Google oglaševanje

Vaše Google oglaševanje ne prinaša rezultatov, ki jih pričakujete?

Si želite povečati število relevantnih uporabnikov na strani?

Želite na hitro povečati spletno prodajo?

Imate večje število obiskov zaradi oglaševanja, vendar se to ne pozna na prodaji?

Google je danes za večino potrošnikov glavni vir informacij in zato tudi bistveni element vsake digitalne strategije.

S svojo nenehno razvijajočo se paleto orodij Google Ads podjetjem omogoča, da le-ta ciljajo svoje potrošnike na najpomembnejših stičnih točkah v njihovem procesu odločanja (CDJ - Consumer Decision Journey). Google skozi nabor svojih orodij ponuja veliko različnih načinov za doseganje ciljne skupine – od oglaševanja na spletnem iskalniku (Search Advertising) do prikaznega omrežja (Google Display Network) in ponovnega trženja (Remarketing). A naj vas ne zanese prehitro ... Vsa orodja namreč niso primerna za vse faze procesa odločanja potrošnikov.

Kaj bomo s pravilno zastavljenim Google oglaševanjem pridobili?

Natančno ciljanje pravih uporabnikov

Natančno ciljanje pravih uporabnikov

Vsaka stična točka v procesu odločanja potrošnikov ima svoj namen. Prav tako pa je različen tudi njen vpliv na potrošnike. Namen oglaševanja z orodjem Google Ads ni zgolj generiranje čim večjega števila klikov po najnižjih možnih cenah, temveč predvsem doseganje pravih in najbolj ogretih uporabnikov s pravim sporočilom, na pravem mestu, ob pravem času. Nujni pri vsem tem pa so tudi kakovostna analiza tako ključnih besed kot tudi njihove iskalne namere in oglasi, ki pritegnejo. Poskrbeti moramo, da uporabniki prek naših oglasov najdejo tisto kar iščejo.

Boljši rezultati z možnostjo prilagajanja oglasov glede na rezultate

Pri Google oglaševanju je testiranje nujno, prav tako pa tudi hitri odzivi na rezultate, ki jih lahko ves čas spremljamo. V Red Orbitu smo v izvedbi oglaševalskih storitev agilni in prilagodljivi – spremljamo, analiziramo in poročamo o rezultatih, na podlagi le-teh pa prilagajamo, uravnavamo in spreminjamo strategijo, pristope in aktivnosti, ter tako poskrbimo za najboljše možne rezultate. Osnovno Google oglaševanje ni zapleteno, trik pa je v analizi rezultatov in optimizaciji.

Boljši rezultati z možnostjo prilagajanja oglasov glede na rezultate
Takojšen učinek Google oglaševanja

Takojšen učinek Google oglaševanja

Google oglaševanje je odlično za vse, ki potrebujete hitre rezultate, kot so večji prihodki od prodaje, novi kontakti, in še veliko več. S pravo izbiro ključnih besed, z remarketingom in sprotnim optimiziranjem oglasov so rezultati in ključni kazalniki uspešnosti vidni takoj, so jasno merljivi in omogočajo, da hitro dosežete zastavljene cilje. Izbira prave ciljne publike in načina, kako priti do nje, je pri tem ključna. Faze odločanja so v digitalu zelo pomembne in jih je treba upoštevati pri vsakem koraku.

Natančni podatki in merljivi rezultati

Google oglaševanje nam v povezavi z napredno analitiko omogoča zelo natančno merjenje rezultatov že med samo kampanjo, pa tudi še dolgo po njenem zaključku. Ravno ti rezultati pa morajo biti glavni vir odločanja tako za prihodnje kampanje, kot tudi za optimizacijo obstoječe in služijo kot vir za nove poslovne ideje. Dobra analiza podatkov je tista, ki loči odlično Google oglaševanje od zgolj oglaševanja na Googlu.

Natančni podatki in merljivi rezultati

Red Orbit je Google Premium Partner z močno ekipo specializiranih Google Ads strokovnjakov.

