Vsebinski marketing
Vsebinski marketing je veliko več kot le produciranje vsebine, ki prodaja. Pomembno je, da ustvarjate vsebino, ki je uporabna za potrošnike v čisto vsaki fazi njihovega odločitvenega procesa. Gre za ustvarjanje zgodb, s katerimi se uporabniki lahko poistovetijo, pridobivanje njihovega zaupanja in gradnjo avtoritete blagovne znamke kot strokovnjaka na vašem področju.
Vsebinski marketing torej ni namenjen samo prodaji vaših izdelkov. Dober vsebinski marketing gradi odnose med znamko in kupci in plete vezi, ki segajo daleč izven prodajnega lijaka. Zato morate začeti ustvarjati vsebino tudi za uporabnike, ki še ne vedo, da sploh potrebujejo vaš izdelek – morda celo ne vedo, da imajo težavo, ki jo vaš izdelek rešuje. Vaša naloga pa tudi še zdaleč ni zaključena, ko se zaključi prodajni proces. Negujte svoje odnose s strankami tudi po tem, ko opravijo nakup. Najboljši strokovnjaki za vsebinski marketing vedo, kako pomembno je kupce zadržati in se ne bojijo stopiti korak dlje, da bi svojim kupcem zagotovili odlično vsebino in jim dokazali, da so izbrali znamko, ki ji je resnično mar.
Dobra vsebina na vašo spletno stran pripelje relevantne uporabnike in vam pomaga pridobiti več kvalificiranih kontaktov kot katera koli druga marketinška aktivnost. Na našem blogu si preberite si vse, kar morate vedeti o vsebinskem marketingu!