Google analitika 4 (GA4)

PRIHODNOST SPLETNIH PODATKOV

Universal analitika se je s 1. julijem 2023 dokončno poslovila!

A zanesljive meritve še nikoli niso bile bolj pomembne.

Google analitika 4 je orodje, njeno razumevanje je vaša moč.

Kaj to pomeni?

Prej kot osvojite novo analitiko in zagrabite neomejene možnosti, ki jih Google analitika 4 ponuja, lažje boste obvladovali podatke, spremenili strategije in zavladali na trgu.

Izkoristite možnosti za analizo in sledenje uporabnikom, s tem pa tudi za sprejemanje strateških in podatkovno podkrepljenih odločitev, ki temeljijo na točnih podatkih.

Google Analytics je orodje, ki ga potrebujete za boljše razumevanje svojih strank.

Prijavite se na brezplačni informativni klic še danes!
Zanesljive meritve še nikoli niso bile bolj pomembne.

Dobrodošli v novi dobi opolnomočenja podatkov

Zavedamo se pomena podatkov pri spodbujanju poslovne rasti, zato smo tu, da vas
popeljemo pot preobrazbe in poudarimo pomen uporabe GA4 in
izjemnih prednosti, ki jih prinaša.

Na področju digitalne analitike se je zgodil velik premik.

Na področju digitalne analitike se je zgodil velik premik.

S padcem zavese za Universal analitiko se je pojavil nov žarek vpogleda: Google Analytics 4 (GA4). Podatki so gonilo uspeha v današnjem dinamičnem poslovnem okolju. Z njimi lahko razkrijemo skrite vzorce, osvetlimo vedenje strank in odkrijemo neizkoriščene priložnosti. Z izkoriščanjem celotnega potenciala podatkov lahko podjetja sprejemajo premišljene odločitve, ki se odzivajo na njihovo občinstvo, spodbujajo smiselne povezave in pospešujejo rast.

Z izobraževanjem in razumevanjem do obvladovanja umetnosti analitike.

In to tudi ni edina razlika. Sistem prikaza podatkov in različnih poročil v GA4 je povsem drugačen kot v klasični analitiki. Omogoča sicer vse in še več, vendar je precej več dela s postavitvijo, interpretacijo in razumevanjem. Vaša ekipa in vi potrebuje čas, da se nauči uporabe GA4.

Z izobraževanjem in razumevanjem do obvladovanja umetnosti analitike.
Prednosti uporabe GA4

Prednosti uporabe GA4

GA4 z naprednimi zmožnostmi sledenja ponuja celovit pregled nad interakcijami uporabnikov v vseh napravah in kanalih. Ta panoramska perspektiva omogoča globlje razumevanje vaših strank, kar vam omogoča, da prilagodite izkušnje, ki ustrezajo njihovim željam in preferencam.

Prilagodljiv in intuitiven vmesnik GA4 vam omogoča raziskovanje podatkov na način, ki ustreza vašim edinstvenim poslovnim potrebam. Od sledenja konverzij do analiziranja poti uporabnikov, GA4 vas opremi z vpogledi, potrebnimi za optimizacijo strategij in doseganje oprijemljivih rezultatov. Z GA4 kot zaupanja vrednim spremljevalcem in našo pomočjo lahko sprostite pravi potencial svoje digitalne prisotnosti.

Google Analitika 4 je lahko Vaša strateška prednost v digitalni pokrajini.
Izkoristite moč podatkov za doseganje prelomnih rezultatov!

Osvojite digitalno pokrajino in izkoristite vpogled v podatke za uspeh brez primere!
Prijavite se na 15-minutni brezplačni klic.

Zakaj izbrati Red Orbit?

Smo edini Google Analytics Certified Partner v Sloveniji

To nam omogoča neposreden dostop do Googlovih strokovnjakov, najnovejših vsebin in izobraževanj, ki jih nato pretvorimo v svoje delo. Vam pa to omogoča najhitrejši in optimalen prehod na GA4.

V Red Orbitu Vašo poslovno vizijo prevedemo v digitalni ekosistem.

Ponujamo vrhunsko digitalno strokovno znanje ter odlično in k rezultatom usmerjeno izvedbo ter neskončno radovednost, da bi vedeli in dosegli več.

Red Orbit - Google Analytics Certified Partner
Izkoristite moč podatkov za doseganje prelomnih rezultatov!
Rezervirajte svoj 15-minutni brezplačni klic z nami še danes.
Strateško razumevanje analitike

Strateško razumevanje analitike

Red Orbit stremi k strateškemu partnerstvu. Ne nastopamo zgolj kot izvajalec, ampak v vlogi svetovalca. K projektu pristopimo z natančno analizo in jasnimi cilji, predlagali vam bomo rešitve, ki vam lahko prinesejo najboljše rezultate.

360 digitalna svetovalna agencija

360 digitalna svetovalna agencija

Red Orbit je 360˚ digitalna consulting agencija, ki svojim naročnikom zagotavlja vse storitve na področju digitalnega razvoja.

