InOrbit15: Fedja Hvastija – Avtomatiziran osebni marketing in prestop v prodajo

Objavljeno v ponedeljek, 9. november 2015 v kategoriji Konference. Članek za 1 min branja • Piše:

Mojca Longar

Kako vzpostaviti avtomatiziran osebni marketing in prestop v prodajo? Vsi kontakti namreč niso enako kakovostni in razviti, zato moramo, če želimo maksimizirati svoj izkupiček, svoj čas namenjati pravim uporabnikom.

Vedno več marketinških sistemov s strankami komunicira prek avtomatizirane, “1-na-1” prilagojene komunikacije. Fedja Hvastja, vodja strategije v FrodXu, je predstavil, kako postaviti takšen marketinški sistem ter kako izluščiti potencialne kupce in k njim prodajno pristopiti.

Prezentacijo si lahko ogledate spodaj.

Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor