Barcaffé: Gremo na kavo
Komunikacija skozi celotno kampanjo je nosila močan poudarek na vrednosti prijateljstva in na nujno potrebnem ohranjanju in negovanju pristnih človeških stikov.
Barcaffé, vodilna blagovna znamka na trgu kave, je maja 2011 aktivno vstopila tudi na področje družabnih medijev. Po preboju ledu s prvo kampanjo je v sredini avgusta 2011 Red Orbit za blagovno znamko Barcaffe izvedel prvo veliko social media kampanjo »Gremo na kavo«.
Čeprav se je kampanja sicer odvijala na Facebook strani blagovne znamke, pa je bilo njeno sporočilo in namen ponovno obuditi druženja ob skodelici prave kave, ki so jih močno okrnila prav družabna omrežja.
Cilji projekta
Kaj smo želeli doseči?
Primarni cilj, ki je bil gonilo celotne kampanje, je bil doseči mlade in z njihovo pomočjo obnoviti druženja ob skodelici kave v resničnem svetu. Želeli smo povečati prepoznavnosti blagovne znamke Barcaffe, število oboževalcev na Facebook strani Barcaffe za lepši dan ter ne nazadnje aktivno vključiti oboževalce v dogajanje na Facebook strani ter vzpostaviti emocionalno povezavo med njimi in blagovno znamko.
Rešitev
Kaj smo naredili?
Da bi cilje dosegli, smo razvili Facebook aplikacijo, s katero so si uporabniki lahko pošiljali virtualna povabila na kavo v resničnem svetu. Da bi, poleg dodeljenih točk za ustvarjanje kofetkov in pošiljanje povabil, še bolj spodbudili uresničitev teh virtualnih kofetkov v resničnem svetu, smo z dodatnimi točkami nagradili tiste uporabnike, ki so znotraj aplikacije objavili fotografijo s kofetka.
Kampanja je trajala 6 tednov. V tem času so oboževalci pridno ustvarjali kofetke, pošiljali vabila, nalagali fotografije, aktivno pa so se vključevali tudi v komunikacijo na »zidu« Facebook strani in poleg komentiranja in »všečkanja« tudi sami objavljali različne vsebine (lepe misli, slike, pesmi itd.).