Kot Google Premium Partner redno izkoriščamo možnost naprednega testiranja nastavljenih kampanj (Google Beta). V skladu s procesom odločanja potrošnikov izberemo ustrezne kanale, metode targetiranja, cilje in določimo poglavitno sporočilo. Ti dejavniki se nato uporabijo kot temelj za ustvarjanje oglasov ter izbiro pristajalnih strani. Zadnji korak za pripravo kampanje vključuje vzpostavitev metrik za spremljanje rezultatov. Po začetni fazi začnemo s stalno mesečno optimizacijo, na kateri temelji povečanje uspešnosti kampanje.

Zakaj izbrati Red Orbit za postavitev vašega Google oglaševanja?

Smo drugačna agencija, ki se ne osredotoča samo na izvedbo, ampak smo vaš partner na vseh področjih digitalnega marketinga in širše. Kot naš naročnik dobite status poslovnega partnerja, s katerim delimo svoje znanje, vpoglede in izkušnje, da lahko tudi sami sprejemate boljše marketinške in poslovne odločitve.

Najboljši strokovnjaki za Google oglaševanje

Najboljši strokovnjaki za Google oglaševanje

Naši strokovnjaki za Google oglaševanje so specializirani, redno se udeležujejo izobraževanj in tudi sami predavajo, spremljajo novosti in testirajo različne možnosti ter najboljše vključijo v svoje delo z naročniki.

Google Premium Partner

Google Premium Partner

Kot Google Premium Partner imamo edinstveno priložnost dostopa do dodatnih možnosti testiranja in izobraževanj. S tem poskrbimo, da so vaše kampanje še bolj učinkovite.

>Optimiziran proces dela

Optimiziran proces dela

Red Orbit je ena prvih marketinških agencij v Sloveniji, ki se je ukvarjala z Google oglaševanjem, in ki je pridobila Google Premium Partner certifikat. Naš način dela sloni na letih izboljšav in optimizacij.

Redna poročila

Redna poročila

Redna poročila so sestavni del Google oglaševanja. Naši naročniki jih dobijo ob koncu vsake oglaševalske kampanje. Sama analiza rezultatov in podatkov pa je ključnega pomena tudi za naše nadaljnje delo.

Strateška analiza celotnega marketinga

Strateška analiza celotnega marketinga

Primarno je naša vloga svetovalna in strateška – tudi če že imate lasten marketing tim, skupaj z njimi odkrivamo področja, kjer obstajajo možnosti za izboljšave, jih usmerjamo in jim s predajanjem znanja omogočamo pridobivanje novih digitalnih veščin.

Redna izobraževanja zaposlenih in naročnikov

Redna izobraževanja zaposlenih in naročnikov

Izobražujemo svoje zaposlene, izobražujemo naročnike in njihove marketinške time ter prihodnje generacije strokovnjakov. Verjamemo, da lahko z deljenjem svojih interno razvitih znanj prispevamo k razvoju celotnega področja digitalnega marketinga.

Oglaševanje, osredotočeno na uspeh.

Na podlagi namena vsake stične točke opredelimo ključne kazalnike uspešnosti (KPI – Key Performance Indicators). Nato vzpostavimo metrike in izvedemo optimizacijo kampanje. Čeprav je orodje Google Ads načeloma enostavno za uporabo, pa kljub temu zahteva veliko izkušenj, če želimo razviti dolgoročno uspešno kampanjo. Začetek je enostaven, za dosego odličnih rezultatov pa sta potrebna tako čas kot znanje.

Naše Google oglaševalska storitev zajema:

  • analizo obstoječih aktivnosti,
  • svetovanje vaši ekipi pri planiranjvu novih oglaševalskih kampanj,
  • temeljito raziskavo ključnih besed in
  • postavitev, sprotno analizo in optimizacijo oglaševalskih kampanj glede na rezultate.

Uspeh zagotavljamo z:

  • napredno analitiko,
  • preizkušanjem novosti, ki nam jih omogoča status Google Premium Partner, in
  • prilagajanjem oglaševanja glede na sprotne rezultate.
Bi pričeli z oglaševanjem?
Z veseljem vam pomagamo.

Pogosta vprašanja o Google oglaševanju

Kako deluje Google oglaševanje?

Ključ dobrega Google oglaševanja je prava izbira ključnih besed.

