Vedenje slovenskih uporabnikov na spletu v 2018

Objavljeno v četrtek, 6. septembra 2018 v kategoriji Infografike. Članek za 1 min branja • Piše:

Andraž Štalec

Avgusta je v Sloveniji število dostopov do spleta prek mobilnih telefonov prvič preseglo število dostopov prek namiznih računalnikov in prenosnikov. To predstavlja pomemben mejnik v vedenju slovenskih spletnih uporabnikov.

Predstavniki generacij Z in Y, ki so »rojeni« na spletu, že predstavljajo večji del slovenske digitalne populacije. Vse to narekuje hitre spremembe v vedenju spletnih uporabnikov – in blagovne znamke se bodo tem spremembam morale prilagoditi.

Da bo ta prilagoditev lažja, smo v Red Orbitu analizirali več kot 65.000.000 sej slovenskih spletnih uporabnikov in glavne ugotovitve strnili v spodnji infografiki. V prihodnjih dneh in tednih bomo objavili še dodatne raziskave, članke in trende, s pomočjo katerih boste lažje načrtovali vaše prihodnje digitalne aktivnosti.

Ključne ugotovitve:

  • Generaciji Y in Z predstavljata več kot 50 % spletnih uporabnikov.
  • Sobota je dan, ko so uporabniki na spletu najmanj aktivni.
  • Organski (neplačan) obisk iz spletnih iskalnikov predstavlja več kot 44 % celotnega obiska in 48 % vseh prihodkov.
  • Android je jasen zmagovalcev bitke mobilnih operacijskih sistemov; 70 % vseh uporabnikov uporablja mobilne telefone z Androidom.
  • Povprečna stopnja konverzije v spletnih trgovinah je 0,59 %.
  • Dostopi prek mobilnih naprav predstavljajo že več kot 50 % vseh dostopov do spleta.

 

Infografika: Vedenje uporabnikov na spletu v 2018

Ne zamudite naslednje objave.
Prijavite se na Red Orbit newsletter in bodite obveščeni o novem blog zapisu.
Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor