Facebook oglaševanje

Z več kot 1 milijardo uporabnikov in več kot 23 milijardami minut, preživetih na Facebooku vsak dan, je Facebook oglaševanje težko prezreti.

Kljub temu pa imajo mnogi o uporabi Facebooka kot oglaševalske platforme še vedno pomisleke. To sicer res ni idealen kanal, če se osredotočamo le na obisk spletne strani, vendar pa ima kljub temu svoje prednosti.

Nadgradite svoje znanje o digitalnem marketingu.
Prijavite se na Red Orbit newsletter.

Zgradite prepoznavnost svoje blagovne znamke

Zavedati se je potrebno, da Facebook oglaševanje v prvi vrsti ni namenjeno prodaji izdelkov ali storitev.

Vaš cilj mora biti obveščanje in informiranje potrošnikov o uporabi in koristi vaših produktov. Izpostavljanje produkta ali blagovne znamke lahko ustvari prepoznavnost in uporabnike pri tem privede na ciljno stran, ki je prilagojena njihovim potrebam, s čimer pospešujete gradnjo preference.

Uporabo naprednega ciljanja pri Facebook oglaševanju je mogoče prilagoditi posebnim stičnim točkam v procesu odločanja potrošnikov. Z uvedbo Facebook Exchange-a pa lahko potrošnike ciljamo še bolj učinkovito.

Ob upoštevanju vsega tega Facebook oglaševanja ne smemo jemati kot nekaj preprostega. Vsak korak kampanje morajo biti tesno usklajen s procesom odločanja potrošnikov (CDJ) in povezan z ustreznimi ključnimi kazalniki uspeha (KPI).

Glavna razlika med Facebookom in Googlom je v popolnoma drugačnem fokusu uporabnikov. Uporabniki na Facebooku namreč niso v fazi iskanja informacij, ampak objavljajo svoje misli, slike ali spremljajo objave svojih prijateljev. Čeprav so morda pripravljeni na nakup kakšnega izdelka ali storitve, pa za to ni nobenega zagotovila.

Izkoristite potencial, ki ga ponuja oglaševanje na Facebooku.
Prepustite oglaševanje strokovnjakom.