Digitalna realnost • Napredni

Junij 2020 - September 2020

Izobraževalni program na temo digitalnega marketinga za B2B in B2C izvoznike

Katere aktivnosti so potrebne pri vstopu na tuj trg? Kako uspeti na globalnih trgih? Kako bolje izkoristiti digitalna orodja in kanale za analizo trga? Digitalna okolja omogočajo hitrejšo in ugodnejšo širitev v tujino, hkrati pa tudi hitro prilagodljivost. Kako izkoristiti potencial, ki ga nudi splet?

Spirit Slovenija v izvedbi agencije Red Orbit organizira izobraževalni program na temo digitalnega marketinga z namenom približati digitalno okolje mikro, malim in srednje velikim slovenskim podjetjem (MSP) in dvigniti kompetence zaposlenih v slovenskih MSP izvoznikih s področja uporabe digitalnih marketinških orodij ter pomagati izpeljati njihove prioritetne aktivnosti na področju digitalizacije prodajnega in marketinškega procesa.


Izobraževalni program na temo digitalnega marketinga za B2B in B2C izvoznike
Dogodek je potekal 02. 06. 2020.

O dogodku

Kaj bomo počeli?

V programu je na voljo 25 mest za individualno svetovanje, število mest v okviru spletnih seminarjev (webinarjev) pa ni omejeno. Prednost pri udeležbi v okviru individualnega svetovanja bodo imela izvozno usmerjena podjetja.

Izobraževalni program bo sestavljen iz 2 sklopov, kjer se podjetja razdelijo glede na sektor (B2B ali B2C), v katerem njihovo podjetje posluje.

Vsak sklop izobraževalnega programa se izvaja v dveh delih:

(a)         Izobraževalni spletni seminarji (webinarji) in

(b)         Individulano svetovanje.

 

1. sklop: Izobraževalni program iz digitalnega marketinga za podjetja, ki poslujejo v B2B sektorju

1.1   Izobraževalni spletni seminarji (webinarji)

1.1.1 Priprava načrta digitalizacije podjetja

1.1.2 Osnove digitalnega oglaševanja na komunikacijskih kanalih primernih za podjetja, ki poslujejo v B2B panogi

1.1.3 Generiranje prodajnih kontaktov na spletu

1.1.4 Strategija vsebinskega marketinga

1.2   Individualno svetovanje B2B podjetjem

Svetovalni del se odvija v juniju, juliju in septembru. Dinamika svetovanja in svetovalni klici se individualno uskladijo z izbranimi podjetji.

Predviden potek svetovanja

Na začetku izobraževalnega programa, izvajalec Red Orbit preučiti spletni nastop vsakega podjetja ter skupaj s posameznim podjetjem določi, kaj je najbolj smotrno da podjetje izvede za izboljšati rezultate na področju digitalnega marketinga. Na podlagi te analize, se določi cilje in prioritetne naloge. Tekom izobraževalnega programa izvajalec individualno usmerja vsako podjetje pri izvajanju nalog, da ga do konca izobraževalnega programa privede do zastavljenega cilja.

Junij

1 ura namenjena raziskovalnemu klicu z vsakim podjetjem. Na tem klicu se določi cilj, ki ga podjetje želi doseči in zbere vse relevantne informacije potrebne za uspešno izvedbo svetovanja.
2 uri analize s pomočjo različnih digitalnih orodij, izvedenega s strani izvajalca Red Orbit.
1 ura svetovalnega klica s podjetjem.
 
Julij

1 ura priprave na svetovalni klic, izvedeno na strani izvajalca Red Orbit.
1 ura svetovalnega klica s podjetjem. Pregleda se realno stanje, koliko priporočil je bilo upoštevanih in se dogovori naslednje korake za izboljšavo spletnega nastopa podjetjem.
 
September

1 ura priprave na svetovalni klic, izvedeno s strani izvajalca Red Orbit
1 ura svetovalnega klica s podjetjem. Pregleda se realno stanje, koliko priporočil je bilo upoštevanih in se ovrednoti dosežene cilje in priprava predlogov za nadaljnje korake pri izboljšavi spletnega nastopa.

 

2. sklop: Izobraževalni program iz digitalnega marketinga za podjetja, ki poslujejo v B2C sektorju

2.1   Izobraževalni webinarji

2.1.1 Digitalne maloprodajne strategije za nastop na mednarodnih trgih

2.1.2 Osnove digitalnega oglaševanja na komunikacijskih kanalih primernih za podjetja, ki poslujejo v B2C panogi

2.1.3 Optimizacija spletnih strani

2.1.4 Generiranje prodajnih kontaktov na spletu

2.2 Individualno svetovanje B2C podjetjem

Svetovalni del se odvija v juniju, juliju in septembru. Dinamika svetovanja in svetovalni klici se individualno uskladijo s podjetjem.

Predviden potek svetovanja

Na začetku izobraževalnega programa, izvajalec Red Orbit preučiti spletni nastop vsakega podjetja ter skupaj s posameznim podjetjem določi, kaj je najbolj smotrno da podjetje izvede za izboljšati rezultate na področju digitalnega marketinga. Na podlagi te analize, se določi cilje in prioritetne naloge. Tekom izobraževalnega programa izvajalec individualno usmerja vsako podjetje pri izvajanju nalog, da ga do konca izobraževalnega programa privede do zastavljenega cilja.