Strokovnjaki Red Orbita delujemo skupaj s svojimi naročniki: stojimo za naročnikovimi cilji, jim zagotavljamo doseganje poslovnih rezultatov in jih na poti digitalne preobrazbe podpremo s potrebnim znanjem.

Svojim naročnikom svetujemo in skupaj z njimi oblikujemo digitalno strategijo in aktivnosti po prioritetah, ki bodo naročnikove cilje najbolj optimalno in stroškovno učinkovito zagotavljali. Z nami boste tako spoznali nove dimenzije razumevanja svojih uporabnikov in spletne strani.

Sodelujemo z največjimi podjetji v Sloveniji

Sodelujemo z največjimi podjetji v Sloveniji

Red Orbit že 15 let sodeluje z največjimi partnerji v Sloveniji in regiji. Naše bogate izkušnje pa vam omogočajo najbolj optimalen prehod in razumevanje nove analitike, edinstvene rešitve in najboljše rezultate.

Smo edini certificirani Google partner v Sloveniji

Smo edini certificirani Google partner v Sloveniji

Od zagotavljanja vpogledov, ki temeljijo na podatkih, do pomoči pri doseganju ciljev, Red Orbit, edini certificirani Google partner v Sloveniji, zagotavlja popolno analitiko in podporo.

Partnerstvo

Partnerstvo

GA4 bo v prvi vrsti služila vam. Pozorni bomo, da bodo vse matrike, poročila in dogodki na strani individualno prilagojeni za vas, vašo spletno stran in predvsem za vaše strateške dolgoročne cilje.

Izobraževanje za vašo marketinško ekipo

Izobraževanje za vašo marketinško ekipo

Kakovostna spletna analitika je temelj digitalnega marketinga, a prepogosto se srečujemo z nerazumevanjem številk in poročil, ki jih omogoča. Po vzpostavitvi napredne GA4 lahko za vas in vaš marketinški tim pripravimo izobraževanje in tako res izkoristimo vse, kar nam GA4 nudi.

Želite izkoristiti številke in poročila, ki jih GA4 omogoča?
Rezervirajte svoj 15-minutni klic z nami.

Pogosta vprašanja o GA4

Kako potekata prehod in implementacija z Red Orbitom?

Z vami smo skozi vse faze – vam svetujemo, implementiramo in vas po potrebi tudi izobrazimo.

Skupaj z vami preverimo trenutno stanje, naredimo strateški načrt za prehod, implementiramo spremembe in nato na mesečnem nivoju skrbimo, da vse poteka gladko. Vzporedno lahko poskrbimo tudi za izobraževanje vas in vašega marketinškega tima, da boste znali vse podatke tudi pravilno uporabiti pri vsakodnevnih odločitvah.

Red Orbit - koraki Google Analytics 4

Kako deluje GA4?

GA4 spremlja uporabnike, ko ti pregledujejo vašo spletno stran na katerikoli napravi, in kombinira ter analizira podatke.

Od tu dalje pa je odvisno od vaših želja. Podobno kot dosedanja Google analitika, tudi GA4 omogoča najrazličnejše funkcionalnosti. V osnovni dobite samo osnovne metrike, za bolj napredno implementacijo, kot se odločite, več podatkov lahko dobite. Vsak korak naprej vam omogoča bolj natančno spremljanje posameznikov na strani in delovanja vaše lastne spletne strani. Posledično pa to pomeni boljšo osnovo za sprejemanje strateških in učinkovitih rešitev.

Kakšne so glavne razlike med trenutno Googlovo analitiko in novo Google analitiko 4?

Glavna razlika je v načinu zbiranja in podajanja podatkov.

Na kratko, Google z GA4 poskuša uporabniku slediti preko vseh naprav in na tak način nudi boljše, nepodvojene in natančnejše podatke. Sam sistem poročanja in podajanja podatkov je v GA4 precej bolj kompleksen, hkrati pa omogoča več kombinacij in predvsem personaliziranih poročil, ki pa jih je treba zasnovati posebej.

Več o tem in o GA4 na splošno si lahko preberete v spodnjih dveh zapisih.

Kaj še potrebujemo za uspeh blagovne znamke na spletu?

Spletna analitika je osnova za uspešno digitalno strategijo in vse strateške odločitve, ki so s tem povezane.

Je osnova, ki povezuje vse ostale elemente digitalnega marketinga, hkrati pa nam brez njih ničesar ne pove. Google analitika namreč analizira obnašanje uporabnikov, ko so ti že na naši spletni strani, tja pa jih pripeljemo z uspešnim marketingom.

Glavni elementi, na katere morate paziti za uspešno digitalno strategijo so:

  • Napredna in uporabna spletna analitika.
  • Spletna optimizacija (tako splošen SEO kot lokalni SEO za spletna mesta s fizično lokacijo).
  • Spletno oglaševanje (pa naj bo to na Googlu ali Facebooku in Instagramu).

Vse to pa mora delovati sinhrono s celotno strategijo posameznega podjetja.