Brand butler

Objavljeno v ponedeljek, 28. maj 2012 v kategoriji Digitalni marketing. Članek za 2 min branja • Piše:

Andraž Štalec

Blagovna znamka oz. brand ni zgolj ime, logotip ali celotna grafična podoba. Blagovno znamko definirajo občutki in čustva uporabnikov.

V svetu, kjer sta tehnologija in razvoj družbenih medijev resnično zbližala potrošnike z blagovno znamko in s tem naredila podjetja precej bolj dostopna, potrošniki pričakujejo, da podjetja oz. blagovne znamke pokažejo, da jim zanje resnično ni vseeno. Za podjetja posledično to pomeni, da morajo pokazati več empatije, razumevanja potreb in želja potrošnikov ter da resnično razumejo in znajo prikazati, kako njihovi produkti pomagajo potrošnikom pri doseganju svojih ciljev.

Zadnja desetletja se blagovne znamke potrošnikom neizmerno trudijo prodajati svoje sanje (npr. »Kupite naš parfum in postali boste najbolj glamurozna diva v mestu«). Dejstvo pa je, da smo ljudje individualisti. Vsak ima svoje cilje in svoje sanje. Gospodarske in družbene spremembe zadnjih let so samo pospešile razkroj prodajanja »množičnih sanj«. Ljudje hočemo živeti svoje sanje. In tukaj vstopi brand butler.

Brand Butler

Kaj je brand butler?

Brand butler je koncept, ki temelji na pomoči potrošnikom pri uživanju v njihovem življenju. Gradi na tem, da potrošniku pomagamo zaživeti njegove sanje, ne naše.

Brand butler je koncept, ki ponuja več kot zgolj vključevanje potrošnika v blagovno znamko. Potrošniku ponuja nekaj uporabnega in koristnega. To se navezuje tako na informacije kot na storitve, ki jih ponujamo potrošniku.

Serving is selling

Izraz brand butler se navezuje na blagovno znamko, ki je pripravljena za svoje obstoječe in potencialne potrošnike iti korak dlje ter jim ponuditi resnično dodano vrednosti. Ponuja jim več kot uporabne informacije, nekaj kar v resničnem življenju koristi potrošniku in v njegovem pogledu gradi percepcijo, da je to blagovna znamka, ki resnično skrbi zanj. Ne gre zgolj za dobro uporabniško izkušnjo ali pomoč pri nakupu, temveč za razvoj relevantnosti, storitev in orodij za uporabnike.

Ključno vprašanje, ki si ga moramo na koncu zastaviti, je: »Kako lahko pomagamo svojim uporabnikom?«

Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor