Red Orbit - Google Analytics Certified Partner

Google analitika 4 (GA4)

PREHOD IN NAPREDNA IMPLEMENTACIJA

Google je najavil, da bo Universal analitika,

ki jo uporablja večina spletnih strani in spletnih trgovin,

s 1. julijem 2023 prenehala zbirati podatke!

Kaj to pomeni?

Čisto preprosto – če do takrat ne boste prešli na novo – Google analitiko 4 (GA4), boste s tem dnem nehali prejemati vse podatke, ki vam jih trenutna Google analitika omogoča. Izgubili boste možnosti za analizo in sledenje uporabnikom, s tem pa tudi za sprejemanje strateških in podatkovno podkrepljenih odločitev, ki temeljijo na točnih podatkih.

Zakaj s prehodom na GA4 ne bi smeli odlašati?

Podatki iz trenutne verzije Google analitike in iz GA4 niso primerljivi

Podatki iz trenutne verzije Google analitike in iz GA4 niso primerljivi

Če se odločite čakati in analitiko menjati v zadnjem trenutku, to pomeni, da vaši podatki pred in po juliju 2023 med sabo ne bodo primerljivi. Ena glavnih razlik je namreč ravno v zbiranju podatkov. GA4 namreč omogoča 3 različne metode identifikacije uporabnika, ki mu lahko na tak način sledi ne glede na napravo, ki jo ta uporablja.

Priljubljenega bounce rata ni več!

In to tudi ni edina razlika. Sistem prikaza podatkov in različnih poročil v GA4 je povsem drugačen kot v klasični analitiki. Omogoča sicer vse in še več, vendar je precej več dela s postavitvijo, interpretacijo in razumevanjem. Vaša ekipa in vi potrebuje čas, da se nauči uporabe GA4.

Priljubljenega bounce rata ni več!
Vzpostavitev napredne GA4 analitike zahteva veliko časa

Vzpostavitev napredne GA4 analitike zahteva veliko časa

Napredna analitika, ki bi jo morali uporabljati vsi resni spletni trgovci – tista, ki sledi uporabnikom skozi različne korake, razume in povezuje različne dogodke na strani, lahko analizira nakupno vedenje, prodajno uspešnost posameznih produktov in še veliko več.

GA4 je neizbežna in nujna – prehitite gnečo pri izvajalcih

Dejstvo, ki ga je Google zelo jasno napovedal je, da po juliju 2023 druge alternative, kot je uporaba GA4, ne bo. Kakršnokoli odlašanje s prehodom je tako samo premikanje neizbežnega na kasnejše obdobje, ko zna biti storitev še bolj zahtevna in dražja. Ekipe, ki jo lahko izvedejo, pa bodo zasedene še bolj, kot so sedaj.

GA4 je neizbežna in nujna – prehitite gnečo pri izvajalcih
Do 1. julija 2023 lahko obe analitiki delujeta istočasno

Do 1. julija 2023 lahko obe analitiki delujeta istočasno

Vzporedno delovanje obeh analitik pomeni, da bo vaša spletna stran zbirala podatke na oba načina in vam s tem omogočila primerjavo za leto nazaj, postopno privajanje na nov sistem poročanja znotraj analitike in predvsem hitro odkrivanje in odpravljanje napak, ki lahko nastanejo ob takem prehodu.

GA4 je neizbežno dejstvo.
Niti enega razloga ni, da bi čakali s prehodom.

Ker bo čim hitrejši prehod naših partnerjev na GA4 močno olajšal tudi naše delo v prihodnje, smo se odločili, da ponudimo 15 % popusta na hitro implementacijo.

To bo namreč omogočilo, da pravočasno pridobimo vse podatke, ki jih potrebujemo, da vam lahko najbolje svetujemo na vseh področjih digitalnega marketinga. In posledično sprejemamo odločitve, ki resnično pripomorejo k rasti in razvoju vašega podjetja.

Zakaj izbrati Red Orbit za prehod na GA4?

Smo edini Google Analytics Certified Partner v Sloveniji

V Sloveniji smo edina agencija, ki je pridobila ta certifikat! To nam omogoča neposreden dostop do Googlovih strokovnjakov, najnovejših vsebin in izobraževanj, ki jih nato pretvorimo v svoje delo. Vam pa to omogoča najhitrejši in optimalen prehod na GA4.

Red Orbit - Google Analytics Certified Partner
Strateško razumevanje analitike

Strateško razumevanje analitike

Red Obrit stremi k strateškemu partnerstvu. Ne nastopamo zgolj kot izvajalec, ampak v vlogi svetovalca. K prehodu na GA4 bomo pristopili z natančno analizo in jasnimi cilji. Pri nas ne boste dobili samo implementacije, ampak vam bomo predlagali rešitve, ki vam lahko prinesejo najboljše rezultate.

