Barcaffé: Moja šalčka

Uporabniki so ustvarili kar 6.595 unikatnih dizajnov šalčke.

Barcaffé, vodilna blagovna znamka na trgu kave v Sloveniji, preko Facebook strani Barcaffe Za lepši dan še dodatno utrjuje svojo vez s potrošniki. S pomočjo različnih kampanj in ob zavidljivi vključenosti svojih fanov v gradnjo blagovne znamke v njih vzbuja pristna čustva in pozitivne občutke, ki se skrivajo v skodelici in vonju prave kave.

0
Unikatnih dizajnov šalčke
0
Obiskov aplikacije

Cilji projekta

Kaj smo želeli doseči?

Cilj kampanje Moja šalčka je bil utrditi pozitivno asociacijo blagovne znamke Barcaffé in vez z obstoječimi uporabniki in ljubitelji kave nasploh. Poleg tega smo želeli oblikovati bazo podatkov obstoječih in potencialnih strank ter povečati število oboževalcev na Facebook strani Barcaffé.

Rešitev

Kaj smo naredili?

Da bi uporabnike še bolj vključili v gradnjo blagovne znamke in ustvarili še tesnejše vezi, smo skupaj z naročnikom oblikovali enostavno Facebook aplikacijo. Ta je bila namenjena tako fanom kot nefanom, ki so do nje lahko dostopali preko Facebook strani in oglasov na Facebooku ter Googlu.

Glavna nagrada za najboljši dizajn, ki ga je izbrala strokovna žirija, je bila realizacija omejene kolekcije Barcaffejevih šalčk z dizajnom in podpisom zmagovalnega avtorja. Uporabniki so aplikacijo dobro sprejeli, povečalo pa se je tudi število interakcij z uporabniki – najbolj zagreta uporabnica je ustvarila kar 68 različnih dizajnov šalčke. :))

Kaj lahko naredimo za vas?
Pridite na obisk in preverili bomo, kako vam lahko pomagamo.