Vsebinski marketing

Vsebinski marketing je veliko več kot le produciranje vsebine, ki prodaja. Pomembno je, da ustvarjate vsebino, ki je uporabna za potrošnike v čisto vsaki fazi njihovega odločitvenega procesa. Gre za ustvarjanje zgodb, s katerimi se uporabniki lahko poistovetijo, pridobivanje njihovega zaupanja in gradnjo avtoritete blagovne znamke kot strokovnjaka na vašem področju.

Vsebinski marketing torej ni namenjen samo prodaji vaših izdelkov. Dober vsebinski marketing gradi odnose med znamko in kupci in plete vezi, ki segajo daleč izven prodajnega lijaka. Zato morate začeti ustvarjati vsebino tudi za uporabnike, ki še ne vedo, da sploh potrebujejo vaš izdelek – morda celo ne vedo, da imajo težavo, ki jo vaš izdelek rešuje. Vaša naloga pa tudi še zdaleč ni zaključena, ko se zaključi prodajni proces. Negujte svoje odnose s strankami tudi po tem, ko opravijo nakup. Najboljši strokovnjaki za vsebinski marketing vedo, kako pomembno je kupce zadržati in se ne bojijo stopiti korak dlje, da bi svojim kupcem zagotovili odlično vsebino in jim dokazali, da so izbrali znamko, ki ji je resnično mar.

Dobra vsebina na vašo spletno stran pripelje relevantne uporabnike in vam pomaga pridobiti več kvalificiranih kontaktov kot katera koli druga marketinška aktivnost. Na našem blogu si preberite si vse, kar morate vedeti o vsebinskem marketingu!

Vsebinski marketing
Novinarske strategije za vsebinski marketing: Kako napisati vsebino, ki ji bodo ljudje verjeli?
16. 11. 2023 • Petra Godeša
Vsebinski marketing
Vodič za dolgoročno učinkovit vsebinski plan
19. 6. 2023 • Darja Primožič
Optimizacija uporabniške izkušnje, Vsebinski marketing
Tako lahko svoje vsebine povzdignete iz dobrih v odlične
20. 3. 2023 • Maja Kalaš
Digitalni marketing, Red Orbit, Spletne trgovine, Vsebinski marketing
Kako pomembna sta kvalitetna ponudba in prava cena?
20. 2. 2023 • Valentina Pirih
Branding, Vsebinski marketing
Najboljše praznične marketinške kampanje
26. 12. 2022 • Staša Tunja
Digitalni marketing, Optimizacija spletnih strani, Vsebinski marketing
Kako z vsebino do več B2B povpraševanj?
12. 12. 2022 • Maja Kalaš
Vsebinski marketing
Kaj prinaša vsebinski marketing v letu 2021?
28. 9. 2020 • Maja Kalaš
Vsebinski marketing
Kako v B2B zmagati z vsebino?
1. 7. 2019 • Sabina Bevc
Vsebinski marketing
Je vaša vsebinska strategija primerna za mobilne naprave?
4. 2. 2019 • Sabina Bevc
Vsebinski marketing
Kako lahko z vsebino vplivamo na odločitve kupca?
23. 9. 2018 • Sabina Bevc
Ne zamudite naslednje objave.
Prijavite se na Red Orbit newsletter in bodite obveščeni o novem blog zapisu.