Google oglaševanje • Napredni

četrtek, 14. maj 2020 • Online

Webinar naprednega Google oglaševanja

Kako z Google Ads naprednimi strategijami in tehnikami izboljšati prepoznavnost podjetja, pritegniti nove kupce v trenutku, ko iščejo vaše izdelke ali storitve in povečati spletno prodajo oz. število povpraševanj? Kako vzpostaviti učinkovito oglaševanje? Katere trike in dobre prakse morate poznati, da boste optimalno izkoristili svoj vložek v spletno oglaševanje?

Google Ads velja za eno najmočnejših marketinških orodij na svetu, saj nam omogoča, da se pred potencialnimi strankami pojavimo v trenutku, ko iščejo naše izdelke ali storitve na Google iskalniku. Skriva pa tudi določene pasti, ki lahko izjemno hitro izničijo njegov neizmeren potencial, v kolikor oglaševalci ne poznajo njegovih zakonitosti in pravil delovanja. Da boste imeli svoje kampanje pod popolnim nadzorom in da bo vsak vaš evro vložen v oglaševanje izkoriščen preudarno, vas vabimo na napredni webinar Google oglaševanja.


Webinar naprednega Google oglaševanja
Dogodek je potekal 14. 05. 2020.

O dogodku

Kaj bomo počeli?

Na webinarju boste spoznali dobre prakse ter napredne strategije in koncepte za hitrejše in učinkovitejše povezovanje s svojim občinstvom na Googlu in ostalih njegovih entitetah.

Webinar je namenjen oglaševalcem, ki so se z Google Ads orodjem že srečali in poznajo osnovne njegovega delovanja, a bi želeli svoje znanje dvigniti na višjo raven ali raziskati nove možnosti in priložnosti za učinkovitejše oglaševanje.

Če ste vi tisti, ki v podjetju skrbite, da vas stranke najdejo na Googlovem iskalniku in vsaj nekajkrat na teden odprete Google Ads oglaševalski račun ter so vam osnove popolnoma jasne, se prijavite na webinar naprednega Google oglaševanja, kjer bomo skupaj v celoti raziskali potencial orodja Google Ads in razkrili tudi pasti, ki jih skriva.

Imejte svoje kampanje pod popolnim nadzorom in poskrbite, da bo vsak vaš evro vložen v oglaševanje izkoriščen preudarno.

O seminarju

Kaj vse boste izvedeli?

  • Kako urediti in nastaviti sledenje konverzijam?
  • Ročni vs. avtomatski načini ponujanja cene na click (biding strategies) ter njihove prednosti in slabosti.
  • Atribucija in atribucijski modeli v iskalnem marketingu.
  • Kakšna je optimalna struktura kampanje glede na način ponujanja cene na klik?
  • Kaj so DSA oglasi in kako jih izkoristiti?
  • Oglaševanje na Google iskalniku s pomočjo seznama produktov - page feed.
  • Kaj je RLSA in kako ga pravilno postaviti?
  • Kaj je L/R razmerje in kako ga uporabiti, da ocenimo potencial našega Google Ads računa?
  • Kako postaviti in spremljati eksperimente?
  • Prednosti in pasti avtomatizacije Google oglaševanja
  • Kako izkoristiti tip kampanje YouTube for action?
  • Koga ciljati, da ne vznemirjamo uporabnikov na YouTubu?
  • Ostali tipi in potencial YouTube oglaševanja.

Kje in kdaj

Maj

14. maj 2020, 00:00 - 00:00
Online, 10:00 - 13:00

Agenda

Webinar bo potekal v četrtek, 14. 5. 2020 ob 10:00 do 13:00.

Kotizacija za webinar znaša 99,00 € (DDV ni vključen). Po potrditvi prijave boste preko elektronske pošte prejeli navodila za ogled webinarja. Prijavo potrdite s plačilom kotizacije.

Prijava vključuje:

  • izvedbo webinarja,
  • posnetek webinarja ter gradivo
  • odgovore na vaša konkretna vprašanja.

 

Agenda

  • Ročni vs. avtomatski načini ponujanja cene na click (biding strategies) ter njihove prednosti in slabosti.
  • Atribucija in atribucijski modeli v iskalnem marketingu.
  • Optimalna struktura kampanje
  • DSA oglasi
  • Oglaševanje na Google iskalniku s pomočjo seznama produktov - page feed.
  • RLSA
  • L/R razmerje
  • YouTube oglaševanje
  • Odgovarjanje na vprašanja