Temeljni cilj vsakega poslovnega subjekta, ki ima poleg obstoječe off-line prepoznavnosti izdelan tudi strateško zasnovan spletni nastop, bi moral biti usmerjen k razumevanju vedenja sodobnega spletnega uporabnika in njegove digitalne interakcije. Podjetja, ki se odločijo plasirati ponudbo svojih izdelkov in storitev na »spletni trg« bi morala predhodno do dobra razumeti proces spletnega nakupa. Da dejansko pride do spletnega nakupa, se spletni uporabniki infiltrirajo v tako imenovani konverzijski lijak preko različnih digitalnih platform. Konverzijski lijak sestoji iz šestih segmentov, od katerih vsak segment ponuja edinstveno polje za izvedbo marketinških akcij. Segmenti si sledijo v naslednjem vrstnem redu (od zgoraj navzdol):
-
osnovna prepoznavnost blagovne znamke
-
povezovanje z blagovno znamko / interakcija
-
odkrivanje produktov in storitev
-
razmišljanje / preigravanje alternativ
-
izbor produktov / storitev
-
nakup
Strategijo »okupacije« vsakega individualnega segmenta je smiselno postaviti tudi na osnovi aktualnih raziskav na področju digitalnega spomina. Sodobna družba svoj lasten spomin prepušča transformaciji v digitalno obliko. Tradicionalna medota svinčnika in papirja počasi a vztrajno izgublja svoj primat. Kar 55 % odstotkov posameznikov ima v lasti vsaj dva različna digitalna medija. V zadnjem času prevladuje internet s 40 odstotki in tako zaostaja le še 4 odstotke za televizijo.
Kaj to pomeni za vaše oglaševanje? Kar 6 od 10ih posameznikov se je že znašlo v situaciji, ko so si želeli ponovno ogledati določeno reklamo akcijo, a so jo zaradi raznolikih »rušilcev« zbranosti izgubili. Prilagodite se novemu okolju digitalnega spomina in usmerite konverzijski lijak na svoj bančni račun. Za dodaten fitnes malih sivih celic si oglejte spodnjo predstavitev in video ter spoznajte v čem je »catch« sinergije digitalnega spomina in vaših marketinških akcij.
Laura Chaibi – Prezencaija in video – digital memories.