Kakšno vsebino potrebujete, da pometete s konkurenco?

Objavljeno v ponedeljek, 23. oktober 2017 v kategoriji Optimizacija spletnih strani. Članek za 5 min branja • Piše:

Miha Nosan

Imate spletno stran, veliko se ukvarjate z njo, vendar nikakor ne morete doseči dobrih pozicij na iskalnikih. Morda je to zaradi kritičnih tehničnih težav, slabe uporabniške izkušnje ali nekakovostnih povratnih povezav, a najverjetneje se to dogaja, ker imate na svoji spletni strani slabo vsebino.

Dejstvo je, da se pomembnosti kakovostne vsebine zaveda vedno več podjetij, ki pospešeno vlagajo v ustvarjanje vsebine z dodano vrednostjo. Če ste lahko včasih s slabo vsebino dobro rangirali na spletnih iskalnikih, je zdaj to vedno bolj zahtevno. Sodobni kupec želi biti pred nakupom o izdelku oz. storitvi čim bolj informiran, čemur dodajmo še vedno večjo konkurenco na trgu, s čimer se zahtevnost in pričakovanja po kakovostni vsebini še povečujejo. Da bi rešili ta problem, obstaja več vrst konceptov priprave vsebine. Eden izmed njih je »cornerstone«.

Kaj je »cornerstone« vsebina?

»Cornerstone« vsebina predstavlja temelj vaše spletne strani. Če ima hiša slabe temelje, se lahko poruši. Podobno velja za vsebino spletne strani – če imate slabo »cornerstone« vsebino, boste le s težavo rangirali za najbolj konkurenčne ključne besede.

»Cornerstone« je najpomembnejša vsebina na spletni strani, ki na široko pokriva neko tematiko ali področje. Napisana je premišljeno in kakovostno, kar ji daje brezčasno vrednost. To pomeni, da vsebuje informacije, ki so zanimive danes, zanimive pa bodo tudi še kasneje, npr. čez leto ali dve. Namen »cornerstone« vsebine ni zgolj dobro pozicioniranje na Googlu. Z njo v prvi vrsti želite dokazati obiskovalcem vaše spletne strani, da o dani tematiki veste resnično veliko ter da ste na tem področju avtoriteta.

Kje v strukturi strani se nahaja »cornerstone« vsebina?

Ker je cornerstone vsebina izredno kakovostna in vsebuje zanimive informacije za naše obiskovalce, si želimo, da je hitro in lahko dostopna. Priporočljivo jo je umestiti na vrhu strukture spletne strani, kar ponavadi pomeni, da jo obiskovalec najde v dveh ali treh klikih. Pogosto se nahaja kar v glavnem meniju. Dober primer take vsebine najdete na spletni strani rei.com, ki ima v glavi spletne strani izpostavljeno kategorijo Expert advice. V tej kategoriji najdete najrazličnejše vsebine, ki obiskovalcem pomagajo pri izbiri prave opreme za specifično aktivnost.

Pomembno je, da »cornerstone« vsebino dodatno izpostavimo tudi s strukturo notranjih povezav. S podpornih strani ustvarimo notranje povezave na »cornerstone«, kar iskalnikom da vedeti, da je ta vsebina v strukturi spletne strani zelo pomembna. Vsekakor mora biti vsebina na podpornih straneh tematsko povezana, da smiselnost povezav pride do izraza. Če »cornerstone« govori na splošno o pohodništvu, lahko ena izmed podpornih vsebin predstavlja nasvet, kako vzdrževati pohodne čevlje.

Koliko »cornerstone« vsebine potrebujemo?

Količina »cornerstone« vsebine je odvisna od velikosti spletne strani, od branže in aktivnosti vaših konkurentov. Vsekakor imajo večje spletne strani ponavadi več takih vsebin. Povsem odvisno je, na katere kategorije se kot podjetje želite osredotočiti.

Treba se je zavedati, da je proces ustvarjanja tako obsežne in kakovostne vsebine dolgotrajen, zato pred lotevanjem preverite, kakšno vsebino že imate na vaši strani in kako rangira na iskalnikih. Če se za določene zelo konkurenčne besede že pozicionirate med prvimi rezultati, potem sredstva raje preusmerite v drug sklop ključnih besed, kjer niste dobro pozicionirani.

Primer 1

Kako izbrati nahrbtnik?

Lep primer »cornerstone« vsebine, ki govori o tem, kako izbrati nahrbtnik, lahko preverite na spletni strani rei.com.

