Spletni nakupovalni trendi na sončni strani Alp v letu 2015

Objavljeno v petek, 20. novembra 2015 v kategoriji Infografike. Članek za 1 min branja • Piše:

Črt Podlogar

V Red Orbitu smo pripravili raziskavo o vedenju uporabnikov na slovenskih spletnih trgovinah. Zanimalo nas je, kako se je vedenje potrošnikov v spletnih trgovinah spremenilo glede na leto 2014. Raziskavo smo opravili na podlagi 10.885.394 sej, ki so bile zabeležene od 1. januarja 2014 do 5. oktobra 2015.

Kaj mi lahko svetujete glede oglaševalskih kanalov?

1.) Vaša trgovina naj bo optimizirana za iskalnike – v naši raziskavi je organski obisk predstavljal kar 38,64 % celotne vrednosti transakcij.2.) Plačljivi oglasi na iskalniku Google se nedvomno izplačajo – ta vir obiska predstavlja 29,11 % celotne vrednosti transakcij.

Kaj pa uporaba različnih naprav? Ali res potrebujem odzivno spletno stran?

Čisto res. V naši raziskavi smo preverili trend uporabe računalnikov, tabličnih računalnikov in pametnih mobilnih telefonov. V primerjavi z letom 2014 je obisk z računalnikov upadel za  skoraj 8 %, medtem ko je na mobilnih telefonih zrastel za skoraj 7 %.

So starostne skupine pomembne pri oglaševanju?

Vsekakor. Mladi niso tako dobičkonosni, kot bi si mislili – tisti v starostni skupini od 18 do 24 let predstavljajo le 11,9 % vsega prihodka. 58,4 % delež prihodkov so generirali obiskovalci, stari od 25 do 44 let.

S starostjo narašča tudi povprečna vrednost košarice, po drugi strani pa upada stopnja konverzije, ki je najvišja v najmlajši demografski skupini.

Več informacij o nakupovalnih trendih Slovencev v letu 2015 najdete v spodnji infografiki.

Infografika - ecommerce 2015
Ne zamudite naslednje objave.
Prijavite se na Red Orbit newsletter in bodite obveščeni o novem blog zapisu.
Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

En odgovor na “Spletni nakupovalni trendi na sončni strani Alp v letu 2015”

  1. Živijo Aljaž, vsekakor pride do odstopanj ko pogledamo posamezne panoge – eno so nakupi, ki zahtevajo veliko planiranja, povezanih nakupov, usklajevanje dopusta ipd. Drugo odstopanje od povprečja pa so dražji izdelki, kjer je tudi zelo dobro razvidno, da si radi vzamemo kar nekaj dni časa za razmislek, preden dejansko opravimo nakup. Tudi samo trajanje nakupne faze je lahko zelo različno. Smo na TODO seznam dodali bolj podroben vpogled v posamezne panoge za prihajajoče infografike 😉

Dodaj odgovor