 
Junij

1 ura namenjena raziskovalnemu klicu z vsakim podjetjem. Na tem klicu se določi cilj, ki ga podjetje želi doseči in zbere vse relevantne informacije potrebne za uspešno izvedbo svetovanja.
2 uri analize s pomočjo različnih digitalnih orodij, izvedenega s strani izvajalca Red Orbit.
1 ura svetovalnega klica s podjetjem.
 
Julij

1 ura priprave na svetovalni klic, izvedeno na strani izvajalca Red Orbit.
1 ura svetovalnega klica s podjetjem. Pregleda se realno stanje, koliko priporočil je bilo upoštevanih in se dogovori naslednje korake za izboljšavo spletnega nastopa podjetjem.
 
September

1 ura priprave na svetovalni klic, izvedeno s strani izvajalca Red Orbit
1 ura svetovalnega klica s podjetjem. Pregleda se realno stanje, koliko priporočil je bilo upoštevanih in se ovrednoti dosežene cilje in priprava predlogov za nadaljnje korake pri izboljšavi spletnega nastopa.

 

Izobraževalni program

Kaj vse boste izvedeli?

1. sklop: Izobraževalni program iz digitalnega marketinga za podjetja, ki poslujejo v B2B sektorju

  • Pomen digitalnih kanalov pri nagovarjanju uporabnikov
  • Ključna področja  digitalne transformacije (poslovni modeli in produkti, digitalne rešitve za podporo operativnim procesom, kultura in organizacija)
  • Kako začeti? (ocena digitalne zrelosti podjetja;  odstopanja od željenega stanja; priprava  načrta digitalizacije podjetja)
  • Najbolj pogosti izzivi pri izvedbi načrta digitalizacije podjetja
  • Osnove oglaševanja na Google iskalniku
  • Osnove ponovnega trženja na Facebooku
  • Osnove oglaševanja na LinkedInu
  • Zakaj sploh zbirati kontakte (leade)
  • 5 vprašanj, na katere morate odgovoriti pred zbiranjem kontaktov
  • Najpogosteje uporabljene taktike za zbiranje kontaktov
  • Facebook, LinkedIn in Google kampanje za zbiranje kontaktov
  • Zakaj je vsebina sploh pomembna v B2B
  • Kaj je marketinški lijak in kateri tipi vsebine so najprimernejši za vsako fazo
  • Kako se lotiti ustvarjanja strategije (content audit, raziskava ključnih besed, pregled konkurence)
  • Kaj je SEO in zakaj ga vključiti v vsebinsko strategijo
  • Kako se lotiti pisanja vsebin
  • Kako slediti rezultatom in skrbeti za primerno nadgradnjo
  • Primeri dobrih praks

2. sklop: Izobraževalni program iz digitalnega marketinga za podjetja, ki poslujejo v B2C sektorju

  • Razlike med posameznimi tržišči in kako upoštevati te razlike pri načrtovanju oglaševanja
  • Uporaba lokalnega jezika in lokalizacija oglaševanja za nastop na tujih trgih
  • Kako oceniti potrebne oglaševalske proračune za nastop na tujih trgih
  • Analiza konkurence in vedenje uporabnikov na tujih trgih
  • Kako oceniti velikost primernega občinstva na tujih trgih na posameznem oglaševalskem kanalu
  • Razdelitev oglaševalskega proračuna (budget split) na trgih, kjer vaša blagovna znamka nima prisotnosti
  • Kaj je potrebno vedeti, preden pričnemo z oglaševanjem?
  • Razlaga osnovnega prodajnega lijaka in odločitvenega procesa potrošnika
  • Osnove oglaševanja na Google iskalniku
  • Osnove oglaševanja na Google prikaznem omrežju
  • Osnove oglaševanja na Facebooku
  • Trendi iskanja in zakaj bi se sploh lotili optimizacije spletne strani
  • Kako začeti z optimizacijo
  • On-site SEO - tehnična optimizacija
  • On-site SEO – vsebinska optimizacija
  • Off-site SEO – povratne povezave
  • Katera orodja uporabiti?
  • Zakaj sploh zbirati kontakte (leade)
  • 5 vprašanj, na katere morate odgovoriti pred zbiranjem kontaktov
  • Najpogosteje uporabljene taktike za zbiranje kontaktov
  • Facebook, LinkedIn in Google kampanje za zbiranje kontaktov

Kje in kdaj

Junij

2. junij 2020, 08:00 - 30. september 2020, 08:00
Online

Agenda

Prijava na izobraževalni program je mogoča preko spletne strani Izvozno okno.

Vsi webinarji bodo izvedeni od 14:00 do 16:00 ure.

1. sklop: Izobraževalni program iz digitalnega marketinga za podjetja, ki poslujejo v B2B sektorju

02. 06. 2020, Priprava načrta digitalizacije podjetja 

09. 06. 2020, Osnove digitalnega oglaševanja na komunikacijskih kanalih primernih za podjetja, ki poslujejo v B2B panogi

16. 06. 2020, Generiranje prodajnih kontaktov na spletu

23. 06. 2020, Strategija vsebinskega marketinga

 

2. sklop: Izobraževalni program iz digitalnega marketinga za podjetja, ki poslujejo v B2C sektorju

04. 06. 2020, Digitalne maloprodajne strategije za nastop na mednarodnih trgih

11. 06. 2020, Osnove digitalnega oglaševanja na komunikacijskih kanalih primernih za podjetja, ki poslujejo v B2C panogi

17. 06. 2020, Optimizacija spletnih strani

18. 06. 2020, Generiranje prodajnih kontaktov na spletu