Kratek uvod nam predstavi tematiko vsebine, ki je razdeljena na tri dele. Govori o delitvi nahrbtnikov glede na prostornino, posebne značilnosti in prileganje telesu.

V prvem delu vsebine izvemo, kakšni nahrbtniki obstajajo glede na prostornino/dolžino potovanja. Rei je nahrbtnike razdelil v naslednje kategorije:

  • vikend (1–3 nočitve, 30–50 litrov),
  • večdnevne (3–5 nočitev, 50–80 litrov),
  • za podaljšano potovanje (+5 nočitev, 70 litrov ali več).

Vsaka kategorija nahrbtnikov vsebuje nasvete o uporabnosti, zraven pa je izpostavljen poziv k akciji – gumb, ki nas vodi neposredno na posamezno kategorijo.

Drugi del vsebine opisuje najrazličnejše značilnosti, ki jih lahko najdemo na nahrbtnikih: vrsta podpornega okvirja, zračenje, dostop do žepov, različne vrste žepov, odstranljiv zgornji del, predel za spalno vrečo itd. Pri vsaki posamezni značilnosti najdemo uporabne informacije, ki nam pomagajo olajšati nakup nahrbtnika.

Potem, ko se že odločimo, kako velik nahrbtnik in kakšne karakteristike si želimo, je čas, da izberemo tistega, ki se najbolj prilega telesu. Tu je odvisno, kakšna je dolžina našega trupa in kako širok pas imamo, obstajajo pa tudi dimenzije nahrbtnikov, prilagojene ženskam in otrokom.

V zaključku so podani nasveti, kako pravilno nastaviti nahrbtnik, za lažjo predstavo si lahko ogledamo tudi kratek video. V nadaljevanju nas čaka še en kratek video, ki nam v manj kot dveh minutah predstavi vse tri dele »cornerstone« vsebine. Za piko na i pa nas na koncu vsebine čaka tudi infografika, ki predstavlja povzetek celotne vsebine.

Skratka, če kupujemo nahrbtnik in ne vemo točno, kaj bi želeli kupiti, nam ta »cornerstone« vsebina posreduje vse informacije, ki jih potrebujemo za lažjo odločitev pri nakupu.

Treba je izpostaviti, da se skozi vsebino pojavljajo notranje povezave, ki vežejo na bolj specifične podporne vsebine ali druge »cornerstone« vsebine. S tem obiskovalca informiramo o področju in opremi, ki ga zanima, in ga počasi pomikamo proti nakupnemu delu odločevalskega procesa.

Primer 2

Kako izboljšati varnost WordPress sistema?

Poglejmo si še en primer »cornerstone« vsebine, tokrat o popolnoma drugi tematiki: Kako izboljšati varnost WordPress sistema, ki je objavljen na makeawebsitehub.com.

Vsebino hitro najdemo v glavnem meniju na podstrani »Resources«, ki vsebuje poglobljene članke o različnih tematikah.

Ta vsebina na široko pokriva področje varnosti na najbolj priljubljeni platformi za urejanje vsebine. V njej najdemo poglavja, ki govorijo o tem, zakaj bi sploh kdo želel vdreti v vašo stran, kakšne vrste vdorov obstajajo, kakšne so šibke točke tega sistema, kako upravljati varnost in kako jo izboljšati, kateri vtičniki so priporočljivi in kaj navsezadnje narediti, če v stran vdrejo.

Torej, spletno stran imamo postavljeno na WordPressu, radi bi izboljšali varnost, ta »cornerstone« vsebina pa nam bo odgovorila na vsa vprašanja.

 

Povzetek

»Cornerstone« vsebina:
• je izredno kakovostna ter vsebuje uporabne in zanimive informacije,
• je brezčasna,
• široko opisuje neko področje/tematiko,
• vsebuje najbolj konkurenčne ključne besede,
• je lahko dostopna,
• podporne vsebine se povezujejo z njo prek notranjih povezav.

Vsekakor se splača na spletni strani objavljati kakovostno vsebino, saj taka vsebina privablja zanimanje širšega občinstva. In ker bodo obiskovalci v takšni vsebini našli uporabne in zanimive informacije, obstaja večja verjetnost, da bodo tako vsebino tudi delili in priporočali svojim prijateljem. Tako bo na dolgi rok vsebina delala za vas ter pridobivala dodaten obisk in povratne povezave. Kaj še čakate? Hitro se lotite ustvarjanja kakovostne vsebine, saj vam bo ta vzela kar precej časa.

Kakšne pa so vaše izkušnje z uporabo kakovostne vsebine na spletnih straneh?

Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor