Vodenje spletnih skupnosti

Brand butler oz. zakaj je skrb za potrošnike nov način prodaje?

Potrošnikovo dojemanje blagovnih znamk se je spremenilo. Včasih so nam blagovne znamke prodajale nov življenjski slog in novo identiteto. Danes pa, ko je potrošnik vedno bolj pragmatičen, vajen udobja in informiran, bi se morale blagovne znamke osredotočiti na to, da potrošnikom kar najbolj olajšajo in polepšajo njihov vsakdan.

Nadgradite svoje znanje o digitalnem marketing.
Prijavite se na Red Orbit newsletter.

Zgradite vključenost v blagovno znamko

Družbeni mediji niso masovni medij.

Blagovne znamke družbenih medijev ne bi smele uporabljati za agresivno komunikacijo s svojimi potrošniki, katere edini cilj je prodaja. Prav tako na družbenih medijih ne bi smele biti prisotne zgolj zaradi prisotnosti same. Implementacija koncepta brand butler je namreč tista, ki bo ustvarila vključenost v blagovno znamko in prinesla rezultate. Blagovne znamke se morajo osredotočiti na izgradnjo zaupanja, dodano vrednost ter pristop do potrošnikov na podlagi permission marketinga.

Pri upravljanju spletnih skupnosti tako ne gre le za dosego čim večjega števila potrošnikov, temveč za ustvarjanje ambasadorjev blagovne znamke in negovanje obstoječe baze potrošnikov.

Kako bi moralo potekati?

Bodite izjemni.

Vsaka blagovna znamka bi se morala zavedati svojega ​​namena in dodane vrednosti, ki jo prinaša potrošnikom. Iz tega izhaja strategija vsebinskega marketinga, ki služi kot osnova vsaki aktivnosti. Z boljšo skrbjo za svoje potrošnike, natančnim merjenjem vsakega koraka in optimizacijo aktivnosti lahko ustvarimo izjemno blagovno znamko.

V čem je smisel prisotnosti na Facebooku, Google+, Twitterju, YouTubeu, Instagramu ..., če ne izstopate in ne kažete interesa za svoje uporabnike?! Željni več znanja? Obrnite se na nas in z veseljem vam bomo pomagali.

Potrebujete pomoč?
Ne izgubljajte časa.