Sreda, 25. april 2018 • Online
Webinar Facebook oglaševanja - 1. del
Bi radi oglaševali na Facebooku, pa ne veste kako začeti ali nemara že oglašujete, pa bi radi optimizirali svoje kampanje in dosegli še boljše rezultate?
Facebook je s svojim revolucionarnim oglaševalskim modelom, ki omogoča zelo natančno targetiranje, integracijo družbenih informacij prijateljev v oglase in možnost takojšnje interakcije uporabnika z blagovno znamko, povzročil pravo revolucijo. S pomočjo natančnega segmentiranja lahko oglase na Facebooku prikažemo točno tistim ciljnim skupinam, ki so za nas relevantne in nam pomagajo pri uresničevanju zastavljenih ciljev.
O dogodku
Kaj bomo počeli?
Kako se lotiti Facebook oglaševanja na strateški način, kakšna pravila je potrebno upoštevati pri pripravi oglasov, kakšen je recept za pripravo privlačnih oglasov, kje in komu se splača prikazati oglase, kako optimizirati oglaševanje in doseči najboljše rezultate ter ne nazadnje, kako meriti uspešnost celotne kampanje?
Na ta in še marsikatera vprašanja, vam bodo odgovorili strokovnjaki za Facebook iz digitalne agencije Red Orbit, ki imajo večletne izkušnje z vodenjem različnih oglaševalskih kampanj na Facebooku, poleg tega pa tudi na dnevni ravni sledijo vsem trendom na Facebooku.
O seminarju
Kaj vse boste izvedeli?
Ali se splača oglaševati na Facebooku?
Katere cilje lahko blagovna znamka doseže s pomočjo Facebook oglaševanja?
Kakšne so oblike oglasov, ki nam jih Facebook ponuja?
Kje se nahajajo oglasi na Facebooku?
Kako oblikujemo oglas na Facebooku?
Kakšne omejitve moremo upoštevati pri oblikovanju Facebook oglasov?
Kakšne možnosti targetiranja nam ponuja Facebook oglaševanje?
Kako merimo uspešnost Facebook oglaševanja?
Kako oblikujemo strategijo za Facebook oglaševanje?
Kakšna je povezava med potrošnikovim odločevalskim procesom in Facebook oglasi?
Kje in kdaj
April
25. april 2018, 00:00 - 00:00
Online
Agenda
Delavnica bo izvedena v dveh delih po 1 uro, od 15:00 do 16:00.
1. del - 25. 4. 2018
- Mobile
- Zakaj Facebook?
- Kako oglaševanje na Facebooku NE deluje?
- Kako oglaševanje na Facebooku deluje?
- CDJ (Consumer Decision Journey) ali odločevalski proces potrošnika
- Kje kreiramo Facebook oglase?
2. del - 16. 5. 2018
- Možnosti ciljanja občinstev
- Kako določiti budget?
- Formati Facebook oglasov
- Spremljanje rezultatov in optimizacija
- Dobre prakse