Information overload

Objavljeno v torek, 7. julij 2009 v kategoriji Digitalni marketing. Članek za 1 min branja • Piše:

Andraž Štalec

Internet je super zadeva ima pa eno majhno pomanjkljivost. Vsi skupaj pozabljamo, da vse informacije, ki jih damo na internet, potrebujejo disk, na katerem so shranjene. Ni problema v podatkovni center dodati še par TB diskovja in imamo prostora za še malo več informacij. Problem je v glavah ljudi, kjer ni več prostora za nove informacije.

Microsoft je s svojo kampanjo za Bing zadel glavico žeblja. Vsi spletni iskalniki se nam trudijo ponuditi čim več informacij. Včasih je teh res preveč in človek se zgubi v labirintu obstranskih podatkov, ki mu nikakor ne koristijo. Povejte mi že tisto, kar me zanima! Eeeee. Ne gre. Z rastjo interneta in izboljšanimi spletnimi pajki količina samo narašča. Mogoče je res čas, da nekdo te informacije malo organizira. Bing …

Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor