Google oglaševanje • Napredni

četrtek, 28. november 2019

Napredne taktike ciljanja uporabnikov na digitalnih kanalih

Največja prednost spletnega oglaševanja je njegova natančnost in raznolike možnosti ciljanja uporabnikov, njihovih lastnosti in namena na različnih platformah. Pa jih resnično izkoriščate? Je vaše oglaševanje res usmerjeno v vaše idealne persone ali oglašujete preveč splošno?

Z nekaj enostavnimi prijemi in pametno uporabo informacij o vaših kupcih lahko presežete klasične, vnaprej definirane možnosti ciljanja, ki jih nudijo posamezne platforme in zgradite bolj natančne ciljne skupine za oglaševanje, ki bodo bolj relevantne za doseganje vaših poslovnih ciljev.


Napredne taktike ciljanja uporabnikov na digitalnih kanalih
Udeležba na dogodku je
BREZPLAČNA

O dogodku

Kaj bomo počeli?

Dogodek je namenjen vsem, ki se ukvarjate z digitalnim oglaševanjem na platformah Facebook, LinkedIn, Google Ads ali načrtujete oglaševalske zakupe in strategije. Namenjen je tako specialistom, ki aktivno upravljajo oglaševalske platforme kot tudi vodjam marketinga in oddelkov za digitalni marketing, ki so zadolženi za doseganje rezultatov na teh platformah.

Webinar bo v angleškem jeziku.

O seminarju

Kaj vse boste izvedeli?

Kako definirati svojega idealnega kupca s pomočjo podatkov?
Katere osnovne podatke o vaših kupcih bi morali zbirati?
Kateri podatki o vaših kupcih so dejansko uporabni na spletu in zakaj klasične persone niso dovolj.
Napredne taktike ciljanja persone na Google prikaznem omrežju (Google Display Network).
Napredne taktike ciljanja persone na YouTube.
Napredne taktike ciljanja person na Facebook.
Napredne taktike ciljanja person na LinkedIn.
Kako strateško uporabljati funkcionalnost »Lookalike/Similar audiences« za iskanje kupcev z največ potenciala?
Kako lahko konkurenco izkoristite za oglaševanje kupcem z visokim potencialom?
Kako lahko gradite zavedanje o vaši blagovni znamki na YouTube znotraj omejene persone?
Kako lahko na Google prikaznem omrežju zgradite in definirate svoje lastne unikatne persone za oglaševanje? 
 

Kje in kdaj

November

28. november 2019, Online

Agenda

Webinar planiran 17. 10. 2019 je odpovedan.

O novem datumu boste obveščeni naknadno. 

Webinar bo trajal eno uro, s pričetkom ob 15:00h.

Potekal bo v angleškem jeziku.