Google Ads oglaševanje
Google je danes za večino potrošnikov glavni vir informacij in zato tudi bistveni element vsake digitalne strategije.
S svojo nenehno razvijajočo se paleto orodij Google Ads podjetjem omogoča, da le-ta targetirajo svoje potrošnike na najpomembnejših stičnih točkah v njihovem procesu odločanja (CDJ - Consumer Decision Journey). Google skozi nabor svojih orodij ponuja veliko različnih načinov za doseganje ciljne skupine – od oglaševanja na spletnem iskalniku (Search Advertising) do prikaznega omrežja (Google Display Network) in ponovnega trženja (Remarketing). A naj vas ne zanese prehitro ... Vsa orodja namreč niso primerna za vse faze procesa odločanja potrošnikov.

“Res dobra agencija s srčnimi ljudmi, ki jim ni vseeno in se maksimalno potrudijo, da dosežejo zastavljene cilje in še več.“
“Preizkusili smo kar nekaj beta Googlovih produktov, kar nam je dalo pomembno konkurenčno prednost.“
“Ekipi Red Orbit popolnoma zaupamo upravljanje naših Google Ads kampanj.“
Natančno ciljanje
Vsaka stična točka v procesu odločanja potrošnikov ima svoj namen.
Prav tako pa je tudi njen vpliv na potrošnike različen. Namen oglaševanja z orodjem Google Ads ni generiranje čim večjega števila klikov po najnižjih možnih cenah, temveč doseganje potrošnikov s pravim sporočilom, na pravem mestu, ob pravem času.
Osredotočeni na uspeh
Na podlagi namena vsake stične točke opredelimo ključne kazalnike uspešnosti (KPI – Key Performance Indicators).
Nato se vzpostavi metrika in izvede optimizacija kampanje. Čeprav je orodje Google Ads načeloma enostavno za uporabo, pa kljub temu zahteva veliko izkušenj, če želimo razviti dolgoročno uspešno kampanjo. Začetek je enostaven, za dosego odličnih rezultatov pa sta potrebna tako čas kot znanje.
Kako poteka
Na Red Orbitu obravnavamo oglaševanje s pomočjo orodja Google Ads zelo resno.
V skladu s procesom odločanja potrošnikov izberemo ustrezne kanale, metode targetiranja in določimo poglavitno sporočilo. Ti dejavniki se nato uporabijo kot temelj za ustvarjanje oglasov ter izbiro pristajalnih strani. Zadnji korak za pripravo kampanje vključuje vzpostavitev metrike za spremljanje rezultatov. Po začetni fazi pričnemo s stalno mesečno optimizacijo, na kateri temelji povečanje uspešnosti kampanje.