Optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletnih strani je eden ključnih elementov uspešne strategije digitalnega marketinga.

Gre za kanal, ki nam je v veliko pomoč pri gradnji preference in pospeševanju nakupa. Z malo ustvarjalnosti pa lahko optimizacijo spletnih strani vključimo v prav vsak korak procesa odločanja potrošnikov – od gradnje zavedanja o blagovni znamki do nakupa in ne nazadnje vzpostavitve lojalnosti.

Nadgradite svoje znanje o digitalnem marketing.
Prijavite se na Red Orbit newsletter.

Gradnja relevantnega obiska

Spletni iskalniki predstavljajo vstopno točko na svetovni splet.

Če vas potrošniki med zadetki na spletnih iskalnikih ne najdejo, vaša spletna prisotnost ne dosega svojega namena. Ne pozabimo, da pri optimizaciji spletnih strani ne gre samo za uvrščanje vaše spletne strani na prvo stran spletnih iskalnikov. Pomembneje je, da z optimizacijo spletne strani uporabniku zagotovimo pravo vsebino v trenutku, ko jo le-ta potrebuje. To je namreč edini način, ki vam omogoča gradnjo relevantnega obiska in s tem dosego vaših poslovnih ciljev.

Kako poteka

Iskalniki razvrščajo spletne strani na podlagi različnih dejavnikov.

Iskalnikom je potrebno omogočiti lažji dostop do vaše spletne strani (tehnična optimizacija), izboljšati je potrebno vsebine, da bolje izpolnjujejo zahteve in pričakovanja potrošnikov (vsebinska optimizacija), ter slediti spreminjanju digitalnega okolja z nenehno nadgradnjo in prilagajanjem strategije (mesečna optimizacija), ki smo jo zastavili na začetku. Le tako bomo lahko vašo spletno stran prikazali potrošnikom v trenutku, ko aktivno iščejo vsebino, povezano z njo.

Želite tudi vi optimizirati vašo spletno stran?
Pridružite se najuspešnejšim spletnim podjetjem.