Potrošniki so se spremenili

Nova ekonomija, razvoj digitalnega okolja, pospešena rast družbenih medijev in nove tehnologije so povzročili pomembne spremembe v vedenju potrošnikov.

Digitalni mediji so postali središče našega življenja. Nove tehnologije nam omogočajo dostop do vedno več informacij ne glede na to, kdaj in kje jih potrebujemo oz. do njih dostopamo.

Potrošniki so postali bolj obveščeni, posledično pa so postali bolj zapleteni tudi njihovi procesi odločanja (consumer decision journey – CDJ). Digitalni kanali so tako postali središče skoraj vsake odločitve, ki jo sprejmemo.

Prilagajanje procesu odločanja potrošnikov

Prilagajanje procesu odločanja potrošnikov

Prilagodite tržno strategijo svojim potrošnikom.

Če želite pridobiti nove potrošnike, morate svojo tržno strategijo prilagoditi njihovemu procesu odločanja (CDJ) ter se osredotočiti na najpomembnejše stične točke (touchpoints).

Potrebe potrošnikov se skozi proces odločanja spreminjajo, posledično le-ti iščejo različne informacije. Zato je najboljše, da v njihov proces odločanja prodremo preko različnih trženjskih kanalov. Zavedati pa se moramo, da vsi kanali niso primerni za vse faze procesa odločanja. V vsaki stični točki procesa odločanja je potrebno prilagoditi tržna sporočila in izbrati trženjske kanale v skladu s potrebami in cilji potrošnikov.

Vedenje potrošnikov se nenehno spreminja. Zato so merjenje, analiza in optimizacija vaše digitalne prisotnosti še kako pomembni. Če sledite temu pristopu, so odlični rezultati tako rekoč na dosegu roke.

Prilagodite svoj digitalni nastop procesu odločanja potrošnikov tudi vi.
Z veseljem vam pomagamo.