Ne zamudi: TOP marketinški dogodki v Evropi

Objavljeno v ponedeljek, 29. februar 2016 v kategoriji Konference. Članek za 4 min branja • Piše:

Vesna Sušnik Šavs

Pred vami se nahaja kratek pregled večjih marketinških dogodkov, ki se bodo v prvi polovici leta odvijali na evropskih tleh. Verjamemo, da vas bo kateri od dogodkov s svojim zajetnim zalogajem nasvetov in idej v spodnjem zapisu pošteno zamikal. “Uporaba” bloga je zato na lastno odgovornost. Pred “uporabo” se posvetujte s sodelavci ali šefom.

 

inOrbit 2016

10. in 11. marec, Brdo pri Kranju, Slovenija
http://www.inorbit.si/

Letošnji bum bo že v naslednjih dneh prav zagotovo naredil inOrbit, ki bo v dveh dneh gostil kar 20 marketing strokovnjakov iz podjetij kot so Google, Twitter, Intren, Red Orbit, Distilled, Conversion XL itd. Pssst … na inOrbitu se boste v samo zato namenjenih “cornerjih” lahko s katerim od predavateljev tudi posvetovali na štiri oči, se pomerili v mini turnirju v ročnem nogometu, ko pade noč, pa sproščeno mreženje nadaljevali v prestolnici na zabavi s penino in koktejli. How cool is that?

 

ADworld Experience

14. do 15. april, Bologna, Italija
http://www.adworldexperience.it/en/

Konferenca ADworld Experience na pladnju ponuja izvrstne primere najboljših praks strokovnjakov on-line marketinga. V posebno čast si štejemo, da eno izmed pomembnih predavateljskih mest zaseda tudi Andraž. Andraž bo tako kot vrsta drugih speakerjev dosegal osupljivo interakcijo z več kot 600 udeleženci in jih podučil o skrivnostih najboljših oglaševalskih praks. Razburljivo pa bo tudi tekmovanje med govorniki. Vse niti  bodo v rokah prav vas, udeležencev, ki boste glasovali, kateri izmed njih bo novi prejemnik ADW EX SEM nagrade.

 

Webit congress

18. do 22. april, Sofija, Bolgarija
http://www.webitcongress.com/

Webit festival na eno mesto privabi preko 200 svetovno znanih voditeljev najbolj uspešnih podjetij, ki utirajo pot v prihodnje marketinške trende. Poleg naštetih festival združuje tudi mnoge start upe in njihove nadebudne ustanovitelje. In prav zato tako močno zasnovana agenda v Sofijo privabi več kot 5000-glavo množico, željno novih marketinških spoznanj. Dogodek dosega neverjetne razsežnosti in če se boste aprila potikali po Bolgariji, je Webit “a-must”!

 

brightonSEO

21. do 22. april, Brighton, UK
http://www.brightonseo.com/

Dogodek, ki združuje številne vrhunske predavatelje z vseh koncev sveta. In zaradi tega tudi neverjetno število slušateljev! Osnovno vodilo dogodka so dodelane vsebine in teza “don’t translate your site, localise it.” In še podatek, ki bo redkokoga pustil ravnodušnega: lanskoletni brightonSEO je bil razprodan v pičlih 4 minutah. Need I say more?

 

Engage Praga

11. do 14. maj, Praga, Češka
http://www.engage2016.com/

Engage Praga bo povezovala marketing in oglaševalce na družabnih omrežjih ter vodenje vsebinskega marketinga. Gre dejansko za izobraževalni teden, vključno z delavnicami o tem, kako uporabiti vsa pridobljena spoznanja. Kot običajno pričakujejo več kot 1000 obiskovalcev, ki se ukvarjajo predvsem z marketingom na družabnih omrežjih. Poleg novih spoznanj pa boste verjetno domov prišli bogatejši tudi za kakšno okusno češko pivo.

 

Interact Lisbon

11. do 12. maj, Lizbona, Portugalska
http://www.interactcongress.eu/

Interact bo letos vodilne evropske oglaševalce, marketinške agencije in medijske lastnike privabil v osrčje Portugalske. Prireditev združuje vse elemente za doseganje zmagovalne poslovne strategije. Konferenčni program z vrhunskimi vodilnimi podjetji, interaktivne delavnice in veliko možnosti povezovanja. Premikanje digitalnih meja še nikdar ni bilo tako razburljivo!

 

The Next Web

25. do 26. maj, Amsterdam, Nizozemska
http://thenextweb.com/conference/europe/

Ko nas bo pomlad že prijetno razvajala, nočni utrip Amsterdama lahko združite z dnevnim ogledom pisanih tulipanov in vrvežem, ki ga obljublja The Next Web konferenca. Navdihujoči govori in neskončne priložnosti za mreženje med več kot 300 razstavljavci, ki vas bodo rade volje podučili o prihodnosti tehnologije, inovacijah, trženju, komunikaciji in s tem burili domišljijo. Toliko zanimivosti, pa tako malo časa, bi lahko rekli! J

 

Digital Analytics Hub

7. do 9. junij, Latimer (Buchinghamshire), UK
https://www.digitalanalyticshub.com/dahub16-europe/eu-homepage

Digital Analytics Hub – ali kot boste videli zapisano tudi DA Hub – s svojim programom dosega vrhunec digitalne analitike in optimizacije. Strokovnjaki iz vse Evrope razpravljajo in širijo svoje uspehe ter podajajo nove izzive v vodah digitalnega marketinga. Češnjo na vrhu smetane pa prav zagotovo predstavlja kar 50 malih diskusijskih skupin, na katerih lahko podrobneje spoznate primere dobre prakse in se pozanimate tudi o bolj podrobnih potezah za svoj posel. Pa še nasvet: diskusijske skupine so prava vroča žemljica, kjer velja pravilo kdor prvi pride, prvi melje. Zato pohitite s prijavo.

 

UnGaged

23. in 24. junij, London, UK
http://www.ungagged.com/london/

Dogodek, ki odkriva tančice SEO spoznanj in strategij. Dogodek, ki postreže z realnimi nasveti za vašo prodajo. Predavatelji svetovnega kova, ki s publiko delijo najboljše prakse ali brez slabe vesti rečeno kar taktike prodaje. In vse to je tisto, kar UnGaged uvršča med dogodke, ki jih ne gre zamuditi. London vas čaka!

 

 

Za konec naj tudi sami čisto malo priznamo, da je mnogokrat tudi naša radovednost (pre)močna, ko se spogledujemo in kar pogosto obiščemo katerega od omenjenih dogodkov. In hkrati je to tudi eden izmed razlogov oziroma kamenčkov v mozaiku, zakaj smo se tudi sami odločili zavihati rokave in organizirati veliko konferenco, ki bo potešila radovednost marsikaterega od vas. Dvajset speakerjev ima ta hip še zadnje priprave, da te že naslednji teden prepričajo. Na katerega staviš ti? Da vidimo …! 🙂

Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor