Vsebinski marketing
Vsebinski marketing je pristop, ki temelji na ustvarjanju uporabne, relevantne in ciljno usmerjene vsebine. Namesto da prekinjamo uporabnika z oglasi, mu ponudimo nekaj, kar dejansko išče – znanje, navdih, rešitev ali odgovore na vprašanja.
Z močnim vsebinskim pristopom gradimo zaupanje, pozicioniramo blagovno znamko kot strokovnjaka in dolgoročno ...
Meje med novinarskih sporočanjem in oglaševanjem so danes tako zabrisane, da bralec pogosto upravičeno ne ve, kaj bere in od kj...
Google že nekaj časa ne gleda samo ključnih besed, po katerih bi vaša spletna stran rangirala, ampak prednost daje relevantni ...
Kako napisati vsebino, ki jo bodo vaši bralci razumeli in ki bo dosegla svoj namen? Česa se izogibati pri pisanju? In katere pra...
Za številne blagovne znamke je božični čas najbolj ključno prodajno obdobje, saj se v teh zadnjih nekaj tednih leta pogosto u...
Vsebinski marketing prihodnosti bo drugačen od tistega, ki smo ga poznali (in delali) do zdaj. Preberite, kakšne spremembe nas ...
Če ste podjetje, ki svoje storitve ali izdelke prodaja drugim podjetjem, ste se zagotovo že srečali z vprašanjem, ali se vam s...