Sreda, 3. april 2019 • Online
Webinar oglaševanja na LinkedInu
Si želite svoje spletno oglaševanje preseliti in okrepiti tudi na platformi LinkedIn, vendar ne veste, kje začeti? Mogoče še ne poznate vseh možnosti, ki jih oglaševanje na LinkedInu ponuja?
Platforma LinkedIn je s svojimi 562 milijoni uporabnikov največje svetovno poslovno-socialno omrežje. Poleg svojega prvotnega cilja - združiti in povezati posameznike iz poslovnega sveta, je LinkedIn postal tudi zelo močno oglaševalsko orodje, saj zaradi svojih posebnosti omogoča zelo natančno ciljanje uporabnikov. V poštev pride predvsem, ko govorimo o izdelkih in storitvah B2B.
O dogodku
Kaj bomo počeli?
Kako strateško pričeti z LinkedIn oglaševanjem, katerih pravil se je potrebno držati, ko pričnemo oblikovati oglase, kako pravilno izbrati kontakte in ciljno publiko, kateri tip oglasov lahko izberemo, kako optimizirati oglaševanje in doseči uspeh ter nenazadnje, kako meriti rezultate celotne kampanje?
O seminarju
Kaj vse boste izvedeli?
- Kaj je LinkedIn oglaševanje in kako deluje?
- Zakaj oglaševati na spletni platformi LinkedIn?
- Kaj vse nam oglaševanje na LinkedInu omogoča?
- Kako začeti s spletnim oglaševanjem prek LinkedIna?
- Kakšne načine ciljanj ponuja?
- Kakšne oglasne oblike omogoča?
Kje in kdaj
April
3. april 2019, 00:00 - 00:00
Online
Agenda
Delavnica bo potekala od 15. do 16. ure.
- Predstavitev LinkedIn platforme
- Kako vzpostaviti oglaševalski račun?
- Kako strukturirat LinkedIn oglaševanje?
- Načini targetiranja
- Pregled oglasnih formatov
- Spremljanje rezultatov