Facebook predstavil nov dizajn »News Feed-a«

Objavljeno v petek, 8. marec 2013 v kategoriji Engagement marketing. Članek za 1 min branja • Piše:


Facebook je včeraj predstavil osvežujočo podobo novega »News Feeda« oz. novičarskega toka, ki bo po novem omogočal uporabnikom, da bodo lahko natančneje segmentirali novičke, ki jih zanimajo. Uporabniki se bodo tako po novem lahko bolj osredotočali na fotografije in sporočila prijateljev oz. Facebook strani, ki so jih všečkali, na glasbo, ki jo le-ti poslušajo, ali iskali prijatelje preko skupnih interesov.

Kar polovico objav predstavlja slikovni material

»News Feed« je že od samega začetka osrčje posameznikovega Facebook profila, vendar pa se je skozi čas poglavitno spremenila snov, ki jo uporabniki objavljajo. Po besedah Zuckerberga je bil pred dvema letoma delež objavljenih fotografij le 25%, medtem ko danes ta zaseda kar polovico vseh objav, ki jih delijo uporabniki. Prav zato bo prenovljen dizajn vključeval tudi večje in izrazitejše fotografije. Fotografije, objavljene s strani uporabnikov, bodo po novem večje in bodo bolj izstopale od ozadja. Tudi povezave do drugih spletnih strani bodo vključevale večjo fotografijo, bolj poudarjen naslov in celo logotip izvirnega mesta.

Preizkusite nov »News Feed« tudi sami

Ker na Facebooku novost uvajajo počasi, prenovljen dizajn še ni na voljo vsem uporabnikom najpopularnejšega družbenega omrežja na svetu. Lahko pa se na naslednji povezavi https://www.facebook.com/about/newsfeed prijavite na čakalno listo in tako postanete eden izmed prvih uporabnikov Facebookovega »fresh looka«. 🙂

Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

En odziv na “Facebook predstavil nov dizajn »News Feed-a«”

Dodaj odgovor