Data-driven agencija

Data-driven agencija

Naši izkušeni strokovnjaki z različnih področij digitalnega marketinga svoje odločitve vedno sprejemajo na podlagi analize podatkov. Z nami boste tako spoznali nove dimenzije razumevanja svojih uporabnikov in spletne strani. Izvedba prehoda na GA4 je zgolj del celostnega paketa.

Sodelujemo z največjimi podjetji v Sloveniji

Sodelujemo z največjimi podjetji v Sloveniji

Red Orbit že 15 let sodeluje z največjimi partnerji v Sloveniji in regiji. Specializirani smo predvsem za spletne trgovine, turizem in storitve. Naše bogate izkušnje pa vam omogočajo najbolj optimalen prehod na novo analitiko, edinstvene rešitve in najboljše rezultate.

GA4 smo že uspešno implementirali

GA4 smo že uspešno implementirali

GA4 smo uspešno implementirali že za 5 različnih slovenskih storitvenih podjetij in večjih e-commercev. Pri njih obe analitiki trenutno delujeta simultano in zbirata vse podatke, ki bi jih lahko potrebovali v prihodnje. Njihova ekipa pa se tako tudi pravočasno že uči uporabe.

Tesno sodelovanje

Tesno sodelovanje

GA4 bo v prvi vrsti služila vam. Pri nas boste tako vključeni v celoten proces prehoda. Pozorni bomo, da bodo vse matrike, poročila in dogodki na strani individualno prilagojeni za vaš, vašo spletno stran in predvsem za vaše strateške dolgoročne cilje, da vam bo analitika dolgo uspešno služila.

Izobraževanje za vašo marketinško ekipo

Izobraževanje za vašo marketinško ekipo

Kakovostna spletna analitika je temelj digitalnega marketinga, a prepogosto se srečujemo z nerazumevanjem številk in poročil, ki jih omogoča. Po vzpostavitvi napredne GA4 lahko za vas in vaš marketinški tim pripravimo izobraževanje in tako res izkoristimo vse, kar nam GA4 nudi.

Dovolite, da vam pomagamo doseči boljše rezultate.
Postavite temelje svojega "data-driven" trženjskega nastopa.

Pogosta vprašanja o GA4

Kako potekata prehod in implementacija z Red Orbitom?

Z vami smo skozi vse faze – vam svetujemo, implementiramo in vas po potrebi tudi izobrazimo.

Skupaj z vami preverimo trenutno stanje, naredimo strateški načrt za prehod, implementiramo spremembe in nato na mesečnem nivoju skrbimo, da vse poteka gladko. Vzporedno lahko poskrbimo tudi za izobraževanje vas in vašega marketinškega tima, da boste znali vse podatke tudi pravilno uporabiti pri vsakodnevnih odločitvah.

Red Orbit - koraki Google Analytics 4

Kako deluje GA4?

GA4 spremlja uporabnike, ko ti pregledujejo vašo spletno stran na katerikoli napravi, in kombinira ter analizira podatke.

Od tu dalje pa je odvisno od vaših želja. Podobno kot dosedanja Google analitika, tudi GA4 omogoča najrazličnejše funkcionalnosti. V osnovni dobite samo osnovne metrike, za bolj napredno implementacijo, kot se odločite, več podatkov lahko dobite. Vsak korak naprej vam omogoča bolj natančno spremljanje posameznikov na strani in delovanja vaše lastne spletne strani. Posledično pa to pomeni boljšo osnovo za sprejemanje strateških in učinkovitih rešitev.

Kakšne so glavne razlike med trenutno Googlovo analitiko in novo Google analitiko 4?

Glavna razlika je v načinu zbiranja in podajanja podatkov.

Na kratko, Google z GA4 poskuša uporabniku slediti preko vseh naprav in na tak način nudi boljše, nepodvojene in natančnejše podatke. Sam sistem poročanja in podajanja podatkov je v GA4 precej bolj kompleksen, hkrati pa omogoča več kombinacij in predvsem personaliziranih poročil, ki pa jih je treba zasnovati posebej.

Več o tem in o GA4 na splošno si lahko preberete v spodnjih dveh zapisih.

Kaj še potrebujemo za uspeh blagovne znamke na spletu?

Spletna analitika je osnova za uspešno digitalno strategijo in vse strateške odločitve, ki so s tem povezane.

Je osnova, ki povezuje vse ostale elemente digitalnega marketinga, hkrati pa nam brez njih ničesar ne pove. Google analitika namreč analizira obnašanje uporabnikov, ko so ti že na naši spletni strani, tja pa jih pripeljemo z uspešnim marketingom.

Glavni elementi, na katere morate paziti za uspešno digitalno strategijo so:

  • Napredna in uporabna spletna analitika.
  • Spletna optimizacija (tako splošen SEO kot lokalni SEO za spletna mesta s fizično lokacijo).
  • Spletno oglaševanje (pa naj bo to na Googlu ali Facebooku in Instagramu).

Vse to pa mora delovati sinhrono s celotno strategijo posameznega podjetja.