Google Analytics • Osnovni

četrtek, 24. oktober 2019 • Ljubljana

Osnove Google Analytics

Si želite optimizirati svoj digitalni nastop, sprejemati boljše poslovne odločitve? Kako optimizirati uporabniško izkušnjo ali izboljšati konverzijo na spletni strani? Vas zanima, kako se vaši potrošniki vedejo skozi odločitveni proces? Kako integrirati podatke različnih komunikacijskih in trženjskih kanalov v celoto in sestaviti atribucijske modele? Bi zajemali tudi podatke iz offline sveta?

V sodobnem okolju, prepletenem z raznovrstnimi komunikacijskimi in trženjskimi kanali, je razumevanje odločitvenega procesa potrošnika še kako pomembno. S pomočjo analitike lahko bolje merimo in razumemo vedenje potrošnikov, kar posledično vodi do boljših poslovnih odločitev in učinkovitejšega trženja.


Osnove Google Analytics
Dogodek je potekal 24. 10. 2019.

O dogodku

Kaj bomo počeli?

Kako analizirati učinkovitost digitalnih kanalov, doseči čim boljši odziv in ustvariti dobro konverzijo? Katere poteze so se izkazale za še posebej učinkovite in katere niso dosegle pričakovanj? Skozi predavanja in povezovanje teorije z dobrimi praksami različnih podjetij, boste izvedeli vse o vlogi analitike v sodobnem marketingu. Izkoristite izjemno priložnost in se nam pridružite!

 

Predvsem pa ste vabljeni, da na predavanje pridete pripravljeni z raznoraznimi vprašanji, na katere vam bo predavatelj z veseljem odgovoril.

O seminarju

Kaj vse boste izvedeli?

    • Kakšna je vloga analitike v marketingu?
    • Kaj vse nam analitika omogoča?
    • Kako lahko z analitiko izboljšam svoje poslovne odločitve?
    • Kako lahko spremljam svoje potrošnike skozi njihov odločitveni proces?
    • Kako lahko spremljam in izboljšam uporabniško izkušnjo?
    • Kako postaviti ogrodje spletne analitike?

 

Kje in kdaj

Oktober , Ljubljana

24. oktober 2019, 00:00 - 00:00
Tehnološki park Ljubljana, stavba B, Tehnološki park 19, 1000 Ljubljana, Slovenia

Agenda

Delavnica bo potekala 2 uri in pol, od 13.00 do 15.30.

  • Razlogi za uporabo spletne analitike
  • Merjenje konverzij na spletni strani
  • Nastavitev ciljev
  • Optimizacija in testiranje
  • Analitika skozi odločitveni proces potrošnika
  • Analitika za spletne trgovine (Enhanced ecommerce)

Lokacija dogodka