četrtek, 5. november 2020 • Online

Optimizacija za lokalna iskanja: zakaj in kako se je lotiti?

Že skoraj polovica vseh iskanj na Googlu ima lokalno namero, uporabniki, ki iščejo podjetja v svoji okolici, pa so najbolj ogreti in tik pred nakupno odločitvijo. Zakaj se torej še niste lotili optimizacije za lokalna iskanja? Pridružite se nam na webinarju, kjer vas bomo popeljali skozi najpomembnejše korake Local SEO optimizacije! Spoznali boste, kako se zavihteti na vrh lokalnih iskalnih rezultatov in povečati obiske v poslovalnicah!

Local SEO je edina vrsta optimizacije, ki vam zagotavlja vidnost na iskalniku in ki pripelje stranke v vaše poslovalnice, tudi če sploh ne obiščejo vaše spletne strani. Je nuja tako za majhna podjetja z eno fizično lokacijo kot za velika podjetja z več poslovalnicami, saj cilj optimizacije za lokalna iskanja ni le dvig prepoznavnosti med iskalci in zagotovitev prvega mesta med zadetki, pač pa tudi skrb za to, da so informacije, na katere uporabniki naletijo pri iskanju zanesljive in točne. 


Optimizacija za lokalna iskanja: zakaj in kako se je lotiti?
Kotizacija za dogodek znaša:
25,00 € + DDV

O dogodku

Kaj bomo počeli?

Ko uporabnik v iskalnik vpiše lokalno poizvedbo, Google najrelevantnejše rezultate praviloma predstavi nad klasičnimi organskimi zadetki. To so trije zadetki, ki so pripeti k Google zemljevidu (ang. t.i. local snack pack).

Če imate torej trgovino, restavracijo, salon ali storitev, ki je vezana na določen kraj, mora biti vaš cilj, da se pojavite med temi tremi zadetki, saj zagotavljajo največjo vidnost na iskalniku in generirajo vsaj 33 % vseh klikov na prvi strani zadetkov. 

Na webinarju bomo spoznali, kako doseči, da se prebijete na prva mesta lokalnih rezultatov. Seznanili se bomo s triki in strategijami za doseganje pravih rezultatov. Teoretični del bomo podkrepili s konkretnimi primeri, ki jih boste lahko v svoje delo vključili takoj po končanem webinarju. 

Zakaj je Local SEO tako pomemben?

Optimizacija za lokalna iskanja omogoča, da potencialne stranke vaše podjetje najdejo na spletu, kar poveča promet na vašem spletnem mestu in v vaši trgovini. Tudi če vaše podjetje nima spletne strani, vam lokalni SEO pomaga, da vaše podjetje izstopa, ko potencialne stranke iščejo ključne informacije. To na koncu pripomore k večjemu ROI-ju. 

Kdo vse bi se moral ukvarjati z optimizacijo za lokalne rezultate?

V optimizacijo za Local SEO bi moralo investirati vsako podjetje (ne glede na velikost ali število poslovalnic), ki ima fizično lokacijo, ali pa svojo dejavnost izvaja v ožjem lokalnem okolju. 

Kako Local SEO vpliva na vaše podjetje?

  • pomaga potencialnim strankam odkriti vaše podjetje;
  • potencialnim strankam nudi informacije, ki jih želijo, v trenutku ko jih želijo;
  • pomaga usmerjati odločitve ljudi v korist vašega podjetja.

O seminarju

Kaj vse boste izvedeli?

  • Kaj je local SEO?
  • Kako tehnično optimizirati spletno stran?
  • Kako se lotiti optimizacije za lokalna iskanja?
  • Zakaj je optimizacija za lokalno iskanje ključnega pomena za vaše podjetje?
  • Kako lahko local SEO spremeni vaše podjetje in poveča konverzije?
  • Kako uvrstiti svoje podjetje v Google Map pack?
  • Zakaj je pomembno, da je vaša spletna stran prilagojena mobilnim napravam?
  • Kako optimizirati svoj Google My Business profil?
  • Konkretni primeri za optimizacijo Google My Business profila
  • Kako narediti raziskavo ključnih besed in poskrbeti za on-site optimizacijo?
  • Kako poskrbeti za lokalne omembe in pridobiti povratne povezave?

Kje in kdaj

November

5. november 2020, 14:00 - 15:00
Online, 14:00 - 14:45

Agenda

Dogodek bo potekal 5. 11. 2020 od 14:00 do 14:45 ure.

Po predavanju sledi čas za Q&A (Questions & Answers) - torej čas namenjen vašim vprašanjem. Imeli boste odlično priložnost, da Majo vprašate, vse kar vas zanima o Local SEO strategiji.