Digitalna realnost • Osnovni

Sreda, 8. april 2020 • Online

Webinar: Vedenje potrošnikov v času krize

Kako se je spremenilo vedenje potrošnikov? Kako bi morala podjetja prilagoditi svoj marketinški splet? Bi morala podjetja bolj drastično spremeniti svojo marketinško strategijo? Kakšna bi morala biti vloga marketinga v tem trenutku?

Potrošniki smo bili v preteklosti, kljub vsakodnevni uporabi interneta, še vedno navajeni na kupovanje v fizičnih trgovinah. Trenutna situacija nas je prisilila, da se po nakupih odpravljamo na splet. Kako se sprememba prodajnega kanala odraža na druge, predhodne faze nakupnega procesa potrošnikov? Naši vedenjski vzorci so se namreč precej spremenili. Nakupujemo precej bolj premišljeno, prednost dajemo nujnejšim dobrinam, pa tudi nakupna izkušnja je popolnoma drugačna. Bi morali tudi bolj drastično spremeniti svojo marketinško strategijo?


Webinar: Vedenje potrošnikov v času krize
Dogodek je potekal 08. 04. 2020.

O dogodku

Kaj bomo počeli?

Na tokratnem webinarju se bomo posvetili spremembam v vedenju potrošnikov. Pridružila se nam bo Petra Čadež, ki ima več kot 20 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga, strateškega upravljanja z blagovnimi znamkami in komuniciranja. Svojo poslovno pot je začela v agencijskem svetu, nadaljevala pa na strani naročnika, ko je postala Vodja službe za tržno komuniciranje na Si.mobilu, ki ga je vodila do sredine leta 2004. Od leta 2004 do konca leta 2016 jo je poslovna pot vodila do raznih mednarodnih izzivov na direktorskih položajih, znotraj skupine Telekom Avstrija, na različnih trgih (Avstrija, Srbija, Hrvaška, Slovenija). Od leta 2017 je Direktorica Marketinga SPP Delikatesni namazi v podjetju Atlantic Grupa / Atlantic Droga Kolinska. Petra je zelo aktivna tudi v stroki, kot predavateljica, članica žirij in z aktivnim sodelovanjem v stanovskih organizacijah: je Predsednica Društva za Marketing Slovenije, članica programskega sveta Slovenske Marketinške Konference in članica upravnega odbora SOZ.

O seminarju

Kaj vse boste izvedeli?

  • Kako se je spremenilo vedenje potrošnikov?
  • Kako bi morala podjetja prilagoditi svoj marketinški splet?
  • Kako trenutna situacija vpliva na prodajo FMCG/CPG izdelkov? 
  • Ali bi lahko rekli, da smo se potrošniki premaknili iz segmenta commodity produktov v segment necessity produktov? 
  • Kako pomemben je v tem trenutku CX? 
  • Kakšna bi morala biti vloga marketinga v tem trenutku?

Kje in kdaj

April

8. april 2020, 00:00 - 00:00
Online, 10:00 - 10:45

Agenda

Prijave na webinar so brezplačne. Po potrditvi prijave boste preko elektronske pošte prejeli navodila za ogled webinarja.

V Red Orbitu smo vedno verjeli, da kolektivno znanje premika gore. V danem položaju je še toliko bolj pomembno, da kot (digitalna) skupnost stopimo skupaj in začnemo to znanje deliti. S tem namenom v Red Orbitu začenjamo s serijo blogov in spletnih seminarjev, s katerimi želimo vsem nam pomagati pri soočanju z dramatičnimi spremembami in se pripraviti na svet po trenutni krizi.