četrtek, 13. december 2018 • Ljubljana

Seminar Instagram oglaševanja

Bi radi oglaševali na Instagramu, pa ne veste kako začeti ali nemara že oglašujete, pa bi radi optimizirali svoje kampanje in dosegli še boljše rezultate? Z Instagram oglasi lahko povečate prepoznavnost svoje blagovne znamke, pritegnete nove stranke in delite svojo poslovno zgodbo dragocenemu občinstvu.

Instagram predstavlja eno največjih platform za mobilno oglaševanje. Je največje socialno omrežje, namenjeno izključno vizualnim vsebinam, kjer več kot 250.000 Slovenk in Slovencev redno deli pomembne trenutke iz svojih življenj, išče navdih za svoje naslednje nakupe in odkriva nove izdelke s pomočjo prisotnih blagovnih znamk.


Seminar Instagram oglaševanja
Udeležba na dogodku je
BREZPLAČNA

O dogodku

Kaj bomo počeli?

Instagram se od Facebooka in ostalih socialnih omrežij razlikuje po tem, da predstavlja odlično orodje za doseganje skupine potrošnikov, imenovane milenijci, saj je kar 90 % uporabnikov mlajših od 35 let. 

Še bolj pomembno pa je, da so uporabniki na Instagramu kar do 120-krat bolj pripravljeni na interakcije z blagovnimi znamkami kot na katerem koli drugem socialnem omrežju ali kanalu, vključno z e-pošto, napotitelji in ostalim plačanim prometom. Uporabniki, ki prek Instagrama obiščejo spletno stran blagovne znamke, ostanejo tam v povprečju dobre tri minute, kar je zelo dober rezultat.

Instagram oglasi so mobilni oglasi, mobilni svet pa je svet hitrih akcij in nenehnega konkurenčnega boja za posameznikovo pozornost. Vaši oglasi morajo tako biti avtentični, atraktivni in seveda drugačni.

Z malo prakse in enostavnimi triki za obdelavo fotografij lahko tudi vi ustvarite oglase, ki bodo navdušili vaše bodoče kupce.  

O seminarju

Kaj vse boste izvedeli?

Kako začeti z oglaševanjem na Instagramu?
Za kakšna podjetja/blagovne znamke je oglaševanje na Instagramu primerno?
Katere cilje lahko blagovna znamka doseže s pomočjo oglaševanja na Instagramu?
Kakšne so oblike oglasov, ki nam jih Instagram ponuja?
Kakšne omejitve moremo upoštevati pri oblikovanju Instagram oglasov?
Kakšne možnosti targetiranja nam ponuja Instagram oglaševanje?
Kako merimo uspešnost Instagram  oglaševanja?
Kakšna je povezava med potrošnikovim odločevalskim procesom in Instagram oglasi? Dobre prakse oglaševanja in triki za uspešno vodenje poslovnega Instagram profila.

Kje in kdaj

December , Ljubljana

13. december 2018 Tehnološki park Ljubljana, stavba B, Tehnološki park 19, 1000 Ljubljana, Slovenia

Agenda

Delavnica bo potekala 3 ure, od 13:00 do 16:00.

- Mobile​​​
- Zakaj oglaševati na Instagramu?​
- Kako oglaševanje na ​Instagramu NE deluje?
- Kako oglaševanje na ​Instagramu  deluje?
- CDJ (Consumer Decision Journey) ali odločevalski proces potrošnika
- Kje kreiramo ​Instagram oglase?
- Možnosti ciljanja občinstev
- Kako določiti budget?
- Formati ​Instagram oglasov
- Spremljanje rezultatov in optimizacija
- Dobre prakse

Lokacija dogodka