Digitalni marketing • Akademija

Sreda, 16. marec 2022 • Online

Experimentation: from data to action

Ob stremljenju k čim boljšim rezultatom velikokrat pozabimo na to, da se tudi od slabih rezultatov lahko ogromno naučimo. Zato je eksperimentiranje ključnega pomena, sploh na tako živahnem igrišču kot je splet.

V mesecu marcu se na Red Orbit Akademiji posvečamo optimizaciji stopnje konverzije (CRO). Zakaj je eksperimentiranje v CRO svetu tako pomembno in kako se ga pravilno lotiti?


Experimentation: from data to action
Dogodek je potekal 16. 03. 2022.

O dogodku

Kaj bomo počeli?

Da lahko ogromno podatkov, ki jih uporabniki pustijo na naši spletni strani izkoristimo za spoznavanje svojega kupca ter kaj ga prepriča v nakup, že vemo. Pa znamo te podatke pretvoriti v nekaj uporabnega? Lahko iz številk izluščimo informacije in jih pregnetemo v dejanja, ki bodo vodila v optimizacijo stopnje konverzije, večji nakup in večji promet? S kakšnim načrtom, s kakšnimi orodji se bomo tega lotili in zakaj pravzaprav sploh eksperimentirati z različnimi dejavniki?

 

Na srečanju z Ricardom izveste ravno to: kako ustvariti ugodno okolje za eksperimente, kako upravljati z morjem podatkov, ki jih pridobivamo in skozi katero orodje jih poslati, da bomo od njih dobili kar največ.

O seminarju

Kaj vse boste izvedeli?

Strokovnjak CRO področja, Ricardo Tayar López,  nam bo predstavil naslednjih 5 korakov eksperimentiranja v CRO:

 

- Kaj je kultura eksperimentiranja, kako jo zgraditi in uspešno razširiti v podjetju

- Kako upravljati s podatki (tako kvantitativnimi kot kvalitativnimi) da z njimi določimo izzive in priložnosti za naš posel

- Kako razviti koncept oz. načrt za testiranje naših ugotovitev

- Katere kompetence in orodja potrebuje ekipa za uspešno testiranje

- Zakaj pravzaprav sploh eksperimentirati, zakaj je potrebno tudi narediti napake in se iz njih naučiti, če želimo izboljšati svoje rezultate

Kje in kdaj

Marec

16. marec 2022, 10:00 - 11:30
Online

Agenda

Dogodek se izvaja v okviru Red Orbit Akademije in bo potekal 16. marca, ob 10. uri. Srečanje bo potekalo v angleškem jeziku.

 

Predavanje je za člane akademije brezplačno, prav tako je brezplačen prvi mesec na akademiji.

 

Kotizacija za nečlane, ki so že izkoristili prvi brezplačni mesec, pa znaša 89 EUR (+ DDV).  

 

Prijavite se na Red Orbit Akademijo in poleg tega srečanja v marcu izkoristite še Q&A srečanje na temo CRO in dostop do posnetkov februarskih e-commerce srečanj. Poleg tega v sklopu akademije dobite še možnost individualnih svetovanj s specialisti, spletni kampus za mreženje in dodatne ugodnosti za člane akademije. 


Vabljeni, da se nam pridružite.