Paziti je treba namreč, da se z njimi zajame kar najširši krog potencialnih kupcev, a hkrati dovolj ozek in specifičen, da so oglasi še vedno relevantni in zanimivi, ter da z njimi po nepotrebnem ne zapravljamo denarja. Hkrati pa more biti tudi sam oglas dovolj zanimiv, da ljudje nanj tudi kliknejo. Ko je to jasno določeno, je treba postaviti kampanjo znotraj Google Ads platforme. Tu se pa delo šele začne - vsako oglaševalsko kampanjo je namreč treba sproti spremljati in prilagajati glede na rezultate, ki jih spremljamo v živo. Ogromno pri tem pripomore tudi dobra povezava med Google Ads platformo in vašo Google Analitiko.

Kateri so glavni kazalniki uspeha pri Google oglaševanju?

Kazalniki uspeha (KPI) so v Google oglaševanju odvisni od vrste kampanje in ciljev naročnika in jih določimo vnaprej.

Jih pa lahko enostavno in zelo natančno merimo in z njihovo pomočjo še dodatno izboljšujemo oglaševanje. KPI-je določimo skupaj z naročnikom glede na želje, potrebe in vrsto kampanje.

Najpomembnejši KPI-ji, ki bi jih poudarili, so:

  • število konverzij (nakupov/leadov),
  • število klikov,
  • vrednost konverzije (nakupa/leada),
  • število uporabnikov na strani,
  • cena na konverzijo,
  • ROAS in
  • impression share, click share.

Kdaj bodo vidni prvi rezultati Google oglaševanja?

Prvi rezultati so vidni že takoj po zagonu Google oglaševanja.

Digitalno oglaševanje je zelo hitro odzivno. Ljudje navadno odreagirajo takoj, ko ga vidijo. Tako so prvi rezultati vidni že kmalu po vzpostavitvi kampanje. To je dobro tudi zato, ker se lahko na tak način takoj odreagira na slabše rezultate in oglaševanje prilagodi, če ne bi dosegalo želenih kazalnikov uspeha. S tega vidika je Google oglaševanje bistveno bolj učinkovito kot klasično oglaševanje.

Zakaj bi najel marketinško agencijo namesto interne ekipe?

Kot Google Premium Partner imamo edinstven dostop do najnovejših znanj in orodij.

Na tak način lahko dosežemo najbolj optimalne rezultate, ki vaši interni ekipi niso dosegljivi. Hkrati pa imamo izkušnje in lahko tudi hitro odreagiramo ter prilagajamo kampanje, če je to potrebno. Naši strokovnjaki pa tesno sodelujejo tudi z interno ekipo naših naročnikov, saj želimo, da so oglasi kar se da učinkoviti in popolnoma v skladu s celostno marketinško in prodajno strategijo podjetja. Na tak način ima vaša ekipa več časa, da resnično kvalitetno načrtuje vse marketinške aktivnosti, mi pa poskrbimo, da jih redno izobražujemo, ter v vašem imenu na Googlu postavimo najbolj učinkovito oglaševanje.

Ali je dobro zastavljeno Google oglaševanje dovolj za uspeh blagovne znamke?

Oglašujte tudi na Linkedinu, Twitterju in ostalih družbenih omrežjih.

Facebook in Instagram sta najbolj priljubljeni družbeni omrežji za oglaševanje, nista pa edini. Skladno z vašo digitalno oglaševalsko strategijo testiramo različne oglaševalske platforme (Criteo, Byyd, Quora, Reddit, Twitter, Facebook, Linkedin, Google Ads, itd.) in s tem zagotavljamo najvišji izkoristek vašega oglaševalskega potenciala.

Ali je kakovostno oglaševanje na družbenih omrežjih dovolj za uspeh blagovne znamke?

Google oglaševanje je zgolj del digitalne strategije, za dolgoročen uspeh je potrebna kombinacija različnih aktivnosti.

Gre za hitro odziven element oglaševanja, ki poskrbi za najbolj optimalne rezultate v najkrajšem možnem času. Če pa želimo, da blagovna znamka dosega dolgoročne rezultate, gradi na prepoznavnosti in postane številka ena na svojem področju, pa je nujno, da v digitalno strategijo vključimo vse elemente digitalnega marketinga.

Glavni elementi, na katere morate paziti za uspešno digitalno strategijo so:

Vse to pa mora delovati sinhrono s celotno strategijo posameznega podjetja.

Nadgradite svoje znanje o digitalnem marketingu.
Prijavite se na Red Orbit newsletter.