Dobili smo jih! Včeraj je Facebook objavil novico o novih produktnih oglasih, ki so na voljo kot ena izmed oblik Facebook oglaševanja v API-ju prek Facebook Marketing Partners in v nekaj tednih tudi v Power Editorju.
Zakaj se tako veselimo? Ker je tole super novica za vsa podjetja, ki imajo na razpolago več različnih produktov, ki bi jih želela promovirati hkrati – in takšnih podjetij je veliko. Produktni oglasi so rešitev, ki pomagajo podjetju promovirati več različnih produktov ali kar celoten katalog produktov na vseh napravah, na katerih je mogoče dostopati do Facebooka. Produkte je mogoče, tako kot pri standardnem oglaševanju, prikazovati specifični publiki ali pa Facebooku pustiti, da za posameznega uporabnika na podlagi zanimanj pokaže najbolj relevantne produkte.
Zakaj nam je ta oblika oglasov še posebej všeč?
Ker lahko na ta način pokrijemo celotno odločevalsko pot potrošnika (Consumer Decision Journey). Oglaševalec lahko nagovarja ljudi, ki so obiskali spletno stran ali aplikacijo (prek Custom Audiences) ali pa nagovarja ljudi glede na izražene interese, lokacijo …
Oglaševalec lahko ureja oglase tako, da bodo zanimivi za uporabnika. Mogoča je izpostavitev tistih produktov, ki si jih je uporabnik ogledoval na spletni strani ali v aplikaciji. Lahko pa se oglaševalec enostavno odloči za izpostavitev najbolj prodajanih produktov. Dodatno pa je mogoče ustvariti multiproduktni oglas, ki izpostavi različne prednosti enega produkta.
Produktni oglasi omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo za končnega uporabnika, hkrati pa oglaševalcu omogočajo samodejno prikazovanje relevantnih produktov za uporabnika. Najbolj pomembno pa je, da se oglasi za določen produkt nehajo prikazovati, če tega izdelka ni na zalogi. V testnih kampanjah, ki so jih naredili v Ameriki, se je izkazalo, da je CTR (click through rate) v povprečju višji za 34 % glede na standardne oglase, CPC (cost per click) pa za 38 % nižji.
Kako produktni oglasi delujejo?
─ Oglaševalec mora za tovrstno oglaševanje najprej pripraviti seznam produktov (product feed), ki ga kasneje uvozi v sistem s pomočjo Business Manager računa. Sezam produktov mora vsebovati vse relevantne produkte za oglaševanje z ustreznimi atributi (produktni ID, ime, opis, pristajalna stran, URL slike produkta, zalogo …).
─ V naslednjem koraku oglaševalec kreira dinamični predlog oglasa, ki se samodejno napolni s podatki iz seznama produktov. Oglasu je treba določiti naslov in s pomočjo ključnih besed potegniti iz seznama produktov ustrezne slike, imena produktov, cene … Vse produkte lahko oglaševalec vstavi v en oglas ali pripravi multiproduktni oglasni format. Oglasi se lahko prikazujejo v Newsfeedu ali na desni strani. Oglas z dinamično predlogo se lahko prikazuje na desktop računalnikih, tablicah in mobilcih.
─ Pred začetkom oglaševanja mora oglaševalec na svojo spletno stran ali v aplikacijo namestiti Custom Audience pixel, ki sistemu poroča, kdaj je bil določen produkt odprt na strani, kdaj je bil dodan v košarico in kdaj je bil kupljen. S pomočjo istega pixla oglaševalec ustvari Custom Audience v zavihku »Audience«. Tu je dodatno mogoče nastaviti, komu in kako se znotraj omenjenega segmenta prikazujejo oglasi. Oglas za produkt, ki ga je uporabnik že kupil, se bo temu uporabniku nehal prikazovati.