • ogled vseh predavanj v sklopu konference,
  • Q&A s predavatelji,
  • video posnetke vseh predavanj,
  • gradivo z vseh predavanj.

 

Agenda

10:00 - 10:30

 

User behavior after COVID-19

Polona Van, Red Orbit

10:30 - 11:00

 

Local SEO

Sabina Bevc, Red Orbit

11:00 - 11:30

 

From the Trenches: Tales of Conversion Brilliance

Khalid Saleh, Invesp (predavanje bo potekalo v angleščini)

11:30 - 12:00

 

Dynamic Prospecting

Jure Veber, Red Orbit

12:00 - 12:30

 

Short-term vs long-term strategies

Črt Podlogar, Red Orbit 

12:30 - 13:00

 

Marketing Mix Model

Aline Vatovec Ferrigno, Red Orbit (predavanje bo potekalo v angleščini) 

 

*Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa in govorcev.