četrtek, 22. september 2022 • Online
Marketing v recesiji
Kako optimizirati svojo marketinško strategijo v času, ko se vaši uporabniki pripravljajo na zategovanje pasu?
Vsi že občutimo draginjo. Ko zavijemo na bencinsko črpalko, ko odpremo račun za elektriko, ko gremo po rednih tedenskih nakupih. Življenjski stroški naraščajo, in če to občutimo mi, to vsekakor občutijo tudi naši partnerji in klienti. Zatiskanje oči pred očitnim in čakanje na to da bo minilo, ne bo rešilo ničesar. Čas je da se vživimo v svoje končne uporabnike, poskušamo razumeti, kako se počutijo in kaj to pomeni za naše izdelke in storitve, ki jih ponujamo. Pripravimo načrt, kako prehiteti vse predloge za zmanjšanje proračuna z jasnimi cilji, kako se lotiti marketinga v krizi.
O dogodku
Kaj bomo počeli?
Na septembrskem srečanju Red Orbit Akademije nam bo ustanoviteljica Reflect Digital, Becky Simms, predstavila skrivnost kategorizacije naših uporabnikov, izdelkov in storitev, model kategorizacije, ki bo ključen za proces odločanja v usmerjanju marketinške strategije za leto 22/23.
O seminarju
Kaj vse boste izvedeli?
- Kako predvideti obnašanje naših strank v recesiji
- Kako predvideti kateri naši produkti in/ali storitve bodo najbolj ustrezali prioritetam strank v recesiji.
- Kako delati na motivaciji in sporočilnosti za naše uporabnike.
Kje in kdaj
September
22. september 2022, 10:00 - 00:00
Online
Agenda
Dogodek se izvaja v okviru Red Orbit Akademije in bo potekal 22. septembra, ob 10. uri. Srečanje bo potekalo v angleškem jeziku.
Predavanje je za člane akademije brezplačno, prav tako je brezplačen prvi mesec na akademiji.
Kotizacija za nečlane, ki so že izkoristili prvi brezplačni mesec, znaša 89 EUR (+ DDV).
Prijavite se na Red Orbit Akademijo in poleg tega srečanja izkoristite dostop do posnetkov prejšnjih srečanj. V sklopu akademije dobite možnost individualnih svetovanj s specialisti, spletni kampus za mreženje in dodatne ugodnosti za člane akademije.
Vabljeni, da se nam pridružite.