Sreda, 16. september 2020

Webinar naprednega Facebook oglaševanja

Že oglašujete na Facebooku in bi radi optimizirali svoje kampanje in dosegli še boljše rezultate? Kako se lotiti Facebook oglaševanja na strateški način in kako meriti uspešnost celotne kampanje?

Facebook je s svojim revolucionarnim oglaševalskim modelom, ki omogoča zelo natančno targetiranje, integracijo družbenih informacij prijateljev v oglase in možnost takojšnje interakcije uporabnika z blagovno znamko, povzročil pravo revolucijo. S pomočjo natančnega segmentiranja lahko oglase na Facebooku prikažemo točno tistim ciljnim skupinam, ki so za nas relevantne in nam pomagajo pri uresničevanju zastavljenih ciljev.


Webinar naprednega Facebook oglaševanja
Kotizacija za dogodek znaša:
189,00 € + DDV

O dogodku

Kaj bomo počeli?

 

Na seminarju bomo skupaj skozi teorijo in praktični prikaz spoznali dobre prakse ter napredne strategije in koncepte za hitrejše in učinkovitejše povezovanje s svojim občinstvom na Facebook oglaševalski platformi.

Webinar je namenjen oglaševalcem, ki so se z Facebook Ads Manager orodjem že srečali in poznajo osnovne njegovega delovanja, a bi želeli svoje znanje dvigniti na višjo raven ali raziskati nove možnosti in priložnosti za učinkovitejše oglaševanje.

Če ste vi tisti, ki v podjetju skrbite za Facebook oglaševanje in vsaj nekajkrat na teden odprete Facebook Ads Manager oglaševalski račun ter so vam osnove popolnoma jasne, se prijavite na webinar naprednega Facebook oglaševanja, kjer bomo skupaj v celoti raziskali potencial orodja Facebook Ads Manager in razkrili tudi pasti, ki jih skriva.

Imejte svoje kampanje pod popolnim nadzorom in poskrbite, da bo vsak vaš evro vložen v oglaševanje izkoriščen preudarno.

O seminarju

Kaj vse boste izvedeli?

  • Kaj je Facebook pixel, zakaj je pomemben, kako do njega dostopati in kako preveriti njegovo pravilno implementacijo?
  • Beleženje konverzij na Facebooku - razlika med standardnimi dogodki (standard events) in konverzijami po meri (custom conversions).
  • Postavljanje in uporaba list za ponovno trženje (remarketing).
  • Postavljanje in uporaba podobnih občinstev (lookalike audiences)
  • Kako pridobivati nove kontakte za vaše podjetje s formatom oglasa Lead Ads, kjer lahko uporabniki že na samem Facebooku oddajo kontaktne podatke?
  • Kako beležiti konverzije iz Facebooka, če kontakte pridobivamo na spletni strani?
  • Kako pravilno označiti Facebook oglase z UTM parametri in spremljati rezultate v Google analitiki.
  • Kako sočasno testirati več kreativ in tekstov s formatom Dynamic creative ter kje preveriti rezultate?
  • Sekvenčno ponovno trženje (remarketing).
  • Optimizacija oglaševalskega proračuna na ravni kampanje (CBO) vs. na ravni oglasne skupine (ABO). Pros & Cons.
  • Planiranje oglaševalskega proračuna.

 

Kje in kdaj

September

16. september 2020, 09:00 - 12:00
Online

Agenda

Webinar bo potekal v sredo, 16. 9. 2020 od 09:00 do 12:00.

Kotizacija za webinar znaša 189,00 € (DDV ni vključen). Po potrditvi prijave boste preko elektronske pošte prejeli navodila za ogled webinarja. Prijavo potrdite s plačilom kotizacije.

Prijava vključuje:

  • izvedbo webinarja,
  • posnetek webinarja ter gradivo
  • odgovore na vaša konkretna vprašanja.

 

Agenda:

  • FB pixel
  • FB REM
  • FB Lead Ads
  • FB Dynamic Creative
  • FB konverzije
  • FB Lookalike Audiences
  • FB in Google Analytics
  • Planiranje oglaševalskega proračuna
  • Optimizacija oglaševalskega proračuna
  • Odgovarjanje na vprašanja