4 nasveti, kako izboljšati svoj nastop na socialnih omrežjih

Objavljeno v četrtek, 20. avgust 2015 v kategoriji Social media marketing. Članek za 3 min branja • Piše:

Špela Golčer

Ne glede na to, ali ste profesionalni skrbnik blagovne znamke na socialnih omrežjih, ali pa to delo opravljate le kot del marketinških aktivnosti podjetja, smo za vas pripravili par nasvetov, s katerimi boste prihranili nekaj dragocenega časa in hkrati bolj učinkovito nastopali na družbenih omrežjih.

Ustvarite svojo strategijo za nastop na družbenih omrežjih in jo optimizirajte z vpeljavo preprostih navad, s katerimi boste prihranili ogromno časa.

Med spodaj naštetimi izberite tiste, ki so za vas najbolj uporabne in jih vključite v svoj urnik. 

1. Avtomatizirajte oziroma uporabljajte orodja, ki vam bodo olajšala delo

Tako, kot je internet zasičen s količino informacij, tako obstaja tudi malo morje aplikacij za optimizacijo upravljanja z družabnimi omrežji. Veliko časa lahko prihranite že s tem, da pripravite urnik objav. Pomagate si lahko z aplikacijami, kot so Tweetdeck, Buffer ali Hootsuite. Zelo uporabna je aplikacija IFTTT (If this than that), ki poveže vaše najljubše aplikacije med sabo. Pri ustvarjanju objav pride prav aplikacija za oblikovanje Canva. Spletne strani, kot so Gratisography, Life of Pix in Foodiesfeed ponujajo brezplačne fotografije v visoki resoluciji, ki jih lahko uporabite tudi v komercialne namene. Če vam to še zmeraj ni dovolj, predlagamo, da jo mahnete na spletno stran Product Hunt.

Canva

2. Bodite kreativni kleptoman in si ustvarite svoj »Swipe file«

Danes je moderno recikliranje na vseh področjih. Zakaj potemtakem ne bi reciklirali idej? Na tem mestu naj poudarimo, da vas nikakor ne napeljujemo h kraji avtorskega dela, ampak preprosto k zbiranju vsebine, ki naj vam služi kot inspiracija za ustvarjanje svojih lastnih vsebin. Spremljajte konkurenco in shranjujte najboljše prakse.

Pravijo, da sloni nikoli ne pozabijo (namig: Evernote). V poseben dokument si sproti beležite dobre objave, vpadljive naslove, navdihujoče misli (namig: Goodreads) in fotografije. Kadarkoli vidite dobro objavo, naredite posnetek zaslona. Na ta način boste imeli vedno varno zatočišče, kamor lahko greste, ko vam zmanjka idej. 

3. Shranjujte kakovostne članke

Danes smo priča poplavi informacij, zato moramo ob pomanjkanju časa pazljivo izbirati, kaj bomo prebrali. Da boste vedno na tekočem z relevantnimi članki s svojega področja, uporabite bralnik RSS-virov Feedly, ali pa si namestite Google Alerts. Kadar koli opazite kakovosten članek, pa nimate časa, da bi ga takoj prebrali, si ga shranite. Obstaja cel kup aplikacij, s katerimi lahko shranjujete članke in jih sortirate glede na vsebino, takšni sta na primer Pocket in Instapaper. Tudi Facebook ima posebno funkcijo za shranjevanje člankov, ki zna biti uporabna za tiste, ki za vir vsebin uporabljajo Newsfeed.

Feedly

4. Poskrbite, da celotna ekipa prispeva k snovanju vsebine

Dober skrbnik družbenih omrežij se ne osredotoča le na svoje lastne ideje, ampak je odprt za predloge svojih sodelavcev. Zato se z njimi dogovorite, da vam, kadar naletijo na njih, pošiljajo dobre članke in ostalo kakovostno vsebino. Organizirajte »brainstorming« srečanja, kjer naj sodelavci z vami delijo svoje ideje. Med vsemi idejami skupaj izberite najboljše in jih spravite v gibanje. Pri tem vam je lahko v pomoč aplikacija za interno komunikacijo v manjših in srednje velikih podjetjih Slack.

Za konec

Če kljub vsem naštetim predlogom še vedno mislite, da boste za kakovostno vodenje socialnih omrežij porabili preveč časa, se oglasite pri nas, ki imamo social media management v malem prstu. 🙂

Na Red Orbitu verjamemo v pregovor »sharing is caring«, zato nas zanima, kakšne trike vi uporabljate pri vodenju skupnosti na socialnih omrežjih.

Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor