Najboljše TrueView kampanje – formula za uspeh

Objavljeno v četrtek, 20. marec 2014 v kategoriji Social media marketing. Članek za 3 min branja • Piše:


Trueview videooglas –  kaj je to?

TrueView oglasi so vrsta YouTube videooglasov, ki jih je mogoče ustvariti s storitvijo AdWords za videooglase. Poenostavljeno povedano gre za oglase v obliki videoposnetkov, ki se prikazujejo na YouTube-u in na Google prikaznem omrežju (Google display network). Prvič so se pojavili leta 2010, njihova posebnost pa je v tem, da oglaševalec zanje ne plačuje na podlagi števila prikazov, temveč na podlagi števila ogledov oglaševanih videoposnetkov.

Trenutno so na voljo 3 oblike oglasov TrueView, in sicer:

1.    Oglasi v okviru pretočnega videa (TrueView in-stream aka TrueView Pre Roll)

2.    Oglasi v okviru iskanja (TrueView in-search aka Promoted Videos)

3.    Oglasi v okviru prikaza (TrueView in-display)

Od sredine aprila 2014 bodo vse nove oglaševalske akcije z videooglasi uporabljale nove nastavitve in poenostavljene oblike oglasov. Zaenkrat naj samo razkrijem, da bo v kratkem prišlo do združitve dveh oblik TrueView oglasov, in sicer: in-search in in-display oglasov, za vse podrobnosti pa priporočam branje novice, ki natančneje opisuje novosti.

Bistvene prednosti TrueView oglasov

Največja prednost TrueView oglasov je v tem, da z njimi pridobijo tako uporabniki kot oglaševalci. Gre torej za »win-win« situacijo, kjer se uporabnikom prikazuje relevantna vsebina, oglaševalci pa pridobijo pozornost zainteresirane ciljne publike, pri čemer plačajo samo za oglede oglaševane vsebine. Poleg tega je platforma za nalaganje videoposnetkov enostavna za uporabo, omogoča odlično targetiranje na podlagi demografije, vsebine in interesov ter oglaševalcu postreže s številnimi podatki za analizo uspešnosti kampanje. Čisto na koncu pa ne smemo pozabiti tudi na to, da so TrueView oglasi na voljo za čisto vse naprave, tako da lahko z njimi zlahka dosežemo uporabnika,ne glede na to ali za dostop do interneta uporablja pameten telefon, tablico ali prenosnik.

Primeri dobre prakse

Leta 2011 je Twinings pripravil kampanjo, s pomočjo katere je na čustven način utrdil pozitivno asociacijo svoje blagovne znamke. Kampanja, ki je trajala 3 tedne in se je poslužila in-stream ter in-search oglasa, je zabeležila več kot milijon ogledov, povprečna cena za ogled pa je znašala pičlih 0,04 €. Uporabniki so oglas, v katerem je prikazana privlačna animirana zgodba ob odlični glasbeni spremljavi, po komentarjih sodeč, zelo dobro sprejeli.  Številni so zapisali, da jih je oglas tako ganil, da ga kar niso mogli preskočiti, kar v marketinškem jeziku pomeni, da je Twinings uspel uresničiti svoj cilj in utrditi vez s potencialnimi kupci.

Nekateri oglaševalci so pretkano izkoristili funkcionalnost preskakovanja TrueView oglasov sebi v prid. Volkswagen je za lansiranje novega modela New Fusca pripravil oglas, ki je po preteku 5 sekund samodejno začel predvajati videoposnetek, ki si ga je uporabnik želel ogledati.

Funkcionalnost preskakovanja oglasov je bila inteligentno uporabljena tudi pri oglasu »Preskoči to obnašanje«. Kampanja Sodimac And La Casa Eco, ki je apelirala na družbeno odgovorno ravnanje, se je poigrala z mislijo, da je potrebnih le 5 sekund za spremenit slabo navado in narediti nekaj dobrega.

V zadnjem času pa se je na YouTube-u pojavilo tudi vse več TrueView oglasov, ki uporabnika neposredno nagovarjajo in ga vabijo k sodelovanju, pri čemer pa mu tu in zdaj postrežejo s koristnimi informacijami vezanimi na blagovno znamko. Gre za neke vrste mešanico klasičnih TV oglasov in kataloških informacij glede izgleda ter cene posameznih izdelkov.

Juicy couture je na ta način v interaktivnem videoposnetku predstavil linijo svojih izdelkov, uporabnik pa lahko s klikom nanje v trenutku preveri vse podrobnosti.

Oglas, ki deluje po podobnem principu, je predstavila tudi spletna dizajnerska trgovina Fab. Kot lahko opazimo, se na levi strani predvaja klasičen oglas, na desni strani pa so vzporedno z oglasom prikazani izdelki, ki se prav v tistem trenutku pojavijo v oglasu in nakup katerih je le klik stran. Na pravem mestu ob pravem času za vse tiste uporabnike, ki so v fazi pridobivanja informacij ali ki resno razmišljajo o nakupu.

Formula za uspeh

Če potegnemo črto, lahko ugotovimo, da je za uspešno TrueView oglaševalsko kampanjo tako kot za kakršnokoli drugo kampanjo potrebno poskrbeti za dobro sporočilo, ki ga je seveda potrebno podati na karseda kreativen način. Vse kaže, da uporabniki v oglasih preferirajo zabavne in nenavadne scene, ki na enostaven način predstavijo bistvene prednosti izdelka ali povedo nekaj novega o sami blagovni znamki. Če ob tem poskrbimo še za odlično glasbeno spremljavo, ščepec interaktivnosti, jasno izpostavimo logotip in pametno izkoristimo prvih 5 sekund oglasa za pritegnitev pozornosti ciljne publike, je uspeh več kot zagotovljen.

Sedaj, ko sem vam postregla s koristnimi informacijami glede TrueView oglaševanja in so se odprle možnosti za tako obliko oglaševanja tudi v Sloveniji, vam ne preostane drugega kot da še sami preizkusite novo storitev in se pustite presenetiti.

Viri:
–    www.youtube.com 
–    https://support.google.com/
–    https://www.youtube.com/yt/advertise/why-it-works.html

Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor