Google lansiral novo orodje za popoln izračun povračila na naložbo za vse digitalne kanale

Objavljeno v torek, 20. november 2012 v kategoriji Digitalni marketing. Članek za 2 min branja • Piše:

Davor Krajec

Analiza povračila naložbe na vseh vaših digitalnih kanalih

Google Analytics je nepogrešljivo orodje za vse, ki se ukvarjajo z digitalnim marketingom, saj lahko z njegovo pomočjo analizirajo izvedbo in učinke vseh oglaševalskih kampanj na Googlu. Nekakšen »must have« v svetu digitala, do nedavnega še ni omogočal prikaz podatkov o stroškovni učinkovitosti preko vseh digitalnih kanalov.

Zdaj pa so na Googlu na trg lansirali novo orodje, s pomočjo katerega bodo lahko uporabniki Google Analyticsa odslej vnesli podatke o porabljenih sredstvih na različnih digitalnih kanalih − pri ponudnikih za prikazovanje plačljivih tekstovnih ali slikovnih oglasov, partnerskih mrežah, porabljena sredstva za oglaševanje z elektronsko pošto, socialna omrežja in celo stroške, ki izhajajo iz organskega obiska. Orodje je že na voljo v javni beta verziji, v Google Analytics pa ga boste našli pod zavihkom Viri prometa, pod kategorijo »Cost Analysis«, predviden slovenski prevod – Stroškovna analiza.

Podatke o stroškovni analizi bodo dostopni tudi preko novega poročila v zavihku Konverzije -> Večkanalni tokovi -> Orodje za modeliranje atributa. Vsi, ki še nimate tega zmogljivega orodja, lahko zanj zaprosite preko povezave: http://goo.gl/Upt2J. S pomočjo teh podatkov boste lahko na enostaven način primerjali delovanje vseh vaših digitalnih kanalov, kar vam bo v veliko pomoč pri načrtovanju marketinških kampanj in odločitvah o spremembah tekom trajanja le-teh.

Podatke lahko vključite v sistem na dva načina, in sicer preko samopostrežnega sistema API oz. z uporabo rešitev, ki jih ponujajo neodvisni ponudniki. Izbirate lahko med:

NEXT Analytics,

AutomateAnalytics.com GA Data Uploader,

ShufflePoint In2GA,

Analytics Canvas.

Na Googlu upajo, da bodo uporabniki z novim orodjem dobili jasnejši vpogled v delovanje in učinke njihovih digitalnih kanalov ter tako znali bolje razporediti tudi sredstva, namenjena digitalnemu marketingu.

Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor