inOrbit se vrača! Še večji in še boljši!

Objavljeno v ponedeljek, 16. januar 2017 v kategoriji Digitalni marketing. Članek za 2 min branja • Piše:

Mojca Longar

Jeeeeeeeeeeeeee!

V Red Orbitu smo zelo vznemirjeni, navdušeni in povsem prevzeti, da lahko napovemo reprizo največje inbound marketing konference v Evropi. 

Kongresni center Brdo pri Kranju bo 9. in 10. marca 2017 pokal po šivih. Lani je dogodek gostil več kot 400 udeležencev iz vse regije, letos pa bo dogodek še večji, saj se bo tam zvrstilo prek 500 strokovnjakov in ljubiteljev digitalnega marketinga.

Poskrbeli bomo, da boste zagotovo dobili svojo dozo digitala.

Predavanja bodo pokrivala vse od psihologije potrošnika, uporabniške izkušnje, uporabniških trendov na digitalu do oglaševalskih kanalov, optimizacije konverzij na spletni strani in digitalne analitike.

Zakaj je udeležba na tej konferenci nadvse priporočljiva, če ne že skoraj nujna?

  1. Udeleženci boste deležni uporabne vsebine, ki jo boste lahko že takoj po dogodku aplicirali tudi na svoje delo.
  2. Gre za dogodek, kjer bo zbrana družba zaposlenih v agencijah za digitalni marketing, spletnih trgovinah, maloprodaji, financah, zavarovalništvu, B2B in izvoznem segmentu ter turizmu. In super priložnost za pogovor s strokovnjaki, izmenjavo nasvetov in dobrih praks.
  3. Seveda bomo poskrbeli tudi za žur. 

Za pokušino predstavljamo prve tri predavatelje:

inOrbit-2017-Larry Kim-profile-img-200x200px (1)

Larry Kim je zagotovo eno izmed bolj zvenečih imen digitalnega marketinga. Ustanovil je podjetje Wordstream, ki proizvaja programsko opremo in se uvršča med prvih 500 najhitreje rastočih zasebnih podjetij v Ameriki, po izboru spletne strani PPC Hero pa je bil kar tri leta zapored (2013–2015) izbran za najbolj vplivnega strokovnjaka na področju spletnega oglaševanja.inOrbit-2017-Liraz Margalit-profile-img-200x200px

Liraz Margalit je zaposlena v podjetju ClickTale, kjer kot psihologinja preučuje spletno vedenje potrošnikov in uporabniško izkušnjo. Njene analize, osnovane na podlagi teorije in akademskega raziskovanja, so strnjene v konceptualni okvir, ki daje vpogled v spletno vedenje potrošnikov. inOrbit-2017-Aleyda Solis-profile-img-200x200px (2)

Aleyda Solis je svetovalka za področje optimizacije spletnih strani na mednarodni ravni. Ima več kot 8 let izkušenj z optimizacijo spletnih strani za evropska, ameriška in latinskoameriška podjetja in je avtorica številnih zapisov na vplivnih portalih Search Engine Land, State of Digital in Moz. Revija Forbes jo je uvrstila med prvih deset strokovnjakov digitalnega marketinga, ki jim je bilo vredno slediti v letu 2015, časnik Entrepreneur pa med 50 najvplivnejših digitalnih marketingarjev, ki smo jim morali slediti v letu 2016.

Ne čakaj na jutri in že danes poskrbi, da boš del pestrega, neponovljivega, digitalnega dogajanja. Kupi vstopnico!

P.s. V manj kot tednu dni smo razprodali vseh 100 Early Bird vstopnic.

Nakup karte

Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor